VOD (1)
Série(2) / Epizody(22)
Obsahy(1)
Povídkový cyklus hořkých komedií o lásce ve všech jejích podobách podle námětů známých českých spisovatelů. (Česká televize)
Recenze (122)
Gotta jsem neviděl, viděny povídky Májová romance doktora Mráze, Manželka, Úspěšný lov. Průměr je 70%. Vzpomínky - spokojenost 85%, Diamantová svatba - Skopeček s Kantorkovou to vytáhli na 70%, navíc reportérka moc koukatelná, Družičky - 40%. ()
Hrozně těžké hodnotit. Úroveň jednotlivých povídek je tak moc odlišná, že musím dát 3 hvězdičky i když bych někdy dal nejradši 5 a někdy odpad. Jako celek to ale působí příjemně a k nedělnímu večeru se to hodí. ()
Je nejapné hodnotit tenhle seriál jako celek. Čtyři hvězdy jsem udělil části ve které má hlavní roli Karel Gott. Některé další části bych hodnotil sotva dvěma hvězdami. Například v části nazvané „Manželka“ oblažují obě mladé hrdinky (Linda Rybová) diváka výrazivem, za které by se nemusela stydět žádná fabrička. A to bohužel urážím fabričky. ()
1. Úvodní díl: Občas nějaký vtip, jinak se to vleklo. 50% 2. Májová romance doktora Mráze: Vtipná povídka, skvělé. 100% 3. Manželka: Nudná povídka, nic vtipného. 0% 4. Úspěšný lov: Strašná povídka, strašný scénář. 0% 5. Mokré tričko: Občas vtip, jinak nuda. 45% 6. Maruška Nevtipná kravina o lásce. 5% 7. Vzpomínka Nejlepší povídka ze všech, vtipnost veliká. 100% 8. Diamantová svatba Taky docela ušla, ale na tak dobré. 75% 9. Družička Ani to, že ČT obsadila nové tváře, nic nemění na nudnosti povídky. 0% 10. Přirozený talent Táhnoucí se, občas vtipná povídka, mě nebavila. 10% 11. Pravda NUDA, NUDA A NUDA, strašné, pořád je voprc a voprc. 0% 12. S jedním uchem naveselo Moc zábavné to nebylo, nic moc. 30% 13. Hrdina No ušlo to, ale nic moc. 35% 14. Situace v kuchyni Chvilku zábava, chvíli nuda. 50% 15. Dobrodružství Nebavilo a ani nezaujalo. 15% Celkově ve škodě lásky byl pro mě NEJ díl Vzpomínky!!! a NEJhorší byla Družička ()
klasická českotelevizní sračka k nekoukání, jen ten Gott na začátku byl trošičku malinko slušnej, jinak na blití:o/ Ještě že má ČT teď to silný pondělí, kde si teda SAKRA dobře napravue reputaci(Případy prvního oddělení a Čtvrtá hvězda, oboje VELMI doporučuji) ()
Hodně, ale opravdu hodně nevyrovnaná kvalita jednotlivých dílů seriálu. Kdyby polovinu vůbec nenatočili, mohlo jít o skvělou minisérii. ()
Další česká kravina a hovadina, prosím už další české filmy netočte. Je to světová ostuda, ty české kraviny. ()
líbilo se mi moc, příběhy o lásce a vztazích se mi líbí, bavil jsem se u toho.. jak jinak začít, než božským Kájou, tak božským, že podepsal antichartu a pak zpíval hymnu s Krylem.. a lůza hýká a má stále ráda svého Káju, co na tom, že veřejně obhajoval jeden z nejzrůdnějších režimů lidstva, lůza ráda zapomíná.. a proto je pořád jenom lůza.. ale neboj se milá lůzo, další diktatura se blíží, islámský stát je za dveřma, tak se učte srdečný pozdrav, pan prezident už ho trénuje, moudře si lid český zvolil svého reprezentanta.. a v povídce Maruška věrně vykreslené prostředí buranů, šoupací dveře, děcka na traktoru a ovladač v igelitu ()
Nejak mi připadá, ze některý díly se chybně jmenuji Škoda lásky, protože se měli jmenovat spíš Škoda času. Ty díly jsou napsaný všechny celkem dost otevřeně, takže vám nutně nedyktují konec příběhu, takže jsou tak trochu bez konce. Některý díly tedy celkem jdou a jiný jsou nudný. Celkem tedy průměr 3* PS: ten s Gotakem je zrovna celkem dobrej ;-). ()
Zajímavé a rozmanité povídky vetšinou ze života. Plno hvězd i lokací... Nechápu tak nízké hodnocení, ale to je zde norma bohužel :/ 5hvězd ()
Já se skvěle bavil. Už jsem si zvykl na nedělní večery strávené s původní českou tvorbou a Škoda Lásky mě velmi příjemně překvapilo. 90% ()
Zbytečná nedělní nuda. 1* dávám za fanynku v pilotním díle a za oprášení Tublatanky v díle Manželka. Poznámka k Marice Procházkové z Májové romance: tato korpulentní herečka bez vkusu hraje pořád v jedné poloze, její pitomoučké hraní a stupidní outfity jdou ruku v ruce. Další díly tohoto cyklu sledovat nehodlám. ()
Hodnotím hlavně první díl s Karlem Gottem. Líbil se mi a mile mě překvapil právě Gott, že svou roli nezahrál tolik neherecky, jak jsem čekala. A jsem ráda, že si tu zahrála i méně známá herečka Zora Valchařová-Poulová, kterou znám z Klicperova divadla v HK. Je výborná. Takže tři hvězdy pro první díl, ostatní díly se mi nelíbily, takže jsem seriál přestala sledovat, a nebylo by proto fér hodnotit celý seriál jako takový. ()
Povídka s Töpfrem byla dobrá, ale to ostatní... nuda nuda šeď šeď. Pointy jsou zakopané tak hluboko ze je nemá cenu vykopavat, jestli tam vůbec nějaké jsou. ()
Za Vzpomínky 4, zbytek +/- 2 hvězdy. Povídka Maruška je výsměch. To, že někdo bydlí na vesnici, pane Vieweghu, neznamená, že je nevzdělanej naivní blb, co touží pracovat v kravíně a do Prahy si s sebou přiveze kufr plnej žrádla. Opravdu jak z jiné planety, nebo je to reálný pohled autora na venkovany? Za to fakt dávám odpad a to bydlím ve městě. ()
Neviděl jsem úvodní povídkový díl, nicméně po dvou dalších nedělích musím konstatovat, že je to velmi povedený povídkový cyklus, dobré herecké obsazení, nepostrádá to vtip, zajímavé příběhy. A včerejší 3 díly (19.1.) opravdu neměly chybu. Velmi příjemné překvapení na začátek roku. ()
Některé povídky docela zábavné a úsměvné,pár jich bylo zase slabších takže celkově se na to nechalo koukat.Některé povídky docela zajímavě herecky obsazeny. ()
Ve vetšine dilů co jsem viděl byla obsažena komedie asi z 10%. Celkově bych sérii zařadil spíš do dramatu. Navíc zatím co jsem měl možnost vidět by šlo "odvyprávět" v průběhu 15min, zbytek je bohužel jen vaření z vody. Škoda času, pěněz i vynaložené energie na tvorbu. ()
...Veronika Kubařová... ()
Viděl jsem jen ŠKODU LÁSKY, ale od všech, co tam byli to bylo super vystoupení...:) Pobavilo a DOST... ()