Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Cary Grant hrá v tomto thrilleri šarmantného gambléra, ktorý však svoju finančnú nezávislosť iba predstiera, v prvej triede cestuje na "treťotriedne" lístky a nie je ani zďaleka taký anjel ako sa zdá. Raz si vo vlaku (v prvej triede) padne do oka s Joan Fontain a onedlho na to si ju vezme. A až po svatbe začne Joan odhalovať jeho skutočnú tvár. (POMO)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (120)

zette 

všechny recenze uživatele

Namet neni nijak originalni, ale pribeh je Hitchcockem podan velmi dobre (i kdyz par otazniku bych zde naleznul). Mozne zklamani mam jen z mirnejsi atmosfery, jakou bych vzhledem k reziserovi cekal. Zaver filmu me trochu prekvapil. Za zminku ale predevsim stoji vyborna herecka dvojice Fontaine-Grant. ()

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Nie je to Hitchov klenot...ale je to zaujímavý film s nadštandardnou prvou polovicou. Potom možno príde fáza korešpondujúca s psychickými útrapami jednotlivca (Fontaine). Tento priebeh deja má ale stále čo povedať (aj v dnešnej dobe i keď predpoklad je, že sa úlohy vymenia). Grant a Fontaine-ová valcujú! ()

Reklama

Malkel 

všechny recenze uživatele

Hitchcock nejdříve překvapivě v pojetí romantické komedie... Ale to by nebyl on, aby se do toho po chvíli nepřipletlo nervy drásající napětí, které dokáží spustit jen obyčejné vlny u moře. A já už fakt nevím, jak se vždycky stane, že mistrovi skočím na jeho hru a nechám se sebou máchat jako s hadrovým panákem. Dalším důležitým faktorem je postava Carryho Granta, jehož přítomnost je postupně budována a společně s druhou hlavní představitelkou a pozorovatelkou příběhu hranou Joan Fontaine odkrýváme jeho mysteriózní chování i osobnost. U postav se taky často objevují jejich pocity či stavy znázorněné vizuálně, za což dávám obrovské plus. Bohužel musím lehce vytknout finále, kde bych si dokázal finální (vlastně ten nejdůležitější záběr) představit trošku delší, protože ne každému by mohl tak jasně sepnout. **** ()

MarekT 

všechny recenze uživatele

Rozhodně mám radši, když Hitchcock natáčí spletitější příběhy, ale i přesto, že tento film řadím k Alfredovým nejslabším, nemůžu toto dílko zatratit. Někomu by jeho snaha vyvolat pochybnosti mohla připadat naivní, já se přiznám, že jsem se nechal unášet rozehranou hrou a iluzemi. Jelikož Hitche znám celkem dobře, byl jsem si vědom, že může všemožně překvapit. A na tomto názoru nic nezmění ani fakt, že se jednou větou něco naznačí a pak se tak i stane. Konec je rozhodně zajímavý, ale podobný byl i u Ptáků a tam vzhledem k dokonalosti mystična byl přijatelnější. Zde záleží asi na vnímání postavy Johnnyho, ale tady se jednoznačně rozhodnout nemůžu... Herecké výkony standartně profesionální, Cary Grant zase trochu jinak a mile překvapila Joan Fontaine, které to zde navíc hodně sluší (ovšem na zlatou sošku bych to neviděl). Jinak si nejsem jistý, jestli je to jen moje zdání, ale motivy vražd jsou si totožné s italským Tenebre, přijde mi, že se Argento zde částečně inspiroval. || P.S. Původně jsem se chtěl podívat na tento film již před měsícem, kdy jej ČT2 zařadila do nedělního odpoledního programu. Žel, i s tragickým dabingem v čele s neméně špatným L.Hlavicou (nic osobně, je to jen hodnocení zdejšího výkonu), který má znatelně vyšší hlas než Cary Grant. Vypnul jsem po třech minutách. ()

Flakotaso 

všechny recenze uživatele

Hitchcock byl prostě génius. Scénu, kdy hlavní hrdinové hrají scrabble, by takhle žádný jiný rejža nenatočil. Film samotný se k jeho vrcholům počítat nedá. Ale Cary Grant tady vypadá neuvěřitelně záludně. Sice se nakonec ukáže že podezření bylo údajně falešné, ale stejně tam na konci cítím Hitchovo pomrknutí na diváka, aby si to každý přebral sám :) ()

Galerie (72)

Zajímavosti (19)

  • Jedná se o první film, na kterém se Hitchcock podílel nejen jako režisér, ale také jako producent. (SeanBean)
  • Když ke konci filmu nese Grant Fountainové sklenici mléka, vypadá to, jako by zářila. Není to náhoda. Hitchcock umístil skutečně do sklenice malý reflektor. (Hwaelos)
  • Film vychází z britského románu „Než poznáme fakta“ Anthonyho Berkeleyho Coxe z roku 1923. Práva odkoupila produkční společnost RKO v roce 1935. (Pavlínka9)

Reklama

Reklama