Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (503)

silentname 

všechny recenze uživatele

Okey... tak niekedy asi je dôležité si zhodnotiť pár faktov. Človek sa nestane recepčnou po tom, čo ju šéfka uvidí za recepčným stolom. Noc talentov sa neodohráva sa počas dňa. A je tu ešte pár ďalších blbostí, ktoré sa stali v tomto svete realitou. Ale keď sa od toho všetkého odtrhnem, tak si myslím, že sa tu dá nájsť celkom energická a vtipná komédia s myšlienkou. Fakt je aj ten, že sú to klišé a videli sme to miliónkrát v každom inom filme, ktorý má rovnaký alebo podobný scenár. Vieme kam to dospeje, vieme čo sa bude diať, aj ako sa hlavný hrdina zmení. Alebo hrdinka. Toľko teda k mínusom filmu. Teraz poďme na tie plusy. "Po Čem Muži Touží" spracoval a režíroval Rudolf Havlík, ktorý natočil pár rokov dozadu jeden z mojich top českých filmov za posledné roky. Tak ako ide kinematografia našich susedov dole vodou, tak "Pohádky Pro Emu" bol pre mňa skvelý film, ku ktorému sa rád vrátim počas Vianoc. Takže som mu veril. A myslím si, že právom. Jiří Langmajer bol skvele zvolený do svojej role a pôsobí uveriteľne. Táňa Pauhofová mi bola tiež sympatická. A celkom som dúfal, že sa jej podarí niečo zmeniť. Hoci som mal najprv pocit, že chce spraviť časopisu Playboy časopis Evita. Ale ukáže sa, že v nej je o niečo viac. A potom je tu Anna Polívková. Ja jej fandím už nejaký ten čas, no jej posledné filmy na mňa buď neurobili moc veľký dojem, ale bo v nich mala moc malú rolu na to, aby dokázala niečo ukázať. Tu je to presne to čo som od nej chcel. Buď to neberie absolútne seriózne, alebo každým milimetrom svojej hereckej duše to berie seriózne. Tak či tak, nasmial som sa na nej poriadne. Pri každom páde z opätkov som si hovoril, koľkokrát sa na tom ešte zasmejem... a pravda je taká, že vždy. Okrem toho je ale super vidieť ako sa Karel čoraz viac stáva lepším človekom po tom, čo žije ako Karla. A funguje to. Celkovo to ako ľahkú komédiu dokážem odporúčať. Nie je to sprosté, nemá to blbý humor, no po technickej stránke je ten scenár miestami poriadne odfláknutý. Vôbec si nedali pozor na tie detaily, čo som spomenul vyššie a ako aj iní spomenuli. Lebo to sú dosť podstatné fakty. Ale myslím si, že film za jedno pozretie stojí ako pohodová ľahká komédia. Hodnotenie: B ()

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Takovej českej buddhismus !!" ;) Havlík si zkouší další žánrovku a jen dokazuje, že komedie zkrátka patří mezi ty nejtěžší a bohužel rovněž že tuzemští filmaři komedie zkrátka neumí.. Nechci říkal dnes už neumí, ale já nechtěl ani vidět tenhle ri(p)make.. Bizarně jako bejk, či kráva, vyznívá jak herecká poloha Anny Polívkové při transformaci z muže v ženu, která hlasitě připomíná fyzické projevy jejího vlastního otce, tak i rozpory mezi zhovadilými útoky na pivní bránici a poselstvím filmu o tom, že si muži se ženami nemají co vyčítat.. Nicméně ani tomu typickému začleňování charakterových stereotypů do jakési paralelní (ne)reality se tady tvůrci nevyhnuli.. Ovšem takhle naložit s podobně nosnou zápletkou, jakkoli provařenou, se rovná tvůrčí sebevraždě.. ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Že se jedná o x krát recyklovaný námět mi bylo v tomto případě jedno. V tuzemském podání to působilo přeci jenom svěžeji, ale to nejdůležitější je, že jsem se víc než hodinu soustavně smál. Langmajer to načal a Polívková na něj excelentně navázala a svojí roli si užívala tak, že to snad ani víc nejde. Jediné, co trochu haprovalo, byl konec s napraveným hříšníkem, ale to se dalo čekat. Velká spokojenost. 80% ()

luka4615 

všechny recenze uživatele

Ano, je to neoriginální až hrůza a ano, některé části jsou křečovité a bolestně průhledné, což v kombinaci s děravým scénářem nedělá moc velkou dobrotu. Avšak na druhou stranu, snímek Po čem muži touží v některých pasážích nabídne oddechovou a místy i vážně vtipnou “no-brain” podívanou, na kterou se můžete dívat bez onoho známého pocitu viny, který je u české tvorby nuceným společníkem. A to je něco, co se u tuzemského filmu vážně cení. (Viděno v kině CineStar IGY České Budějovice) ()

Ampi 

všechny recenze uživatele

Za prvé nemám averzi proti českým filmům. Anna Polívková je mi sympatická, a v některých částech filmů se velmi podobá svému otci, což asi byl záměr. Ale dokáže zahrát i půvabnou dámu na úrovni. Matěj Hádek ji hraje dobrého parťáka. Táňa Pauhofová je elegantní. Jiří Langmajer tolik prostoru nemá, ale využije ho. Jeho postava je svá. Nápad filmů není originální ani nic speciálního, ale film jako celek pobaví, což je u komedie účel. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Když přijede Karel (Jiří Langmajer) ke gymnáziu, je vidět, že auto není vůbec poškozené, i když ho o scénu před tím nabourá jiné auto do boku u řidiče. (Stanley619)
  • Ve scéně večírku časopisu Playboy si zahrálo 120 osob. Na natáčení do klubu Misch Masch, kde se scéna natáčela, přišlo mnoho známých členů štábu, do komparzu se také zapojili výherci soutěží mediálních partnerů filmu a dokonce se zúčastnili natáčení i členové skutečné redakce časopisu Playboy vč. jejího šéfredaktora. (Zdroj: CinemArt)
  • Režisér o nápadu na film prohlásil, že vznikl z prosté nostalgie po filmech jako Na hromnice o den více (1993) nebo Tootsie (1982) a chtěl si něco podobného vyzkoušet. [Zdroj: deník Metro] (hippyman)

Související novinky

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno