Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Keď sa manžel pani Choi Mogyeong (Min-hee Kim) zaplietol do špinavých kšeftov s ruskou mafiou v snahe predať im účty Johna Leeho (Dong-gun Jang), ktorý mal túto prácičku na starosti a ktorý sa dopustil fatálnej chyby, sa teraz cíti vinný za smrť malej Yumi, utápa sa v alkohole a sebaľútosti. Avšak krutý šéf mu dáva za úlohu dať veci do poriadku a navyše zavraždiť i matku malej Yumi. Gon však netuší, že namiesto plánu zlikvidovať pani Choi nakoniec rozpúta neúprosný boj o jej záchranu... (sochoking)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (61)

okkac 

všechny recenze uživatele

Namyslán touhle úkázkou, kterou rozebíralo Corridor Crew, jsem si to pustil. Čekal jsem to trochu více akční, po rychlém vykillovani na začátku to trvá přes hodinu, než bude další akce, ale ta přestřelka v bytě, která právě končí scénou z toho YT videa, je vyloženě lahůdková. Skvělý sound mixing  zbraní. Finále taky fajn, ale už to nemá až tak ten drive té předchozí. Ale emočně to funguje taky. Spokojenost. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Jednoznačně nejlepší j. korejský akční film tohoto roku, který všemi svými aspekty nechává konkurenci daleko za sebou ... Jedná se o přímý remake kultovního Biittersweet Life, A z roku 2005, od kterého se základní zápletkou liší jen nepatrně ... Film jako celek je jedna akční jízda bez výrazného scénáře, se zaběhlým jihokorejským klišé, kdy zabiják elitní mafie obrátí svoji pozornost proti svým chlebodárcům a začne chránit dívku, kterou má původně zavraždit. V návaznosti na tento jeho troufalý čin je povolána malá eskadra dalších elitních zabijáků (každý jiné národnosti), kteří jsou skoro tak dobří jako on a navíc skvěle spolupracují ... Samotná mafie a její řádoví bodyguardi si na hlavního hrdinu také snaží došlápnout. Výsledkem jsou pak jen doslova potoky krve a hromady mrtvol. To, co hlavní frajer s nepřáteli provede je naprostá čistka, která nechává vzpomenout na klasiky od Johna Woo, případně dnes kultovní Taken (2008) apod. Týpek je hlavně strašně rychlej. Střelné zbraně ovládá poslepu bez rozdílu druhu, kadence, úrovně a dosahu, bojová umění mu říkají pane od suspecty po tradiční lámací techniky a jiu jitsu. Všechny doslova rozemele na kaši a v dalším a dalším odstraňování nepřátel mu ani nevadí, že je celý od krve a to i v obličeji ... nikoliv však od krve svojí. Nejlepší jihokorejský film bez toho, abych musel přemýšlet, zda tento či jiný, porovnávat a přehodnocovat je na světě. Jednoduše a jinak ... Ten týpek tam všem dává TAK STRAŠNOU SADU A KAPKY, že jsem si fakt několikrát zařval na celej pokoj z těch parádiček, co všechno s nima provádí !!! Neuvěřitelně zábavnej film, krvavej, brutální, rychlej, bez chviličky nudy s charismatickým hrdinou, kterej to má prostě v paži a při likvidaci nemrkne ani okem ... Navíc úplně na konci se předvede i jako opravdový charakter (ale nebudu spoilerovat...). ()

