Reklama

Reklama

Já a robot

(seriál)
  • USA Almost Human
Trailer 3
USA, (2013–2014), 9 h 20 min (Minutáž: 41–45 min)

Tvůrci:

J.H. Wyman

Hrají:

Karl Urban, Michael Ealy, Minka Kelly, Mackenzie Crook, Michael Irby, Lili Taylor, Anthony Konechny, Darren E. Scott, Garfield Wilson, Hiro Kanagawa (více)
(další profese)

Epizody(13)

V roce 2048 se kvůli vývoji technologií zvýšila kriminalita o 400 procent. V rámci nové strategie dostane každý policista přiděleného androida bojového typu. Detektiv Kennex se svého androida MX zbaví, a tak je mu přidělen zastaralý typ schopný cítit emoce. To je při řešení zločinů výhoda i překážka zároveň... (TV Prima)

Videa (81)

Trailer 3

Recenze (194)

okkac 

všechny recenze uživatele

Dítě vzniklé zkřížením Blade Runnera a Minority Report. Chemie mezi Urbanem a jeho syntetickým parťákem je vynikající a jeden zábavný hlod strídá druhý. Jen je škoda, že jsou to v podstatě samostatně stojící epizody a nějaká hlavní linie zde není, až v posledních dílech se akorát začne pokládat hromada otázek ohledně minulosti (co je to ta Zeď a co vlastně odděluje a před čím má vlastně chránit, proč Urbana zradila jeho bývalá a byl jeho otec zavražděn na základě nějakého spiknutí?), kde ale nejdojde k žádné odpovědi a série je u konce. Co jsem četl, tak Fox opět mrví své seriály, když změnil pořadí epizod, než jak tvůrci plánovali. Druhá série snad vznikne, abychom se alespoň dočkali nějakých odpovědí. 75% ()

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Ne nezajímavé televizní sci-fi, které dokáže rozpočet vrazit do několika efektů a zbytek ponechává zjevem ultralevný :) J to záměr a dává smysl, jen... ta televiznost z toho prýští, což je trochu škoda. Rád jsem na to juknul, když to vyšlo, ale nemohu říct, že bych jednotlivé díly vyčkával. Takové nenáročné podívání k večeru na civilnějšího Karka Urbana. Sci-Fi nápady dobré, ale ani by mě nepřekvapil speciál, ve kterém by Kennex, Dorian a Maldonado divákům představovali své oblíbené recepty. ()

Reklama

erased 

všechny recenze uživatele

Dva povedené příběhové díly první čtrnáctidílnou sérii nemají šanci utáhnout. A seč se sympatická ústřední dvojice policajtů snaží sebevíc, ten průměrný epizodický obsah zbývajících částí prostě nic víc než průměr není. V tomto ohledu má prostě levnější, ale zajímavější kanadské Continuum navrch a to i přes zdejší atraktivní sci-fi svět, který je pro obsáhlé televizní obrazovky jako stvořený, i jeho celkově konečně výborné vizuální provedení. Hodnocení tak nadržuju jen díky nekonečnému optimismu a víře, že první řada je tím epizodickým obsahem především představením všech možností Wymanova univerza. Vidina kvalitnějšího pokračování mě ani po nijakém posledním dílu neopouští. Almost Human by si ho určitě zasloužil. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

na poli sci-fi seriálů už dlouho nevzniklo nic takhle dobrého a hlavně i dobře udělaného.Kombinace Já robot,Minority report,Blade Runnera,Demolition Mana a já nevím čeho ještě po dvou dílech funguje skvěle.Hodně tomu přidává i výborný Urban,který do podobných kousků zapadá.Uvidíme co bude dál,ale našlápnuto na seriálovou událost letošní sezony tu je velmi slušně...80% ()

maddy 

všechny recenze uživatele

„Total Recall (2012 remake) meets Blade Runner meets I, Robot meets Minority Report in Bromance story." Nový seriál z produkcie J.J. Abramsa (Person of Interest, Alcatraz, Revolution ...) vyzerá byť jeden z tých najzaujímavejších, ktoré v poslednom čase vyprodukoval a rovnako aj tým najzaujímavejším v pomerne chudobnej jesennej sezóne 2013/2014. Epizódne seriály síce nemám v obľube, ale Almost Human má vďaka žánru sci-fi o niečo zaujímavejšie prípady ako štandardné kriminálky, ktorých je už nespočetné množstvo. Scenárista J.H. Wyman by navyše mohol byť zárukou, že dej bude neskôr zasadený do hlbšej mytológie ako v prípade jeho predošlej práce na Fringe. Úprimne dúfam, že sa nemýlim a seriál neskĺzne do podobnej nudy ako dlho očakávaný Agents of S.H.I.E.L.D., ktorí každou epizódou prinášajú len o to väčšie sklamanie. Oproti „televíznemu“ SHIELDu má Almost Human konečne aj ten pravý filmový look, kde sa CGI efektmi vôbec nešetrí a svet budúcnosti, kde každému policajtovi dopomáha android, je na každom rohu zastúpený futuristickými technológiami (reklamy v tuneloch, lietajúce autá, holografické pásky, sexboti atď.). Nešetrí sa ani s akčnými sekvenciami a medzi ústredným duom funguje vynikajúca chémia. Postavy sú zatiaľ štandardne vyprofilované a uvidíme ako sa vzťahy budú vyvíjať do budúcna, no potenciál na niečo viac ako štandardnú buddy-kriminálku tu rozhodne je. „Hollywoodsky“ Karl Urban bol do role drsňáka trefná voľba a hrá ho ako „Dredda bez helmy“, jeho oponent Michael Ealy je zase neopozeraná televízna tvár. Akurát ostatné postavy dosť v úzadí a v podstate o nich nevie divák vôbec nič. Pokiaľ však tvorcovia neskĺznu do rutiny, mohli by z toho vyšperkovať sci-fi, ktoré konečne nepôsobí lacno a ktoré na obrazovkách už dlho chýbalo. S tým príbehom sa totiž do budúcna dá pracovať! (teda minimálne dve série potom to bude chcieť oživiť) a preto sa nateraz priklánať k tým vyšším hviezdičkám. Season 1 = 3* (6/10) (just watching ... a komentár upravím samozrejme v závislosti od (ne)kvality pribúdajúcich epizód. Teda keď nám to rušením-seriálov-preslávený-FOX nezatrhne skôr ako sa nazdáme i edit: tak nakoniec to ničím pútavé nebolo, kfajn vizuál a občas slušné vtípky, ale každá ďalšia epizóda ponúkla len úplne štandardnú krimi zápletku a na nejaké prepojený príbeh, ktorý by sa tiahol celou sériou seriál rezignoval.) ()

Galerie (108)

Zajímavosti (3)

  • Zbraň, kterou používá Kennex (Karl Urban), je pistole Taurus PT92AF pouze ''ověšená'' ve futuristické skořápce, pistole ostatních mužů zákona jsou Zoraki 925a pistole žen zákona jsou Beretta 8000 Cougar. Taurus PT92AF jsme mimochodem mohli spatřit ve filmu Timecop (1994), v němž ji jako služební zbraň používal Max Walker (Jean-Claude Van Damme). (HectorHagman)
  • V 15. minutě, když si jde John (Karl Urban) objednat nového androida, slyšíme v pozadí skladbu „Personal Jesus“ od britské hudební kapely Depeche Mode, která vyšla v roce 1989 jako první singl ze sedmého studiového alba „Violator“. (Trajektt)

Reklama

Reklama