Reklama

Reklama

Michael Logan je vysoce závislý feťák a zároveň zkorumpovaný policejní důstojník, jehož svět se obrátí vzhůru nohama díky příchodu drsných albánských gangsterů. Hrozí totiž, že tyhle krvelačné hyeny změní londýnské podsvětí jednou provždy. Seznamte se s Michaelem Loganem - antihrdinou naší doby, přirozeným predátorem v džungli londýnského podsvětí. Michael stojí v čele zvláštní protidrogové jednotky zaměřené na největší a nejpodlejší překupníky drog. On ani ostatní členové jeho týmu ovšem nejsou o nic lepší než tihle padouchové - tak to ale ve světě, v němž se pohybují, zkrátka funguje. Rozlišit, zda se pokoušejí infiltrovat gang proto, aby ho zničili, či snad aby jim z obchodu s drogami taky něco káplo, je téměř nemožné. Pak ale na scénu vstoupí dva brutální albánští bratři, díky nimž hrozí, že se pravidla londýnského podsvětí změní jednou provždy. Michaelův život se ještě víc zkomplikuje, když jeho starý kolega David převezme případ s Albánci, a oddělení pro vyšetřování vnitřních záležitostí se dostane na samý práh odhalení pochybných činností Michaela a jeho skupiny. (Cinemax)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (54)

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Film jak žiletka. Zařízne se rychle a bolestně. A zůstane po něm stopa. Sonda do londýnského podsvětí výrazně opepřená přítomností albánských bratrů mi svírala útroby. Logan v podání Petera Ferdinanda byl dokonalý šmejd s věčně nacpaným chřípím. A přesto, že jsem ho těžce vydýchávala, když mu začalo skutečně téct do bot, bylo mi ho líto. Ono postavit se do cesty někomu, kdo nemá v úctě lidský život, postrádá jakoukoli morálku, bez skrupulí brutálně morduje, de facto nelze. Zneklidňující a velmi tísnivé kriminální drama. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Syrový kriminální maso... Vynikající atmosferická kriminálka, která nejvíce připomene předloňský artový hit Drive, jak prací s hudbou, tak i zajímavým uměleckým stylizováním. Hyena má ovšem narozdíl od Drive spíše polodokumentární charakter, což je asi nejvíc umocněno ruční kamerou, která často sleduje protagonisty filmu zezadu, tak trochu to evokuje linku ,,direct cinema", výsledný vjem je hodně sugestivní. Gerard Johnson natočil zvláštní progresivní retro snímek, formálně jdoucí ve stopách starých gangsterských filmů 70. let, ovšem výrazově posunutých do aktuální postmoderní současnosti. Překvapivý, silný otevřený konec, když kamera zůstává na strnulé tváři hlavní postavy, přesně evokuje svíravý pocit, který podobně laděné snímky vzbuzují...přes všechen ten nános humanity jsme pořád jenom zvířata žijící v (velkoměstské) džungli... ()

Reklama

bubun 

všechny recenze uživatele

Policejní detektiv, který se dostane k tajným dokumentům v místnosti, kam kdykoli mohou přijít "padouši" z některé z přilehlých místností, a fotí si je mobilem, přičemž se ozve onen tak nepříjemný zvuk, který často zapomínají vypínat návštěvníci galerií a muzeí?? Vážně? Jinak, další zbytečně násilný film, kde se všichni sjíždějí lajnama koksu, i "good guys". Už mě nebaví dívat se na tyhle násilnický filmy - všichni jsme jich už viděli desítky, a lepších, k ničemu to není, jen mě to naplňuje odporem. Jako by nestačilo, že se to děje v reálnym světě. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Docela hodně drsná, syrová a nepříjemná kriminálka plná drog, prostitutek a albánských goril, se kterými nechcete mít nic společného. Tenhle film není vyloženě můj šálek čaje a při dvou hodinové stopáži jsem se párkrát nudil, ovšem jakmile došlo na krájení chleba, tak bylo na co koukat. Místy brutální jak svině za což palec nahoru za odvahu tvůrcům. 65% ()

bourec 

všechny recenze uživatele

Vykreslení podsvětí londýna je asi to jediný,co tady stojí za zmínku.Jinak syrová,ale nekoukatelná nuda,která se ve stylu refnovejch filmů táhne jak můj ranní sopl.A perlička na konec!Nějakej Gordon Brown je asi jedinej herec na světě,kterej má u filmografie jen odpady.Neni divu!(Barbar,Bronson,Jen bůh odpouští)Sračka vedle sračky.10%. ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama