Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pochoutkový nebo hermelínový? Sníst, co si člověk nadrobil? Zabalit? Lenka (Eliška Křenková) přijede do Prahy za svým chlapcem, ale hned z kraje romantické večeře od něj dostane nehoráznou nabídku, kterou nemůže řešit jinak než útěkem. Ostatně útěky jsou pro Lenku typické, jak se postupně ukáže. Poslední spoj domů ujede před nosem, další pojede až ráno, co celou noc v Praze? Kousek od nádraží Lenka narazí na Nonstop lahůdky a rozhodne se uklidnit jídlem, což je pro ni taky typické. Postarší majitel Lahůdek Karel (Miroslav Krobot) taky vypadá, že má nějaký problém. A zatímco Lenka svoje problémy řešit neumí, ty cizí řeší okamžitě. (Česká televize)

(více)

Recenze (116)

zette 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Misty jsem mel pocit, ze se divam na Kaurismakiho v ceskem prostredi a s nasimi herci. Podobne zfilmovanych pribehu, kdy se vsechny postavy protnou, jsem jiz videl nekolik. Ono to muze pusobit uz moc sroubovane, ale na divaka to vesmes zapusobi... Minimalne postavu revizora bych vypustil. Krobot si hraje porad to svoje, ale me bavi. Dobre natoceno, dobre zahrano. Kdyby mel Hrebejk cich na scenare, je dnes minimalne u nas za hvezdu, jakou byl pred dvaceti lety... ()

Marthos 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Žal se odkládá... Nostalgická balada z pražského Jamrtálu o lidech zrazených a zrazovaných, o věcech obyčejných i neobyčejných i o tom, že pštrosí taktika – tedy snaha strkat před nepříjemnostmi hlavu do písku – se nevyplácí. Hřebejk vsadil na Miroslava Krobota, který je v roli flegmatického hokynáře, vážícího slova i saláty, nepředvídatelný, enigmatický a neodolatelně aristokratický, přesně takový, jací jsou lidé jeho druhu. Vedle skvělé Elišky Křenkové ovšem nelze neupozornit na Jitku Sedláčkovou, která v roli zoufalé slepice, co zanáší do jiného kurníku, povyšuje celý příběh na malé rodinné drama, kde nejde ani tak o to, co bylo, ale o to, co bude. ()

Reklama

bubun 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Krobot ve své klasické poloze. Jinak, někdo tady psal, že je Křenková nejhezčí a nejlepší česká herečka, tak počítám, že myslel věkem do třiceti let, ale ani tak nesouhlasím. Vzhledově se mi nelíbí, a co se týče hereckého talentu, tak mě taky nijak neoslnila. A její filmový charakter je napřesdržku. Taky znám pár lidí, kteří lidem kolem sebe chtěj pořád radit, jak maj žít, a bez vyžádání jim sdělují, co dělají blbě, přitom sami mají ve svém životě bordel. Takže s touto hrdinkou jsem cítit nemohla, byla mi protivná. Potěšila mě Navarová a Nusle - kolem těch lahůdek denně jezdím. ()

P_Soar 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zatím těžko nacházím slova - takovou pecku bych opravdu nečekal, i když už minulý díl série byl dobrý. Skvělý scénář, pointa, dialogy, vývoj postav...všichni herci ve svých rolích výborní. Hodně lidí se v tom myslím poznalo. Nejlepší Hřebejkův film...o parník! Je to však především zásluha autora scénáře a také režiséra Tomáše Pavlíčka, který umí napsat ikonické scény jako třeba tu u pumpy, které se divákovi vryjí hluboko do paměti. Téma tápajících a hledajících lidských bytostí (což je koneckonců snad každý z nás) umí vyjádřit brilantně se skutečným porozuměním. To stejné se mu podařilo i v jeho Chatě na prodej natočené rok před touto lahůdkou. ()

Kunderion 

všechny recenze uživatele

Pochoutkovej salát v nočních hodinách? Lahůdky jako nonstop? Asi bych takovej salát nepozřel... kdo v noční hodinu podobnej salát, aby byl čerstvej, vyrobí? Noční nonstop, to bych viděl akorát tak na dršťkovou nebo klobásku, případně na nějakej zbytek od poledního menu, nějakou hotovku. Což je základní problém - uvěřitelnost takovýhohle "majonézovýho" podnikatelskýho plánu. Další neuvěřitelností je brněnskej alternativní hudebník Kyšperský coby pražskej tramvajovej revizor. Celý to nakonec zachraňuje duo Krobot-Křenková, v jejich podání je příběh uvěřitelnej (akorát nechápu, co takový dívčí mládě, kterým je Eliška-Lenka, vidí na tom obtloustlým seladonovi, kterýho zpodobňuje Jan Strejcovský? to je taky na hranici uvěřitelnosti)... jo a ještě bezdomovec Bambušek. Ten je přesněj - zřejmě má Tomáš život bez domova dobře odkoukanej... ()

Galerie (41)

Zajímavosti (5)

  • Při objednávce v bufetu „Deset deka pochoutkáče“ obsluha (Karel nebo jeho manželka) nikdy požadované množství salátu neváží (přestože před ním na pultě stojí digitální váha) – vždy nabírá lžící přímo na talíř nebo do kelímku a bez zvážení podává zákazníkovi. (dogma97)
  • Natáčení probíhalo v pražských Nuslích. (Duoscop)

Reklama

Reklama