Reklama

Reklama

Krvežízniví milenci

  • Velká Británie The Vampire Lovers (více)
Trailer

Obsahy(1)

Horor volně podle klasické novely irského spisovatele Sheridana Le Fanu „Carmilla“. Příběh se odehrává ve Štýrsku začátkem 19. století. Generál Spielsdorf vezme v ochranu slečnu Marcillu a ta se spřátelí s jeho neteří Laurou. Laura začne trpět nočními můrami, trpí chudokrevností a nakonec zemře. Brzy nato se Mr. Morton se ujme slečny Carmilly a poskytne jí útočiště na svém zámku. Mezi Carmillou a jeho dcerou Emou vznikne intimní přátelství. Podivné je, že Carmille vadí kříž a nesnáší česnek... (Mariin)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (35)

Campbell 

všechny recenze uživatele

No nevím, plno lidí říká jaká je to kultovka a jak to je parádní film. Ale mě čekalo šílené zklamání. Film vyšel po legendárních filmech jako je Dracula a ostatní kultovky. Proto jsem čekal o něco více, než divný lesbicko hororvou kravinu kde se dost často nic neděje. Hororvé to moc není a erotické taky ne. Od Bakera bych čekal daleko více. Pro mě bohužel zklamání. ()

Mariin 

všechny recenze uživatele

Řekněme tuctový hammerovský horor podle romantické předlohy Sheridana Le Fanu "Carmilla" z roku 1872, kterou tvůrci moc nepochopili. Chybí tu tajemno, napětí, gradace, fantaskní romantismus ½ 19. století. Dobový i topografický středoevropský kolorit je chabý. S kostýmy a vizáží ústředních dívčích postav si Roy Ward Baker asi ve své omezenosti nevěděl rady; až moc je na nich vidět prosakující vliv konce 60. let (ty ženské by spíš zapadly do Formanových Vlasů). Nejvíce je to patrné u německo-židovské herečky Ingrid Pittové, jež představuje hlavní postavu upírky Carmilly. Navíc odhalená ňadra se do tohoto puritánského období naprosto nehodí a je to v rozporu s literární předlohou. Takže podle mého názoru je Baker jako režisér dryáčník a břídil, který si chtěl zajistit laciný úspěch těmito scénami. Ale přesto tu něco trošičku zajímavého, díky dobré původní literární předloze, zůstalo. Ale je to hodně málo. Prostě: eroticko-krvavé béčko vhodné někam do zaplivané putyky, dnes zajímavé spíše tím, co bylo nechtěné, jako produkt určité doby...Zatím tento námět nejlépe zpracovali Janusz Kondratiuk (polský Tv film 1980) a Gabriela Beaumontová (1990)... ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Po všech stránkách velice příjemná hammerovská adaptace Le Fanuovi klasiky. Herecky kouzelné, výpravou přímočaré. Jemný lesbický nádech přechází místy do velice explicitního. Svérázné snoubení s původním textem je k nezaplacení. Ve výsledku je tedy možné akceptovat změnu místa i nedokonale aplikované historické líčení. Karnsteinovská trilogie začala tak slibně... Těžko si jen vybrat, jestli Ingrid Pittové sedla více Carmilla nebo Bathory. ()

Fingon 

všechny recenze uživatele

70% Za horor bych to nepovažoval, spíš jen za příběh o upírce, která stále nemůže najít tu pravou společnici, ale při svém hledání za sebou nechává nejen zlomená, ale i zcela odkrvená srdce. Z Carmilly by docela dobře šla udělat postava, ke které by divák mohl chovat sympatie, pokud se o něco takového tvůrci snažili, zůstalo bohužel jen na půli cesty. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Mlha, hřbitov, tajemný hrad, zahalená postava z jiného světa, bouře, smrt. Typický hammerovský upírský horror s atmosférou gotických příběhů. Není až tak strašidelný, jde spíše o drama, i když několik napínavých scén se objeví (například pronásledování mladé dívky v lese). Důraz je dán především na mezilidské vztahy, ženskou nahotou se nešetří. Četné lesbické hrátky mají jediný cíl - nakrmit se. Jde tedy o hru kočky s myší spíše, než o sexuální vztahy. Ani krvavých scén není příliš, i když použití kůlu či zakrvavené tesáky mají své neodolatelné kouzlo. Příjemná kamera zaznamenává obraz na tehdy oblíbený Technicolor, u kterého i po mnoha letech překvapí dokonalé čisté a přirozené barvy. Nejste-li fanoušky hammerovských horrorů, nejspíše dvě hvězdy z mého hodnocení uberete. Já si však krvelačný příběh s převahou žen užil... ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Ingrid Pitt v stĺpčeku z roku 2009, ktorý pre Den of Geek napísala, uviedla, že: „Keď došlo na nahé scény, režisér sa nás s Madeline Smith spýtal, či chceme uzavretú scénu. Mne to bolo jedno, vždy som bol trochu exhibicionista, takže som nemala problém, aby ľudia na mňa pozerali, keď som nahá. Maddy Smith však ako Britka bola trochu nervóznejšia z poskakovania naholo. Takže sme nakoniec mali uzavretú scénu. Producenti Harry Fine a Michael Style boli z toho trochu naštvaní, pretože aj oni mali zakázaný vstup na natáčanie. Mysleli si, že je to taká výhoda pre producentov sledovať, čo sa deje. Potom som jedného dňa šla na natáčanie oblečená len v župane, pod ktorým som nemala nič na sebe, keď som práve ich videla, ako idú z opačného smeru so smutným pohľadom. Keď som prešla okolo nich, roztvorila som si župan a povedala som: 'Kuk!' Hneď sa im zlepšila nálada." (Arsenal83)
  • Počas natáčania scény, v ktorej Carmilla zaútočila na Madame Perrodot, Ingrid Pitt neustále vypadávali tesáky z úst a padali do dekoltu Kate O'Mara, čo vyvolalo búrky nekontrolovateľného smiechu oboch herečiek. Nakoniec Pitt schmatla žuvačku z úst jedného z členov štábu a použila ju na zaistenie svojich tesákov. (Arsenal83)
  • Pri natáčaní nahých scén mali herečky k dispozícii vždy dosť brandy či šampanského, aby sa zabezpečilo, že budú uvoľnené. Ingrid Pitt o tom povedala: "Vždy sa veľmi boja, že zmeníte názor. Že tá hlúpa krava to zrazu nebude chcieť urobiť a skočí späť do šiat. Ale mne to nikdy neprekážalo. Ak máš v scenári dôvod sa vyzliecť, tak je to v poriadku." (Arsenal83)

Reklama

Reklama