Suite Precure
Japonsko,
2011, 24 min
Scénář:
Mucumi ItóHudba:
Jasuharu TakanašiHrají:
Ami Košimizu, Fumiko Orikasa, Kotono Micuiši, Jóhei Óbajaši, Acuši Ono, Tóru Nara, Jóko Nišino, Ken'jú Horiuči, Megumi Tojoguči, Maju Kudó, Juka Imai, Tóru Ókawa, Jurin, Aiko KusumiHrají
Ami Košimizu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Fumiko Orikasa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kotono Micuiši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Jóhei Óbajaši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Steins;Gate (2011) (seriál)
Kino no tabi: The Beautiful World (2003) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Acuši Ono
Japonsko
Nejlepší seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Jóko Nišino
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Ušio to Tora (2015) (seriál)
Ken'jú Horiuči
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Megumi Tojoguči
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Maju Kudó
Japonsko
Nejlepší seriály:
Irozuku sekai no ašita kara (2018) (seriál)
Hisone to Masotan (2018) (seriál)
Juka Imai
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Tóru Ókawa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Jurin
Japonsko
Nejlepší seriály:
Durarara!!×2 (2015) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
K-ON! (2009) (seriál)
Aiko Kusumi
Japonsko
Nejlepší seriály:
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Sedm smrtelných hříchů (2014) (seriál)