Režie:
Elizabeth BanksScénář:
Kay CannonKamera:
Jim DenaultHudba:
Mark MothersbaughHrají:
Anna Kendrick, Hailee Steinfeld, Rebel Wilson, Brittany Snow, Alexis Knapp, Ester Dean, Hana Mae Lee, Skylar Astin, Adam Devine, Shelley Regner, Katey Sagal (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Mají skvělé hlasy, dokonalá těla (až na výjimky) a jsou královnami zpívání a capella, takže ve svých vystoupeních nepoužívají hudební nástroje. Celá Amerika jim leží u nohou a dokonce je pozvou, aby zazpívaly prezidentu Obamovi k narozeninám. Jenže stačí drobná technická komplikace, v níž figuruje zpěvačka s příznačnou přezdívkou Tlustá Amy, bezmocně visící na lanech před Barrackovými zraky částečně tak, jak ji Bůh stvořil. Z Barden Bellas, dosavadních miláčků země, je najednou ten nejvděčnější terč. (Cinemart)
(více)Videa (39)
Recenze (186)
Pokračování kasovně úspěšných hitů na tom často nebývají po stránce kvality nijak dobře a Pitch Perfect to jenom potvrzuje. Nejedná se o vůbec uvolněnou zábavu, všechno působí tak nějak násilně a uměle. Všechny postavy omílají to samé stále dokola. Druhý film se snaží recyklovat všechno úspěšné z prvního, ale vůbec to nevypadá přirozeně a po většinu času to rozhodně není ani nijak zábavné. Opakující se rádoby vtipné situace lezou stále více a více na nervy. První díl byl aka-svěží, ale pokračování bych tak řekl je aka-píčovina. Naštěstí celý dojem zachraňují sem tam povedené hudební coververze. Takhle Elizabeth Banks jako režisérka asi neprorazí. ()
Ani pokračování se nesnaží nikoho přesvědčit o své originalitě a přestože je složeno z obvyklých žánrových prefabrikátů, nabízí sice nenáročnou, přesto poměrně zábavnou oddechovku, která o prsa předstihne jedničku. Je svižnější, nabídne řadu solidních hudebních čísel i fungujících vtípků, které překvapivě často míří do vlastních řad. Navíc se mu více méně daří vyhýbat různým trapnostem a to aniž by vypustilo ostřejší vtípky a repliky. Navíc jsem se díky Ladíme 1 a 2 začal trochu víc rozhlížet po světe a capella coby osobitého hudebního žánru. ()
Ladíme 2 spája mnohé atribúty pokračovania: venuje sa hrdinkám, posúva ich do nových situácií, aj na medzinárodnú súťaž (mimo zóny komfortu USA); produkčne vyzerá nabitejšie, najmä v hudobných číslach. Prvá polovica je relatívne pomalá a veľa sa zaoberá predstavením pred Obamom a následným sklamaním, no druhá sa rozbehne a vyústi do parádneho finále. Medzinárodná scéna dodáva patričnú pestrosť a dobrú príchuť – všetky hudobné čísla sú vynikajúco aranžované, odspievané (ak doteraz niekto neveril, že Anna Kendrick spieva báječne, tu to musí do hlavy dostať) a ponúkajú ešte väčšiu variabilitu ako v jednotke. Réžia Elizabeth Banks má cit najmä pre jednotlivé šou a vystúpenia. 68% ()
Slátaná blbina se zpěvy a tanci. První díl ušel .ale tohle už prostě nemá tah na bránu , kromě několika slušných písniček tam není naprosto nic. Na holky se občas pěkně kouká , ale tvůrci se nám marně snaží vnutit zdání dramatičnosti s a capella zpěvem a prostě se jim to nedaří. Atmosféru jako na fotbale prostě nevěříte. Pár dialogů je naprosto podivných a přísahám , že to je poslední film který jsem viděl , ve kterém hraje ta nechutná obluda Wilson. Naprosto nechápu o čem proboha bude chystaný třetí díl. Ale potěšili Key a Snoop. ()
Klasická dvojka se vším všudy. Více songů, které už spíše nefungují, více z prstu vycucaných konfliktů a ještě mnohem více toho dámského juchání, které mužská část publika jen tiše přetrpí. Humor už tu tentokrát moc nefunguje, finále v Evropě je až nečekaně odfláklé a příběh jakoby tu ani nebyl. A celou dobu jsem měl pocit, že už tu Annu Kendrick ani moc nebaví. 50% ()
Galerie (56)
Zajímavosti (14)
- V závěrečném souboji se za kanadské barvy objeví pěvecký soubor Pentatonix, což je reálná skupina, ale původem z Ameriky. Pentatonix také vytvořil soundtrack ke scénám na World's Championship. (sQelle)
- Režisérka Elizabeth Banks se na prvním filmu Ladíme! (2012) podílela coby producentka. (Stanley619)
- Herečka Birgitte Hjort Sørensen o natáčení prohlásila: „Prošli jsme dvou týdenním výcvikovým táborem, nejen abychom se naučili taneční choreografii, ale také abychom získali vytrvalost, abychom skutečně dokázali scény opakovat.“ (griph)
Reklama