Reklama

Reklama

Applikace

(pořad)
Publicistický
Česko, 2014, 26 min

Obsahy(1)

Magazín o novinkách ve světe mobilních aplikací. Testy, recenze, rozhovory, novinky, tipy, triky... Proměňte svůj telefon nebo tablet v našlapaného pomocníka! To nejzajímavější ze světa aplikací! Moderuje M. Tuček a I. Frühlingová. (oficiální text distributora)

Recenze (77)

Sabrewulf odpad!

všechny recenze uživatele

Obsahově naprosto zbytečný pořad, určený pro totálně vymaštěné, závislácké retardy, co si bez mobilu v ruce ani neuprdnou. Pořad, který bolestivě (a nechtěně samozřejmě) zobrazuje neskutečný PARADOX (!) a to ten, že lidstvo se s novými technologiemi stále vyvíjí, aby díky tomu degenerovalo. Pohodlnost a s tím ruku v ruce jdoucí retardace narůstá do obřích rozměrů. Ve výsledku si mobilofil stáhne upe čupr aplikaci, kterou využije jako řidič v hospodě, či na párty - bude vědět, kolik si může dát chlastu a kdy z něj vystřízliví. Hovno! Řidič v hospodě, či na párty NEPIJE! Buď jde o vodění za ručičku, nebo o úplné pitomosti. Nejen že bez drtivé většiny aplikací by se člověk normálně obešel (celou věčnost to šlo i bez nich), ale navíc to podporuje zrod dalších zombií, čučících zhypnotizovaně na displej. Jednoho takového máme u nás v práci. Neuplyne chvíle, aby ho nedržel v ruce, kdyby to šlo, tak by s ním i souložil. Všem takovým bych nejradši tu věc vykopl z ruky, na zemi rozdupal a jejich ksichty vymáchal ve střepech. Bojím se doby, kdy budou existovat aplikace na utření zadku toaleťákem a pokud zrovna u sebe nebohý mobilofil nebude mít mobil, skončí s brekem, protože nebude vědět, jak se to dělá. ()

MartinTerran 

všechny recenze uživatele

Povedený pořad o dobrých aplikacích, jelikož jich je mnoho a čert aby se v tom vyznal a pořad vám doporučí ty nejlepší z daného tématu. Sice některé jsou takové kraviny na chvilkové pobavení, ale najdou se i velmi užitečné apky. Moderátorské duo je povedené a dobře se doplňují a vtipkují. Hodnocení: 65/100. ()

Reklama

maxXxic odpad!

všechny recenze uživatele

Původní hodnocení 3*   S Tukanem a Ivou to mělo koncept, opravdu to bavilo a mělo to i nějaký ten informativní přínos.Nebál jsem se k televizi pro inspiraci zavolat, přítelkyni, sourozence nebo třeba i rodiče.     Nyní: Dle vyjádření režie přichází "nový koncept" pořadu, protože ten 3 roky starý už prej netáhl. Příjemný Mikoláš se sympatickou Ivou byli "upgradováni" nějakým buřtem z YouTube a rádoby zpěvákem jehož songy nikdy nikdo neslyšel. Součet jejich IQ odpovídá, tak zhruba jejich věku a skutečně se na to nedá dívat. Divákům jisto jistě nevadí změna konceptu po třech letech, ale pokles intelektuální úrovně na úroveň 3-8 let! Né každého zajímají pranky, cringe jokes a jiný youtube trash, kterým je nyní pořad skrz na skrz prolezlý. Jsou to prostě Parťáci 2.0 a přesně takové hodnocení si zaslouží, protože s Applikacema to již nemá nic společného. ()

sskrblik 

všechny recenze uživatele

Nemít v dnešní době profil na sociální síťi a smartphone je doslova společenský prohřešek. Ty nemáš internet v mobilu? Můžete si stáhnout aplikaci... tyto věty slýchávám téměř rutinně, jakoby každý z nás musel využívat soukromí narušující služby! Bylo by samozřejmě pokrytecké říci, že s tím nemám zkušenost, nicméně přesto jsem se tomu zavčasu zcela vyvaroval a určitě necítím, že bych strádal. Byl jsem však nanejvýš zvědavý na nové trendy o které přicházím tím, že nemám dotykáč a věru skutečně nic extra se nezměnilo. Ušetřím za mobilní služby nemálo peněz a nemám permanentně umaštěný displej.Jinak chápu, že pro všechny konzumenty aplikací může přinést pořad nějaké zajímavé tipy, ale jako televizní show je to dle mého skromného názoru zcela zbytečné. Docela mě to vlastně připomíná televizní reklamy, jenž se vysílají na německých a rakouských stanicích, kde upozorňují na možnost stáhnutí nové písničky přímo do mobilního aparátu. Přitom znalosti warezu už musí vstřebávat děcka na základce, pokud je to ten hodnej strejda, co mu říkají "tati", naučí. ()

Kub21 

všechny recenze uživatele

Nu,myslím si,že tvůrci pořadu nemysleli na to,aby tento pořad byl nějaký trhák.Celé je to založené na lidi mezi věkem 10-25,protože pak si neumím vysvětlit proč by tam dělal Mikoláš Tuček takové rádoby vtipné scénky.Chtěli zkrátka natočit pořad,který je založený na "dětech" a na jedné velké reklamě,která spočívá v tom,kdo dá více ten svou "appku" uvidí v televizi. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama