Režie:
Mary HarronScénář:
Joe BatteerKamera:
Michael SimmondsHudba:
Zack RyanHrají:
Agnes Bruckner, Adam Goldberg, Martin Landau, Cary Elwes, Virginia Madsen, Graham Patrick Martin, Donny Boaz, Alex Van, Danny Boushebel, Jay Huguley (více)VOD (2)
Obsahy(1)
Anna Nicole Smithová byla svobodná matka z Texasu, která se stala úspěšnou modelkou. Její katapult do světa slávy a bohatství si však vybral vysokou daň. Závislost na drogách a alkoholu i nezřízený styl života vedly k tragickému konci. Snímek Anna Nicole sleduje rychlý vzestup a pád Vickie Lynn Hoganové z Texasu, která předčasně ukončila studium na střední škole a stala se svobodnou matkou snící o lepším životě. Vicky, vědoma si své krásy, přijala práci barové tanečnice nahoře bez, kde poprvé použila pseudonym Anna Nicole Smithová a vytvořila si tak vlastní značku. Díky nové totožnosti a šokujícímu sňatku s osmdesátiletým miliardářem J. Howardem Marshallem se Annina kariéra katapultovala do závratných výšin poté, co Playboy otiskl její fotky v pózách nápadně připomínajících Marily Monroe. Po smrti manžela však přišla o veškerou finanční podporu a za svou zálibu v nezřízených večírcích, nadměrném pití, nekonečném polykání prášků i drastických změnách váhy brzy zaplatila nejvyšší daň. Tragický konec Anniny pohasínající hvězdy na sebe nenechal dlouho čekat. (HBO Europe)
(více)Recenze (30)
Ze života nenapravitelné zlatokopky, smažky a alkoholičky v jednom. Zpracování čistě pro televizní vysílání zřejmé. Celkově žádný zázrak, ale když už jsem se měl zdržet u televize, lepší, než drátem do oka. A nebudu zapírat, do hereččina hvězdně obsazeného dekoltu se po celou dobu filmu moc dobře koukalo. 50% ()
Cesta ze striptýzového klubu k Playmate jest lemována (silikonovým) poprsím. Je třeba si položit zásadní otázku, jestli má vůbec cenu natočit životopisné drama o modelce kyprých tvarů, kterou proslavilo- - -pauza- - -aha, co ji vlastně proslavilo?! Na tomhle filmu se právě ukazuje, jak je důležité, aby osobnost, o které se točí film, vynikala něčím, co by mělo nějakou zásadní a nosnou hodnotu. Anna Nicole Smith byla skandalistka, která se chtěla nabalit na miliardáři nad hrobem. Ke všemu se až chorobně honila za slávou. Byla závislá na prášcích, alkoholu, byla svobodnou matkou, milovala svého syna, fotila pro Playboy. A upřímně, je na tom něco pozoruhodného? Ne, není, ke všemu je to blbě natočeno, spousta scén je utnutá amatérským zastavením obrazu, střihem se divák následně ocitá v další naprosto nesouvisející scéně, a tak pořád dokola. Řeknete si, že Anna fotila nahoře bez, ale celý film se obešel bez nahoty(!). Agnes Bruckner byla hrozná volba. Stačí se podívat na její filmografii, hned je vám jasné, že tahle herečka nezahraje nijak úžasně. Přesně tak, kromě vymodelovaného velkého poprsí, se v ničem nepřekonala. Podoba s charismatickou Annou veškerá žádná. Sexappeal na bodu nula. Tragické bylo, když se mělo ve filmu znázornit něco tragického, třeba úmrtí blízkých postav kolem Anny. Její syn byl zřejmě feťák, nejsem si jistý, ale asi to tak mělo vyznít. Ostatně většina dějových linek je nedořečená, nedotažená a nedořešená, takže se ani nedivte, když budete filmem tápat. Jednoho dne si syn vzal tajně jakýsi prášek z máminy kabelky, když seděl u jejího nemocničního lůžka, a už se neprobudil. Působilo to divně. I smrt Anny byla