Reklama

Reklama

Reportérka

(seriál)
  • Česko Reportéři a ti druzí (neoficiální název)

Epizody(3)

Obsahy(1)

Série vypráví o dvacetileté Hedvice (Tereza Voříšková), která se chce stát novinářkou. Po přijetí do vydavatelství je přidělena k ostřílenému reportérovi Vlachovi (Jiří Bartoška), který "hulí jak fabrika", počítače považuje za nutné zlo, jezdí ve staré "kraksně", žije v paralelním vztahu s manželkou a milenkou, ale jinak je poctivý až k sebezničení. Scenárista Josef Klíma vybral pro televizní cyklus jeden z nejpozoruhodnějších osudů, s nimiž se jako dlouholetý novinář setkal, přičemž podobnost se skutečnými postavami současného mediálního prostředí je opravdu čistě náhodná. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (89)

Thomick odpad!

všechny recenze uživatele

Příšerná, PŘÍŠERNÁ záležitost. Senilní Klíma intenzivně reje do mládežníků a vůbec mu to přitom nejde. Všichni junioři jsou tu totiž samozřejmě agresivní, sprostý a obecně plochý, přičemž veškerý ty "cool" voiceovery nebo promluvy do kamery berou dech leda tak tim, jak moc jsou zbytečný. Medvecká spolu s Bartoškou na scéně = jediný kvalitní okamžiky pilotu. Druhá epizoda už stojí jenom za starou bartošku a z letargie mě vytrhla akorát šokující gramatická hrubka (aka oslovení "pane zástupče"). Vřele doporučuju komentář od uživatele Honzad007. ()

triatlet 

všechny recenze uživatele

První díl mě nenadchl, ale druhý potvrdil, že se jedná o rádobylíbivý příběh o investigativní novinařině. Pokud by se doktoři např. v OvRz chovali podobně jako redaktoři v Reportérce, pak by operovali s kuchyňskými noži... Nejsem nadšený z toho, že vrcholem filmařiny je zachycení nočního mobilního pracovního rozhovoru dvou močících hlavních postav (jedna v koupelně nájemného bytu, druhá v křoví - cca polovina 2. dílu). Postavy klišovité, necharismatické. Mluva na kameru působí rušivě. Textovky nebo přepis chatu může být osvěžující, ale nesmí se pomocí toho odvykládat polovina příběhu. Je zajímavé, že podobný "nešvar" po/využívá i souběžně vysílané VML. Novináři v parukách hrající si na spasitele působí komicky. ()

Reklama

MartinezZ 

všechny recenze uživatele

Zbytečná minisérie úplně o ničem s Barťákem, který asi jediný tu měl nějaký smysl. Jakmile se na scéně poprvé objevila Voříškovic, hned mě napadlo, které trdlo se nechalo tak okatě inspirovat Lisbeth. Výborně ztvárnění byli dva úlisní nadřízení. Ale to bylo asi tak všechno. Klímova camea byla jen rušící a nevhodná. A to je tak nějak všechno - nezajímavé, zbytečné, o ničem, pro nikoho, zapomenutelné, ignorovatelné, prázdné a vyšumělé do nicoty. ~~~ 1,5* ()

jh666 

všechny recenze uživatele

Pro mě je tenhle seriál příjemné překvapení. Rozhodně není dokonalý, ale pořád mi přijde v rámci české produkce posledních let nadprůměrný. Je fakt, že ho táhne hlavně Bartoška, kterému se většina osazenstva ani neblíží. Tím nechci říct, že ostatní jsou k ničemu, Tereza Viříšková je taky docela dobrá, ale Bartoška vede. Přepisy chatů a podobné věci jsou pak příjemným zpestřením. 70 % ()

claudel 

všechny recenze uživatele

Žádná sláva, velmi slabé tři hvězdičky. Minisérie nabitá hereckými hvězdami a přitom působí strašně jalově, zejména druhý díl. Nejslabší stránka je scénář, ani jeden díl vyloženě nechytne, nezaujme, nepřiměje k zamyšlení. Spousta zbytečných postav nebo postav, které nedostaly prostor. Aspoň Bartoška s Voříškovou jsou fajn atypické duo. A nechápu, proč se Josef Klíma musel mihnout v záběru dvakrát, jednou to pochopím, ale dvakrát, to už je trošku trapné,ne? Škoda, myslím, že zajímavých novinářských kauz máme v Česku dost, nechápu, proč dostaly přednost zrovna ty v Reportérce uvedené. ()

Galerie (70)

Zajímavosti (10)

  • Josef Klíma označil scenár za jeho najosobnejšie dielo založené na jeho osobných zážitkoch. (Arsenal83)
  • Dan Svátek o svoje motivácii natočiť tento seriál: "Lákají mě příběhy, které mají reálnou bázi a které vnáší mezi diváky nějaký reálný konflikt. Třeba ve svém debutu Zatracení, což byl snímek o klukovi, co pašoval z Thajska drogy, jsem chtěl ukázat kontrast mezi veřejným míněním, které se pomalu obracelo v jeho prospěch, když tvrdil, že byl jen volavkou a nevěděl, co dělá, a skutečností. Protože ta byla podle mých informací opačná. O něco podobného se snažím často." (Arsenal83)
  • Filmovým pivovarem Stein je ve skutečnosti pivovar Braník. Dnes se tam již pivo nevaří, technologie a výroba byla přestěhována do pivovaru Staropramen. (rakovnik)

Reklama

Reklama