Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film Lovci a oběti je inspirován skutečnými příběhy a životními situacemi, ve kterých se můžete už zítra ocitnout i Vy nebo někdo Vám blízký. Co máte dělat, když se ocitnete v nekonečné spirále dluhů? Jak se zbavit exekutorů nám hlavní hrdina Jakub (Martin Kraus) ukáže. Ale jak si poradit s partičkou gangsterů toho nejhrubšího zrna v čele s Jakubem Mohamedem Alim, před kterou žádný prachy neschováte? Nebo jak vyřešit podraz drsného lichváře Josefa Vrány a jeho asistentky Evy Decastelo s jejich pekelnými úroky, který naskakujou, jak puchejře v malejch botách? S tím Jakubovi pomůže mafián s ostrými lokty a neskutečně dlouhými prsty - jeho „Anděl strážný" Tomáš Hanák se svým právníkem Markem Vašutem a synem Pájou – Jaromírem Noskem, kterým kryje záda úplatný policista Zdeněk Mahdal se svým kolegou Milošem Vávrou. Tak to je hřiště, na kterém hraje Jakub hru jménem život ve stylu SEX, MONEY AND ROCKńROLL. Tedy až do chvíle než udělá pod nátlakem vymahačů krok vedle – za hranu zákona. V tu chvíli začíná jeho běh o život. Jakubovy problémy se dotknou i jeho rodičů Karla Heřmánka st. a Veroniky Freimanové. Pomocnou ruku se mu snaží podat jeho kamarádi Martin Písařík, Karel Heřmánek ml., zpěvačka EKI, raper JAY DIESEL, ale i psychiatr Zdeněk Podhůrský. A protože životní zoufalec Jakub je opravdu magnetem na problémy, sáhne si na dno i na poli lásky, a to s Nikol Kouklovou a Evou Marešovou. Tenhle film prostě jednou provždy změní Váš pohled na život! Jste připraveni vidět svět takový, jaký je? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (67)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Tohle je můj černý týden českých filmů. Toto je můj třetí soudobý CZ film v pořadí a zase hrůza. Někoho možná bavila ta hudba, někdo možná chrochtal z těch bílejch audin s SPZ 0001, mně to však nijak neoslovilo. Jo, jako sonda jak se dostat do totálních sraček půjčkami od lichvářů, půjčkami na úroky půjček atd... film funguje docela instruktážně...Ale jinak nic moc. Prostě další těžká slabota, kterou byl problém jen dokoukat. O ,,akčních'' scénách se raději ani nebudu rozepisovat... Dávám jednu směnku a víc ze mně nikdo nedostane! * ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Daň nezkušenosti režiséra představuje klipový styl včetně zpomalených záběrů a manýristických průletů Prahou, který do vážně míněného společenského dramatu vnáší prvek nechtěné parodie. Vymahačské mlátičky, žoviální zlosynové v luxusu, celé to otravné, protože stokrát viděné podsvětí se zkrátka podobá komparzu v duchu MTV. Je nasnadě, že si autoři chtěli vychutnat svou generační muziku i zálibu v akčním žánru, jenže obal nesedí k typizovanému scénáři, který svou stavbou odpovídá spíše publicistice než jedinečnému příběhu. O mechanicky střihovém pojetí erotických scén nemluvě. Snímek se rozpadá herecky. Martin Kraus v hlavní roli představuje dobrou volbu, přináší své přirozené kouzlo, které mu vyneslo přezdívku český Belmondo, třebaže vlastně nemá co hrát. Je odzbrojující jako prototyp mladíka, který hází problémy za hlavu s pubertální vírou, že se nějakým zázrakem vyřeší samy, ale bohužel vůči takovým postavám nelze u diváka pěstovat pochopení, natož soucit. ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Týpek z tohoto filmu je po krk v dluzích z nerozumného podnikání. Společník je fuč. Aby se dluhů zbavil, vytlouká klín klínem. Občas zabrousí i do ženského klínu. Ale hlavně půjčuje si od špatných lidí a dluží špatným lidem - gaunerům různé kategorie gaunerství. A činí tak opakovaně. Pod nátlakem dokonce začne na zakázku krást auta pro svého drsného vymahače a ocitne se za hranicí zákona (film ale tohle moc neřeší). Náhle se však objeví "hodný" strýček Příhoda, který dluhy za naivního blbečka zacvaká. A švorcák si tak nemusí podepsat vlastní parte a spokojeně může žít dál i se svojí vyvolenou po svém boku. Na diváka Jakub působí jako slaboch, oběť vlastní naivity a důvěřivosti, občas jako suverén a lovec dámských rozkroků. Jestli mu budete fandit, aby se z dluhů vysekal, toť otázka. Martin Kraus svého outsidera nehraje nijak val(id)ně. Prostě v divákovi nic nevzbudí. Po nějaké chvilce ho začnete za jeho permanentně útrpný výraz nesnášet. Nesnášet patrně budete i všechny ostatní účinkující v tomhle příležitostně trapném českém thrilleru, který občas dosahuje zábavně blbé úrovně Nahoty na prodej, chce být autenticky cool jako Bony a klid, občas je i svůj, ale s málo zdatnou, začátečnickou režií, která nemá potřebnou razantní sevřenost a kompaktnost, vládne klipovým stylem z laciné kategorie, sahá maximálně po ceně za (ro)zvrzaný počin roku. Marcuse Trana tak Martina Gavriely intenzivně ožužlávala v pelechu, až dostal geniální nápad něco zrežírovat. Převzal nedokončený materiál po bezejmenném režisérovi a z původně hudebního filmu natočil pozérskou frašku s cool animovanými úvodními titulky, zpomalenými bitkami a replikami, kterým pro technické nedostatky zvuku není dost často rozumět, nelze ani přehlédnout rozdílnou barevnost záběrů v rámci jedné scény. Kdo v takovém filmu může asi tak hrát, že. Ano, pro Tomáše Hanáka se konečně našla role mafiána s lidskou tváří, nesmí chybět Vašut v roli právníka, Nosek, Písařík, Podhůrský, Heřmánek ml. a další kvalitní herci. Ty jo, ti herci mně nevadili a můžete si sami dosadit, jak kvalitní jsou. Herecké výkony film docela drží. A nechybí Marcus Tran osobně v roli asistenta šéfa. Ten ale hrát neumí, i když se zlepšuje. A pro Martinku, životní partnerku, se už našla pouze nadbytečná rolička televizní hlasatelky. Přihodil se komparz sestávající z atraktivních slečen, které se pro potřeby filmu mihnou v baru, squash centru a jinde. Nemusím snad ani psát, že se film inspiroval západní produkcí, ovšem nezapomíná ani působit realisticky. V počátku film dokonce umí solidně bavit, ale následně začíná políčko po políčku hloupnout, stane se nepřehledným, scenáristicky nepříliš zvládnutým, v horších chvílích se ohání neoriginálními voiceovery a průpovídkami herců do kamery, v lepších chvílích nastupuje Hanák, který si určitě kladné hodnocení zaslouží za svůj mafiánský šarm i přístup k roli, která je na naše poměry neobvyklá. Ještě klika, že v našich končinách nevzniká mnoho tématicky spřízněných filmů. K tomu jim dopomáhej Tranďák! 50% () (méně) (více)

