Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

První česká cestovatelská reality show. Po africké cestě v roce 2009 vyráží cestovatel Dan Přibáň vstříc novým dobrodružstvím po Jižní Americe. Tentokrát se výprava rozšířila na dva trabanty, polský fiat a stařičkou Jawu 250. Mezinárodní posádka složená ze čtyř Čechů, dvou Poláků a jednoho Slováka se řídí heslem: Když se chce, tak to jde! Tento tým snů projel za čtyři měsíce 20 tisíc kilometrů tím nejkrásnějším a nejnáročnějším, co může Jižní Amerika nabídnout. (Česká televize)

(více)

Videa (2)

TV spot 2

Recenze (153)

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Udělat z natočených materiálů dvanáctidílný seriál byl ten nejlepší nápad, který mohl Trabantí sérii potkat. Tentokrát divák dostává plnohodnotný cestovatelský zážitek, kde není nouze o dobrodružství, vcelku detailně poznává posádku a může si užívat množství různých detailů, které se prostě do filmu nenacpou. Po technické stránce je to obrovský krok kupředu - počínaje krásnými záběry, konče skvělým hudebním podkresem, povedenou ústřední znělkou a celkově nabitějším obsahem. Cesta to byla napínavá, trochu dramatická a v určitých momentech i trochu nebezpečná až děsivá, ale veselá a díky hravosti celého týmu jednoduše zábavná a neuvěřitelně vtahující. A tyhle pocity se povedly do dokumentu přenést na výbornou. Hoši mají můj obdiv a netrpělivě očekávám pokračování! ()

Ledkodlaq 

všechny recenze uživatele

Nejlepší moderní cestovatelskoexpediční seriál (víc materiálu vyšší kvality než film), na jakém mělo to štěstí spočinout mé unavené oko. S nadšením hltám každý nový díl a jsem zklamán každým koncem (tím, že to už skončilo). Co se mě týče, klidně by to mohlo mít dílů třeba padesát (za předpokladu zachování kvality). Můj počáteční odpor vůči Přibáňovi ochabl, protože seriál je opravdu skvělý. Proč odpor k Přibáňovi? Populisticky zvolil opravdu to nejhorší auto, které mohl, protože to je zajímavé. Kdyby jel třeba favoritem, který je dostupnější, rychlejší, méně poruchový, snadno opravitelný s lépe dostupnými náhradními díly a hlavně má nesrovnatelně lepší průjezdnost, tak by neměl tolik dramatických záběrů pro kameru a nemohl by se ohánět rozporem mezi láskou a odporem k trabantu. Takže by to pro diváka nebylo tak zajímavé. Tento prvoplánový kalkul se však vyplatil a každý problém, který na cestě měli, právě kvůli výběru vozidla, mě škodolibě baví :D ()

Reklama

topi80 odpad!

všechny recenze uživatele

Heléé, koukejte, já jezdím trabantem. To koukáte, co? No jistě, že koukáme, nikdo z nás asi nikdy nejel starým autem. A natočím o tom tunu materiálu, Sice by se to dalo shrnout do 5 minut a promítnout to nanejvýš příbuzným, kteří vydrží aspoň chvíli předstírat, že je to zajímá, byť je to zajímavé asi tak stejně jako desáté album vaší tchýně z letošní dovolené. Zbytečná sebeprezentace jednoho nesympatického narcise s názory uvědomělého svazáka. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Asi jsem si měl rovnou na začátek pustit tuhle seriálovou verzi. Dohromady celkem pět hodin cestopisu po Jižní Americe v trabantech. Není to už tak strhující a je to místy trochu hluché, ale stejně si nemůžu pomoct, ty lidi mě baví. A ta spousta nepoužitých scén, které se nedostaly do výrazně kratšího filmu, stojí za to vidění, protože celkově dokresluje atmosféru a vztahy. ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Celková délka seriálu je zcela optimální na jeden večer s přestávkami pro jídlo až vám to přinesené dojde. Moc nemám co dodat. Jsem prostě nadšen. Sympatická posádka a nádherný kontinent. Čtyři měsíce zážitků, které si ani nedovedu představit. Čtyři měsíce problémů a potíží, které si představovat nechci. Mockrát museli být zúčastnění v situaci, kdy by s tím nejraději sekli. Stálo za nimi však obrovské odhodlání. Frajer se tam vzdal práce a odstěhoval se z bytu, aby se mohl vydat na cestu. To už chce pořádné odhodlání. Obrovskou poklonu si zaslouží Dan Přibáň, který měl na starosti snad úplně všechno, jak mi to tak vyznělo. Doufám, že se nejednalo o poslední výpravu a budu se těšit na tu příští ať už se pofrčí trsátky kamkoli. A pak že něco nejde. ()

Galerie (179)

Zajímavosti (10)

  • Dan se pokusil na solné pláni dosáhnout rychlostní rekord trabanta, nakonec dosáhli 80 km v hodině a oslavovali to jako rekord. Ve skutečnosti je maximální rychlost trabanta 110 km v hodině. (sator)
  • Trabanti stanovili nový výškový rekord pro dvoutaktní vozidlo, když v Andách vyjeli do výšky 4868 m. n. m. (Stanley619)

Reklama

Reklama