znázorněna naivně, světe div se, především krásně(!) a bez emočně, ostatně jako celý film. Spousta životních etap modelky je zde vylíčena polovičatě, a ty etapy, co měly být v jejím životě hnusné, působily úplně opačným dojmem, většinou nepřirozeně až trapně. Mediálně propíraný vztah s miliardářem zaváněl zkreslením, z pracovních nabídek se dostaneme jen k nezajímavému znázornění profesních aktivit, do toho protagonistka vede nezáživný vnitřní monolog, v zrcadle se zjevuje jako Marilyn Monroe, což byl její celoživotní vzor, se kterým ji pojila leda tak předčasná smrt. Na režii Mary Harron bylo znát, že ji natáčení asi nebavilo. Podle toho film dopadl. Je nudný, natočený technicky špatnou televizní formou a má jen pár sekvencí, které se povedly. K tomu lepšímu patří scény ze striptýzového klubu, povedl se i výběr písniček, které provází film a (umělá) prsa Agnes Bruckner snesou přísné měřítko, derou se z dekoltu, ale mají zákaz ukázat se divákovi. A když hlavní protagonistce bylo potřeba zkonstruovat hrudník, nebylo od věci zkonstruovat lepší film, jehož obsah by byl méně plastikový, nafouklý a nesplaskl by hned poté, co doběhnou závěrečné titulky. 40% ()
Dejme tomu, že za tři, vlastně ani nevím pořádně proč. Anna Nicole musela být solidní slepice a možná zlatokopka. Ačkoliv pokud bylo záměrem tvůrců vykreslit její pitomost v kombinaci se semletím tou trochou pochybné slávy, které se jí dostalo, prášků a chlastu, tak se jim to vlastně na ty tři * povedlo docela slušně. Ale ten konec teda nic moc, jak úmrtí jejího syna, tak jí samotné je tu zpracováno dost divně. Jednou se dívat na ty její balony stačilo. ()
Ale iste. Nemyslím si, že AN si zaslúži samostatný film. Skôr potrebovala misijnú činnosť či terapeutickú skupinu. Labilná žena, ktorá podľa príručiek mala všetko. Prachy, krásu(?), obdiv, paparazzov. A aj tak to nestačí? Frázy o osamelosti duše neobstoja, lebo po pomoc nešla. Až veľká bola sila peňazí. Sobáš so starcom, večierky, drogy, kecy a jednanie, po ktorom ona chce pomoc po nás. Niekde...by mal tu byť návod...ako pozerať toto video, ktoré je bez emócií a ukázania toho povestného „hnusného“ života. Preplazíme sa šerom totálne odfláknutého života jednej ženy. Návod je v angličtine, francúzštine, španielčine, poľštine, taliančine, švédčine, ruštine. „preskáčte dej na kozičky...opäť tlačidlo preview... zasa na prsia... životné frázy preskoč a opätovne zas a znova na kozičky...“ Uff, úchylný návod. Ale nech len nebrýzgam. Jediné plus je inovatívny spôsob oživovania človeka na smrteľnej posteli. Vytasiť kozičky v push-upke priamo pod nos. Resuscitácia. Film o nikom a ničom, kde jediný úspešný sú právnici toho starkého. (videné 05.04.2015,BDrip) ()
Televízny film o živote Anny Nicole Smithovej (Agnes Bruckner), ktorú vidíme ako mladú slobodnú matku v manželstve s miliardárom (Martin Landau) a samozrejme cez jej problémové užívanie drog. Bol to veľmi jednoduchý, plytký životopis, v žiadnom prípade nejde o seriózny pokus o vyrozprávanie pútavého skutočného príbehu. Film neponúka žiadne zdôvodnenie, žiadne vysvetlenie udalostí, nie je tu žiadny pohľad do psychiky hlavných postáv, motivácií, ktoré ich ženú robiť to, čo robia. 4/10 ()
Galerie (12)
Photo © Lifetime Television
Zajímavosti (2)
- Na začátku filmu je na obálce Playboye z roku 1974 Marilyn Monroe. (noelcoward73)
Reklama