Reklama

Reklama

Obsahy(1)

„Nehni se od ní ani na krok. Drž se jí jako klíště! Pozítří se vrátím!“ S těmi slovy se loučí Robert Deinhart se svým přítelem Peterem Trostem, nastupuje do rychlíku se svou fešnou sekretářkou, aby se už nikdy víckrát nevrátil. Na nástupišti stojí zdrcený Peter a vedle něho mladá temperamentní Robertova ženuška Ellinor. Je-li Peter ještě v nejistotě, ví Ellinor přesně, že její manžel se řítí rychlíkovou rychlostí do milostného dobrodružství – a rázem je odhodlána, že se krutě pomstí nevěrníkovi… (kwietitze)

(více)

Recenze (14)

IvonaK 

všechny recenze uživatele

Moc jsem od tohoto filmu neočekávala, ale nakonec mě velice překvapil. Bylo moc pěkné vidět jak obyčejný rybář převezl všechny kavalíry z lepší společnosti a postavil se ke všem náročným výzvám čelem aby získal srdce Adiny Mandlové která ho nakonec nepředvídatelně ocenila. A nutno ještě zmínit že tato komedie nebyla jen svěží, ale měla i vtipný závěr což se jen tak u starých filmů nevidí. ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Příjemně ztřeštěná komedie o záletném manželovi, naštvané manželce a kamarádovi na hlídání.. Snímek je prost politiky, války a dění roku 1943, tedy jsem se i já oprostila od všeho a věnovala se pouze filmu.. Adina Mandlová a Heinz Rühmann to rozehráli v kvalitě A+, ona je půvabná a svůdná, on je nešikovný a nejistý starý mládenec.. Bavila jsem se a nenudila ani minutu.. ()

Reklama

Brejlil 

všechny recenze uživatele

Slušná konverzační komedie s občasnou snahou o trochu té "crazy" složky. Překvapí značná otevřenost, se kterou mladá emancipovaná manželka plánuje svojí nevěru. Zajímavé je také sledovat, jak se ve filmu vůbec neobjeví nějaké náznaky války (v tom se neliší od podobných protektorátních děl), legrační je také píseň, dost laděná do dekadentních západních stylů. Je smutné, když si představím, že tento jediný v Německu natočený film, ke kterému se Mandlová upsala, ji stál po válce kariéru. To už ale nesouvisí přímo s tímto filmem. ()

jolly.rose 

všechny recenze uživatele

Překrásná Adina v tomto filmu patří mezí nejkrásnější ženy, které filmově ztvárnila. Pět hvězdiček nedávám za film, ale za ni. Skvěle obstála ve všech německých konverzacích (bez dabingu), byla velmi přirozená a milá. Dávám pět i proto, že díky této jediné nevinné komedii dostala doživotní zákaz umělecké činnosti na území Československa. Na rozdíl od Baarové ji považuji za upřímnější, otevřenější a přirozeně noblesnější. ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Průměrná konverzační veselohra, která je dnes zajímavá pouze účastí české filmové hvězdy Adiny Mandlové. Ta pod pseudonymem Lil Adina vytvořila spíše pasivní roli podváděné a podvádějící manželky. Jak později Mandlová vzpomínala ve svých pamětech, k natáčení ji po dlouhém přemlouvání donutil osobně Rühmann, který se tehdy speciálně vypravil do Prahy. Atmosféra v ateliéru byla ovšem podle Mandlové velmi dusná: "Na všechno se šlo vědecky a ze všeho se dělal ohromný problém. Film byl veselohra, ale nikdo se nesmál, všichni se tvářili, jako by vyráběli bůhvíjakou vážnou tragédii nebo psychologické drama. Nikdo nepromluvil a nežertoval mezi záběry, disciplína jako na vojně a i Rühmann, který byl v soukromém životě kouzelný člověk, se k nepoznání změnil, sotva překročil práh ateliéru. Často jsem seděla sama v hotelovém pokoji, opuštěná a nešťastná." Co dodat? Snad jen, že po válce si Mandlová díky této řadové komedii vysloužila doživotní zákaz umělecké činnosti na území Československa. Život je plný paradoxů. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (1)

  • Keď do filmu obsadili Adinu Mandlovú (Ellinor), K. H. Frank sa sťažoval samotnému Goebbelsovi, že je to hanba pre nemeckú kultúru. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama