Reklama

Reklama

Film NSR o mužovi, ktorého bezohľadnosť a sebectvo zviedli na šikmú plochu. (oficiální text distributora)

Recenze (69)

Nosdrolomo 

všechny recenze uživatele

Kult z dětství, který ani po letech neztrácí svoje kouzlo. Film to není komplikovaný, krádeže aut jsou jen v rukou zlodějů, šperháku či dlažky a ne nějaké překomplikované techniky. Netřeba nad ničím přemýšlet a jen se nechat unášet na stříbrném plátně. Jo a bacha na auto, lépe jezdit v plechovce než v žádaných kouscích -) ()

dobytek 

všechny recenze uživatele

Tak tenhle film si pamatuju z dětství, kdy to byl absolutní kult. Kdo to neviděl, byl totální lůzr. Jenom jsem si nemoh vzpomenout, jak se to jmenovalo a teď jsem na to náhodou narazil. No co k tomu říct? Mně tenkrát stačilo, že jsou tam ty super káry. Nevim, jestli dneska by se mi to tak líbilo. Zkusim to někde sehnat. Už jen kvůli tomu, že v tom hraje herec, co se jmenuje Hoven :-) Snad to neni ten slavnej Lord Hoven, co tady řádil v budově VŠE. 18.1. 2010: Tak jsem to teď viděl znovu a musim jít s hodnocenim dolu, protože v tom filmu se hlavně kecá a kecá a kecá... Na všechny ty kecací scény jsem nějak zapomněl a pamatoval jsem si jenom ty auta. Dokonce jsem měl pocit, že ve filmu byly i nějaký honičky a ono nic. Auta jsou opravdu zajímavý a třeba takový Monteverdi Sierra (vyrobilo se jen 20 kusů) asi v jinejch filmech neuvidíte, ale ty auta zůstaly naprosto nevyužitý. Chápu, že asi nebyly prachy na to, aby ty auta roztřískali na sračky, ale mně to připadalo, že se těch aut pomalu báli jenom dotknout. Většinou jsou auta jen tak někde zaparkovaný, maximálně můžete vidět, jak někdo jede v klídku po úplně prázdný silnici. Holt zase jeden film, kterej po těch X letech už nefunguje. ()

Reklama

curil 

všechny recenze uživatele

Další z nostalgických zavzpomínání na západoněmeckou produkci a koprodukci vč. s tehdejší ČSSR. Film ve své době viděl každý fanda aut, čímž nemyslím wartburgy, moskviče, volhy, trabanty, žiguly, olcity atd. Filmu nelze upřít napětí, opravdu krásné auťáky a solidní herecké obsazení. Není to náročná podívaná, ale splňuje svůj účel; honičky, krásné evropské destinace - Alpy,   Riviéra. Snad lze zmínit i dabing, kdy B. Stephana namluvil Jiří Schmitzer, který daboval poprvé a myslím, že i naposledy. ()

kebom 

všechny recenze uživatele

Prekvapujúco dynamický dej, rýchly a napínavý spád filmu, obstojné herecké výkony, prehliadka kultových športových áut danej doby, vtipné scénky aj keď ich nie je veľa, kvalitná sprievodná hudba (okrem predzáverečnej scény zámockej párty), vynikajúci pôvodný český dabing: to sú atribúty kvalitného, áno kvalitného nemeckého filmu. Prvý raz som ho videl až v roku 2013 a konštatujem, že nemecká kinematografia sa mala uberať aspoň týmto smerom. Vynikajúca oddychovka, ktorá stojí za pozretie... Neodporúčam odchovancom amerických akčných filmov a priaznivcom veľkého pyrotechnického a kaskadérskeho cirkusu. ()

Osirius 

všechny recenze uživatele

Únos aut je filmovým klenotem pro lidi, kteří zažili dobu, kdy na českých cestách byl vrcholem technického automobilového pokroku žigulík (a že si ho nemohl hned tak někdo dovolit). Když se někde náhodou objevil Mercedes, či BMW bylo to povětšinou s příznačným D na espézetce. Já tuto dobu zažil jako dítě a proto si pamatuji, jaký to pro mě byl svátek, vidět něco jiného než škodovky, moskviče, trabanty atp… a potom jsem viděl tento film… kde se to Mercedesy a Poršáky jen hemžilo a navíc šli tak krásně ukrást. Ve filmu jsou zachyceny nejlepší autařské kousky své doby a … a to mi ke spokojenosti úplně stačí. Spojeno s atmosférou doby, kdy vše mělo pevný řád, a věci dávaly smysl, patří tento film k mým „srdcovkám“. Pokud hledáte film, který je nacpaný akcí a automobilovými honičkami ve spojení s tunami pomačkaného plechu – tento si nepouštějte, neboť vás zklame. ()

Zajímavosti (1)

  • Ačkoli nazvali celníci projíždějící bílý sportovní vůz Maserati, jednalo se o prototyp Mercedesu CW 311 z roku 1978. Tento vůz disponoval 12válcovým motorem o objemu 6,9 litru, výkonem 276 kW, maximální rychlost vozu byla 320 km/h a zrychlení na 100 km/h se událo za 4,9 s. Označení vozu 311 je odvozeno od koeficientu odporu vzduchu cx = 0,311. Mimo jiné, jedním z pilotů, kteří testovali tento automobil, byl i rakouský jezdec F1 Nicky Lauda. (DruidKarel)

Reklama

Reklama