Reklama

Reklama

Náhodné setkání nadějného spisovatele Briana s okouzlující Francouzkou přeroste ve vášnivý milostný vztah. Má to ale háček. Ona je vdaná a může se s ním scházet jen na dostaveníčka v hotelu mezi pátou a sedmou hodinou večer. Před hotelem St. Regis na Manhattanu se nadějný mladý spisovatel Brian (Anton Yelchin) poprvé setká s Arielle (Bérénice Marloheová), kultivovanou manželkou francouzského diplomata. Přestože je Arielle starší, vdaná a má dvě děti, Brian jí zcela podlehne a oba se spolu začnou scházet na odpolední dostaveníčka. Brian se tím dostane do rozporu nejen se svými tradičními hodnotami, ale i s rodiči (Frank Langella a Glenn Closeová), kteří se s touto zprávou jen těžko vyrovnávají. Jenže Brian je v tom až po uši. Čím hlubší je jejich vzájemná láska, tím víc Brian touží po tom, aby spolu začali trávit delší čas, než jen mezi pátou a sedmou hodinou večer. Oba milenci jsou záhy postaveni před nejdůležitější rozhodnutí svého života. Emocionálně silný debut scenáristy a režiséra Victora Levina ukazuje, jak těžké je bojovat za lásku, když se všechno staví proti vám. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (95)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Melancholická romantika nejen proto, že všichni dnes už víme, jak to dopadlo s Antonem Yelchinem. Po tomhle filmu mi je ale vysloveně smutno, že zrovna takový herec musel tak brzo odejít. Od pěti do sedmi má totiž moc hezký příběh a k tomu silné dialogy. A jelikož i Bérenice Marlohe umí chlapa uhranout pohledem, najde si v tomto skromném příběhu svoje místečko každý, kdo má rád dobré, ale smutné příběhy ze života. Tím oceňuji i závěr, který je na romantiku až moc drsný. Od pěti do sedmi je sice nenápadný film, ale o to více překvapí a rozhodně stojí za hodinku a půl života každého z nás. ()

Bane_Boss 

všechny recenze uživatele

Uh, ti šibe? Ty vogo, ještě, že mě nikdo neviděl, jelikož jsem se z tohoto filmu normálně složil jak zahradní křeslo. Tak jednoduše a taky tak ladně. Křivky mořské panny, moje láska z Dredda Olivia a její oslavný taneček a skvík, lavky, každé slovo, hudba, VŠECHNO!!!!!! Kurrrrrrrva to bylo tak hezký, hele, že, to nebyly jako chlapské slzy, ale normálně vodopády. Ale vůbec se nestydím, zítra to vybuším ve fitku a budu zas #BadBoy. Dokud neuvidím další film, který mě přetransformuje do zahradního nábytku. 'Til then then. #LáskaŽijeKurvaaaaaaaaaaa ()

Reklama

marhoul 

všechny recenze uživatele

Bérénice nemůže nechat v klidu nikoho napříč všemi dvanácti sexuálními orientacemi, pohlavími, postoji, směry. Souhlasím s názorem, že je to Monica Bellucci v nové sukni, navrch se srdečným úsměvem, který roztopí i zbytky ledovců, ty ji nesmí ani na vteřinu spatřit, jinak jsme bez Holandska. Film, který ani po letech neztrácí na své příjemné pohodě, esence vášně, lásky, souznění. Pěkné moc! Subjektivní tečka: kdyby Toník žil, obávám se obávám, že by takový Timothé Chalamet (můj oblíbený) neměl tak umetenou cestičku. Yelchin měl totiž hodně dobře našlápnuto od pána Boha. Baví mě tak, jak mě kdysi fascinoval mladý Heath Ledger, škoda, škoda, neštěstí a né že ne. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Malena 2, akorát retro nádech a atmosféru venkova + prosluněných záběrů nahradila industriální krása velkoměsta věrohodně zobrazujíc dnešní uspěchanou dobu a většinu jejích dobrých i špatných trendů. Bérérenice Marlohe je podobně spontánní a okouzlující jako její sokyně z Itálie, jen je možná po francouzsku trochu více decentní a uhlazená. Klíčové jiskření i osudové emoce jsou mezi hlavním párem cítit a výsledek chce říct a říká několik zajímavých myšlenek a postojů. Povedená, vyzrála věc. ()

thommas 

všechny recenze uživatele

Pařížanka v Americe. Uhlazená romance s francouzským šarmem a velmi příjemnou úspornou kamerou. Levin dovedně míchá tragedii vztahové konstelace se zabroušenými dialogy, za které by měl Woody Allen dostat tantiémy. Anton Yelchin v některých scénách dokonce chodí a mluví jako Woody, když v souboji kulturních partnerských konceptů zastupuje americkou koncepci lásky proti francouzským konstruktům pravidel pro volné city. Škoda vrstvení pěti latentních konců: toho hlubokého poučení a katarze chtěl film vygenerovat víc, než kolik uvěřitelnosti dokázal v první hodině vybudovat. ()

Galerie (79)

Zajímavosti (7)

  • Zajímavé nápisy na lavičkách v Central Parku hledala Levinovi skupina stážistů. Režisér z nich vybral asi 30 a ty pak byly nafilmovány v poslední den natáčení. (Tonula)
  • Hlavního hrdinu Antona Yelchina si vybral režisér poté, co ho viděl hrát ve filmu Like Crazy (2011). Poslal mu písemnou nabídku, aby hrál v jeho připravovaném filmu, ale dopis nebyl doručen. Vše se ale nakonec vysvětlilo a herec s účinkováním souhlasil. (Tonula)
  • O příběhu říká jeho režisér, že by ho nikdy nenatočil, kdyby se mu nenarodily děti. Teprve potom pochopil, že je možné dát přednost vztahu s dětmi před životní láskou. (Tonula)

Reklama

Reklama