voleman 

všechny recenze uživatele

Přiznám se, že po shlednutém traileru a popisu, který jsem o tomto filmu četl jsem čekal něco mnohem horšího. Lovci a oběti jsou celkem nevyrovnaným filmem, chvíli jde o svižný akčňák a chvíli o nudnou romantiku, která mi přišlo, že tam je jen aby film něčím zaplácli, když jim už došli nápady. Kdyby vynechali některé skutecně zbytečné a nudné scény a zkrátili tím stopáž udělali by jistě líp. Celý film je natočen hodně televizně a občas mi připadal jako nějaké amatérské domácí video. Herci hrají poměně slušně, i když mi hlavní hrdina nijak k srdci nepřirostl. Nejvíce film těží z jeho tématu, které je na české filmové poměry vcelku nevídané a místy i zajímavé. Scénář toto téma ale bohužel dost sráží a i když je příběh údajně podle skutečnosti, tak mi dost často připadal přitažený za vlasy a ne zrovna nějak inteligentní. Nicméně se na Lovce a oběti koukat dalo a to i přes zbytečně dlouhou stopáž, ne moc povedený scénář a amatérský look, který celý film provází. 55% ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Drsný. Ale bohužel ne film, ale drzost, s jakou profíci předložili divákům sotva absolventský pokus. Všechny ty zpomalovačky už musí každému lézt krkem, divím se, že nevyužili i esemeskovou grafiku na obrazovku, to je taky IN. Rvačky jsou jak naprogramované, asi měli borci místo dlouhého nácviku v tělocvičně jít na první dobrou. Škrtnutím naprosto zbytečné postavy Heřmánka jr. mohli ušetřit. ()

Galerie (156)

Zajímavosti (5)

  • Při akční scéně (pronásledování kradeného auta) zasáhla do natáčení skutečná policejní hlídka, která projížděla kolem a přestože nebyly porušeny žádné předpisy, tak ze stylu jízdy 3 aut nabyla přesvědčení, že došlo k trestnému činu. Vysílačkami bylo okamžitě rozhodnuto, že bude obětováno auto s kamerou, které zastavilo. Po zhlédnutí záběrů z natáčení policisty, jsme dostali 30 minut na dotočení scény, za slibu, že vymažeme záběry ze zásahu skutečného policejního vozu. (Zdroj: Nero Production)
  • Ve filmu se objeví několik akčích scén. Hromadnou bitku v autoservisu s kradenými auty kaskadéři nacvičovali několik týdnů v tělocvičně a použité zbraně i scénář jednotlivých bojových scén do detailu konzultovali s producentem. Kromě této hromadné bitky byly všechny akční scény pro zachování autentičnosti natáčeny v reálném prostředí bez jakýchkoliv omezení. Takže například přepadení auta na rušné křižovatce v Praze bylo natáčeno za plného provozu. (Zdroj: Nero Production)
  • V červnu 2013 byl natočen původně hudební film s grafickými prvky, přičemž se jedna jeho dějová linka okrajově dotkla citlivého tématu - zadlužení mladého muzikanta Jakuba (Martin Kraus). Po zkušebních projekcích filmu v listopadu 2013 se producent filmu na základě drtivého zájmu diváků právě o téma dluhů rozhodl právě toto téma rozpracovat do hloubky tak, jak ještě v žádném českém filmu dosud nebylo. Z původního filmu tak bylo použito pouhých 20 % současné stopáže a 80 % filmu bylo natočeno v květnu a červnu 2014 podle nového scénáře. Na finální verzi dialogů se podíleli i herci Tomáš Hanák, Jaromír Nosek, Martin Kraus a Jakub Mohamed Ali. (Zdroj: Nero Production)

Související novinky

Zemřel herec Karel Heřmánek

Zemřel herec Karel Heřmánek

25.08.2024

Ve věku šestasedmdesáti let v sobotu 24. srpna tragicky zemřel oblíbený český herec Karel Heřmánek. Následujícího rána o tom informovala jeho rodina prostřednictvím facebookového profilu Divadla Bez… (více)

Reklama

Reklama