Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Skupina troch mladíkov plných sily a smädu po ženských telách sa preháňa na motorkách krajinou. Znásilňujú ženy, páchajú výtržnosti a utekajú polícii. Zbitá a znásilnená žena doktora - veterinára, v manželovi prebudí túžbu po vendete! Začína sa štvanica veterinár verzus zločinci. (brutale)

Recenze (11)

Bláža 

všechny recenze uživatele

Typický Russ Meyer - přes hrudník velmi vyvinuté slečny a trocha bezúčelného násilí. Tři "motorkáři" bezdůvodně přepadnou a znásilní dívku, v čemž pak pokračují ještě několikrát, situace se vyhrotí, sami mezi sebou se nepohodnou, načež největší "Motorpyscho" dokonce zastřelí svého komplice. Film v podstatě nemá ani pořádný příběh - jen série událostí (ve kterých vždy figuruje prsatá dívka a násilí), herecké výkony příšerné (dokonce tu vystupuje sám Russ Meyer) a velmi návyková infantilní muzika. Ale přesto všechno jde o zábavnou podívanou. S filmu je jasně cítit chuť točit filmy, to nadšení by se dalo krájet. Zkrátka podobný případ jako Ed Wood. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Trojice otravných vyvrhelských pseudo-motorkářů, primitivní flirty a hrdina věrný veterinář, znásilněná sexy manželka ("za týden se z toho oklepe, nic na co by nebyla ženská stavěná"), spanilá cajunská čarodějka Haji, vtipně vypjatá suck-it! scéna jedu chřestýše a vražedný hon kamenitou pouštní krajinou. Směrem k finále ztrácí dech a hraničí až s nudou, Meyera stále ještě brzdí uprděný puritánský Hays Code a nemůže ty kozy náležitě vyvalit, přesto vidím náběh na Faster Pussycat a značka 1960’s drive-in ideál. Zajímavost, film je částečnou inspirací pro Zombieho "Thunder Kiss '65" ♪♫ ()

Reklama

Superpero 

všechny recenze uživatele

Kozatý baby tam jsou, ale jelikož jsou teprve léta šedesátá, tak se žádného odhalení nedočkáme. Příběh je jednoduchej, jak facka a herecký výkony hodně blbý, naštěstí u těch ženskejch to neva. Hudba je supr, líbila se mi ta brnkavá melodie motorkářů, ale i "romantický" ságo. Ale i filmově to není úplně k zahození a má to svoje momenty. Je to občas pěkně nasnímaný a takový sání jedu z rány se taky povedlo. ()

EdaS 

všechny recenze uživatele

Motor Psycho má blíž k Faster, Pussycat! Kill! Kill! než k novějším meyerovinám jako Vixen! či Supervixens - spojuje je černobílý obraz, spousta bezúčelného násilí a hlavně ženské postavy jsou stále oblečené - takže jde o skoro klasický akčňák o pomstě. Naštěstí je míra ulítlosti pořád nad běžným průměrem a člověk se tak nenudí (pokud si zrovna hlavní ženská hrdinka nevylívá srdce nad svým těžkým osudem). ()

Arkanoid 

všechny recenze uživatele

„No hard feelings?“ „Not a one.“ Spoilery. Russ Meyer opäť vybral peknú herečku do hlavnej úlohy svojho filmu. Pridal aj motorkársky gang (nie ozajstný gang, len traja kamaráti na výlete), na ktorý odkazuje vo svojom slávnom filme Beyond the valley of the dolls, ktorý vytvára napätie a tak aj zápletku. Z bike movies žánru asi ostane najlepší seriál Sons of Anarchy, kde sa tvorcovia snažili vytvoriť čo najkomplexnejší obraz svojich hrdinov a nie len ich použiť ako tvorcov zápletky rape a revenge movie, ako tu. Každý jeden z trojice cestných nomádov je záporný hrdina, ktorý svojou primitívnosťou narúša pokojné vody životov ostatnej spoločnosti. Režisér si ku atmosfére pomáha aj hudbou, ktorá síce nie je nijako originálna, ale atmosféru predsa len trochu robí. Logický lapsus: chápem, že žena, ktorú niekto fyzicky nezadržiava, môže byť v šoku a nehýbať sa, ale prečo je to práve v týchto filmoch? Pre lepšiu plynulosť deja bez zbytočných odbočiek? Úvodný rape je ozaj len úvodný. Focus deja sa preto presunie na ešte nepoznačený pár. Meyer, podobne ako skôr vo svojom filme Lorna tu zobrazil násilie skratkovito a bez invencie. Režisér má však aj komediálny talent, ktorým divákovi napr. v jeho asi najslávnejšom filem Beyond valley of the dolls neustále predkladá otázku, či ide o paródiu dramatických udalostí alebo nie. Tu rozosmeje scéna, kedy jeden z motorkárov volá z domu, kde prišli znásilniť ženu, svojej mame a má s ňou srdečný rozhovor. Vo filme režisér odkazuje na svoj o rok starší film Fanny Hill. Morál príbehu: odolá muž zvádzaniu ženy, aby prišiel skôr domov, kde môže zabrániť znásilneniu svojej frajerky? Ku morálu sa pridáva rozhovor so šerifom redneckom o znásilnení. V 60. rokoch téma bola predpokladám viac tabuizovaná ako dnes a dialóg tak vyzerá. Scéna satia rany po uštipnutí hadom zasa dáva do pomeru užitočné násilie s tým len škodlivým a pýta sa, aký je medzi hrdinami tohto filmu rozdiel, keď každý používa ženy podľa potreby. Na druhú stranu, je táto scéna aj veľmi nečakaná a osviežujúca. Blúznenie hlavného hrdinu pri práve prebiehajúcom znásilnení dáva filmu zlovestný ráz a opäť ukazuje jeho neschopnosť pomôcť. Vyvrcholenie jeho sna aj znásilnenia prichádza v okamihu smrti násilníka, čo mi pripomenulo neskorší Boormanov Excalibur. Russ Meyer presadzuje svoj štýl na úkor príbehu, ale nadšenie a zaujímavé scény vynahradia slabšie herecké výkony a nekonzistentnosť. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama