Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh ze současnosti řeší vztah dvou bratrů, který se katastrofálně rozpadl před dvaceti lety a dodnes není narovnán. Karel je úspěšným podnikatelem v menším českém městě, Emil nosí vězeňské tetování, pracuje jako námezdní dělník a tluče se po ubytovnách. Má někde zřejmě děcko, ale posílá na ně jen alimenty. Karel má milující rodinu, ale jeho žena a dvě dospívající děti netuší nic o tom, co se před lety mezi bratry událo, děti dokonce nevědí ani o Emilově existenci. Karel potřebuje od Emila pomoc, a tak tráví Emil několik dní v Karlově domě. Co se bratrské pomoci týče, je situace, jak poznáváme z retrospektiv, komplikovaná a možná se ani nevyřeší, ale Emil se s Karlovou rodinou sblíží, zjistí, co celý život postrádal, a sám se přihlásí ke své dceři. Film se nesentimentálně a tvrdě zabývá otázkou viny a odpovědnosti. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (82)

Radiq 

všechny recenze uživatele

Hm, tak jako nic, no. Motá se to kolem docela zajimavyho životního příběha, sem tam se dá i trochu zasmát, ale je to typická česká televizní záležitost. Nedá se tomu nic vyloženě vytknout, herci hlavně z Ulice (ale kdo v ní nebo podobné sračce nehrál, že). Prostě těžkej průměr, kterej zazní a odezní... teda objeví se a zmizí... a nikomu to nebude vadit... ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

A pak že nerostou. Vrazit do toho pár korun navíc, natáhnout stopáž a mohl z toho být klidně film pro kino, protože to téma, jakkoliv se zdá ohrané, by podle mě dokázalo diváky přilákat. Na druhou stranu asi by se muselo změnit obsazení, což by byla škoda, protože jakkoliv zahrálo trio Matásek-Hybnerová-Dastík přesvědčivě, tak jejich jména by asi netáhla. Já si každopádně tohle drama o vině a přiznání vrcholně užil a ani tady mě Nikolaev nezklamal. 80% ()

Reklama

patrikus 

všechny recenze uživatele

Nikolaev umí diváka udržet v napětí. Napomáhá tomu také scénárista, který se snaží držet informace pod pokličkou, i když divák už z počátku začne tušit. Ale konečně se mu podařilo napsat něco významnějšího a gratuluji mu. Co se týče Tomáše Dastlíka, jsem rád, že konečně dostal příležitost zahrát si v hlavní úloze. Je vidět, že není jen divadelní mistr. Ostatní herci dobří, tak jak je známe. I když Matásek už je nějaký vyhaslý, proč hraje pořád stejně? Sympaticky překvapila i Pepina Hybnerová a to hlavně svou přirozeností. Igor Bareš v netradičně miniaturní epizodní roli. Proč to nehrál nějaký řadový herec? Nevím, ale kdyby to dotáhli až do konce a došlo by v příběhu k nějakému významnějšímu zvratu, byla by to klidně i látka do kina a dal bych snad i pět hvězd !!! I když otevřené konce mám rád. A pozor: Místy velmi dobré dialogy, postavám věřím! ()

6thSun 

všechny recenze uživatele

Ze scénáristových bot trochu čouhá konstruktivní sláma (přílišná snaha o polidštění hlavního hrdiny), ale jsou ve světě filmů případy, kdy se to dá s klidným srdcem prominout. Třeba, když je ona konstrukce podřízena hlubšímu příběhu, jenž chytne a jen tak nepustí. Tento snímek je toho důkazem a já si díky němu po delší době zase užil nedělní večer s ČT1. ()

triatlet 

všechny recenze uživatele

I když je příběh postavený na černobílých protikladech, základní myšlenka - hrdinství přiznat pravdu - je podaná přesvědčivě. Nikolaev velmi dobře vedl herce. V komorním příběhu se mi líbilo ústřední kvarteto (Hybnerovy + Dastlík i Fanta). Jan Fanta a Josefína hráli přirozeně. Běhěm sedmdesáti minut dokázali autoři navodit atmosféru - líbil se mi motiv knih (aluze na Betonovou zahradu), i když závěrečná "čtenářská" scéna působila až moc idylicky. Vadil mi trochu způsob podání příběhu - udržování v umělém napětí do 40. minuty, kdy flashback odhalí pravdu... ()

Galerie (28)

Zajímavosti (3)

  • Koncert v klubu "Sajrajt" odehrála skupina Vypsaná Fixa. (rakovnik)

Reklama

Reklama