Reklama

agentmiky 

všechny recenze uživatele

Asi můj nejoblíbenější korejský herec Dong-gun Jang v pořádně drsné detektivce ? Prosím, servírujte mi to ihned na stůl. Ale teď už vážně. V poslední době dávám daleko více šancí korejské tvorbě, protože má doopravdy něco do sebe. Plačící muž je skvělá detektivka, kde se nešetří střelivem ani drsnými hláškami. Hlavní hrdina je sice zpočátku nájemný vrah bez slitování, ale po nechtěném zabití malé nevinné holčičky se v něm hne svědomí. Když má pak zabít matku té holčičky, tak to neudělá a obrátí se proti vlastnímu gangu. Na první pohled se může příběh zdát dost stupidní, ale nenechte se zmást. Scénář není vůbec hloupý, obsahuje pár perfektních vygradovaných momentů. Trochu mě zarazilo, že půlku filmu se mluví anglicky, ale nakonec ten přízvuk nebyl ani tak špatný a zvykl jsem si na něj. Přestřelky jsou skvělé, přinášejí do žánru inovace a hlavně působí realisticky. Asi bude pravda, že při natáčení těchto scén dávali tvůrcům rady členové amerických i čínských speciálních sil (například auta, která nejsou jako u většiny filmů neprůstřelná, ale v zásadě fungují proti kulkám automatických pušek jako papír) . Přirovnal bych je k Berandalu, jak to už spousta lidí udělala. První půlka byla slabší, jen pár scén bylo fakt skvělých, ale druhá to vzala za opačný konec. Asi bych to shrnul tak, že akční sekvence jsou zde na jasných pět hvězd, ale dialogy a celkově vše okolo tak mezi třemi a čtyřmi. Konečný součet ? 84 % ()

tombac 

všechny recenze uživatele

Když to vezmu kolem a kolem - od korejské, indonéské, až po současnou americkou tvorbu -, je No Tears for the Dead slušným akčně thrillerovým nadstandardem a jedním z nejnařachanějších filmů roku 2014. Modernější pojetí korejského akčňáku si žádá méně tradičních sečných a bodných zbraní (na ně se však také dostane) a více hlučných udělátek včetně útočné pušky, brokovnice a gránatu. Místo taekwonda a přesdržkované s tyčemi a klacky rozličné bojové techniky a efektivní chvaty. Všechno v přehledně nasnímaných dynamických scénách, které si divák užije a nemá brajgl v orientaci, kdo na koho právě střílí. V hlavní roli schopný sympaťák a proti němu neméně schopná, kooperující trojka padouchů a nějaké to běžné křoví k rychlému posekání. Zároveň filmu nechybí korejský feeling a poetika, pro kterou mám slabost. Spokojenost a druhá projekce (na plátně) jistá. ()

Pedross800 

všechny recenze uživatele

Po dlouhé době jsem opět zavítal do korejských vod a byla to v rámci akčního žánru zase ta stará dobrá asijská řezničina plná skvělých soubojů a hektolitrů krve. Takže paráda, už mně to chybělo :-) Film si to střihl hned od začátku ve velkém stylu, ale pak přišla trošku nudnější část, na kterou však dala zapomenout skvěle akčně gradující závěrečná třetina a já se do toho pěkně zažral a na závěr ty pohledy hlavních hrdinů příběhu na sebe.... no bomba! ()

Galerie (24)

Zajímavosti (3)

  • Jihokorejský herec Dong-gun Jang (Typhoon (2005), Dangerous Liaisons (2012)), hlavní filmový představitel, podstoupil před natáčením snímku náročný fyzický kurs sebeovládání a zvládání psychicky komplexních situací. Celý kurs se orientoval na zocelení jeho vnitřní osobnosti. Trval celé čtyři měsíce a probíhal v nejmenovaném psychologicky orientovaném institutu v hlavní jihokorejské metropoli, specializujícím se rovněž na výcvik bojových dovedností apod. Tyto dovednosti si ale herec před natáčením snímku zdokonaloval v zámoří, ve Spojených Státech Amerických. (Conspi)
  • Režisér a hlavní scenárista snímku, Jeong-beom Lee (The Man From Nowhere (2011), Cruel Winter Blues (2006)), zašel dokonce tak daleko, že se během psaní scénáře rozhodl navštívit speciální zásahové jednotky jihokorejských armádních jednotek, aby se tak dokázal co nejlépe orientovat ve skutečné realitě - jejich denní vojenské rutinně. To stejné se mu povedlo dokonce i v případě specializovaných jednotek armády Spojených Států Amerických. (Conspi)

Reklama

Reklama