Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (503)

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $4,114,000▐ Pre mňa až trošku nečakané prekvapenie, na tunajšie pomery urobiť remake amerického Po čom ženy túžia, no fúha. Konečne taká stráviteľnejšia komédia, aj keď Anna Polívková hneď na prvý pohľad moc pôvabu nepobrala ale do danej úlohy zapasovala. Fajn je aj Táňa Pauhofová, nekazí. /65%/ ()

cheyene 

všechny recenze uživatele

Byť novodobé české komedie zpravidla za moc nestojí a na nějakou opravdu dobrou člověk narazí, když se tou záplavou prohrabuje vidlemi (přesto takové najdeme a díky za ně!), tak tento spíše průměrnější počin pobavit dokáže. Námět není originální, vtipy nejsou inovativní, vše je tak nějak předvídatelné, ale jako celek to funguje. Langmajer to uhrál skvěle, Polívková jakbysmet. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Námět sice vykrádá Nancy Meyerovou a Langmajer taky nemá tolik toho šovinistického charisma jako Mel Gibson, scénáristé se mohli trochu víc odvázat, nebo alespoň věrohodně vykreslit vnitřní proměnu hlavní postavy, ale v porovnání s většinou současné české produkce je to ve výsledku až nečekaně zábavná komedie, byť ta zábava stojí a padá se skvělou Annou Polívkovou, která hereckým projevem věru otce nezapře. Trošku smutné a ženy poněkud degradující je vyznění filmu, které tvrdí, že ženy to mají těžké protože se musí líčit a chodit na podpatcích a skrze toto poznání se šovinistické hovado mění v gentlemana. ()

InJo 

všechny recenze uživatele

Jako nenáročná oddechovka pro TV by mě to asi nijak neuráželo, ale skutečnost, že takovéhle rádoby uvědomělé gender blbiny, které se snaží být vtipné za každou cenu (a přitom skoro všechno v nich je těžké klišé), v současnosti patří mezi nejúspěšnější tuzemské kinohity, mě nepřestává iritovat. Co se týče žánrových filmů (v tomto případě romantické komedie), snažíme se tvářit hrozně světově, ale jsme stále sto let za opicemi. Btw vlastně nechápu, proč se to jmenuje Po čem muži touží, když se zde řeší primárně ženy a jejich touhy, problémy, způsoby uvažování apod. 40 % ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Co taky čekat od filmu, v němž hraje Dominika Myslivcová a pod jehož scénářem je podepsaná Radka Třeštíková... ten film je scenáristická ubohost, která je trapná, nevtipná a místy vyloženě dementní (kritika Kamila Fily je zcela trefná a ztotožňuji se s ní). Film je navíc příšerně prolezlý otravným product placementem a některé herecké výkony jsou megatrapas (Navrátil s Konvalinkovou jako majitelé Playboye, haha, tak určitě). Ten film je čistá komerční sračka, která je dokonale odtržená od reality (autoři evidentně v životě v žádné redakci nebyli) a která mě irituje tím, jak uráží mou inteligenci (nechápu lidi, kteří tvrdí, že u komedie nejde pitvat nelogičnosti, protože nevím, proč bych měl u nějakého filmu vypínat mozek jen proto, že spadá do nějakého žánru - ty nelogičnosti tam jsou kvůli neschopnosti autorů scenáře, ne kvůli tomu, že jde o komedii!). Táňa Pauhofová je zde ovšem vrcholně atraktivní (zatím asi nejvíc z filmů, co jsem s ní viděl) a rovněž Sara Sandeva má něco do sebe, byť s herectvím už to žádná sláva není (o hraní na kytaru nemluvě), takže se to nakonec dalo přežít, byť jsem u toho dost trpěl. UPDATE 2.11.2021 - Když jsem to viděl podruhé, jen jsem si potvrdil, že je to tak příšerně odtržené od reality, že mě to nesnesitelně irituje. V kombinaci s opravdu otravnou zahlceností product placementem a debilními replikami všech postav se musím ptát, jestli je na té sračce vůbec něco pozitivního, a prostě mě nic nenapadá. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • Ve scéně večírku časopisu Playboy si zahrálo 120 osob. Na natáčení do klubu Misch Masch, kde se scéna natáčela, přišlo mnoho známých členů štábu, do komparzu se také zapojili výherci soutěží mediálních partnerů filmu a dokonce se zúčastnili natáčení i členové skutečné redakce časopisu Playboy vč. jejího šéfredaktora. (Zdroj: CinemArt)
  • Za Jiřího Langmajera sice při filmové autohavárii zaskočil kaskadér, ale neminulo ho prolézání okénkem nabouraného auta, a společně s Jiřím Havelkou pak v jiné scéně  „na vlastní kůži“ zinscenovali filmovou rvačku. (Zdroj: CinemArt)
  • K nejzábavnějším částem filmu i natáčení patří sekvence, kdy si právě proměněný Karel/Karla obléká punčocháče. Pro všechny tyto scény se použilo nejméně čtyřicet punčocháčů a punčoch, od ošklivě hnědých, kdy si je Karla neumí ještě vyladit, až po krásně elegantní. Paradoxně, na  tzv. první, „nešikovné“ oblékání jich nebylo třeba tolik, kolik si kostymérky myslely. Anička Polívková je totiž již na třetí pokus na sebe vtipně, „necitlivě narvala“ a tak krásně  punčocháče rozervala, že už jsme jen tuto verzi kopírovali. Anna Polívková měla kolem dvaceti variant oblečení, za nejvtipnější outfit štáb nakonec vyhlásil ten, kdy si vykračuje v trenýrkách a vysokých lodičkách v kuchyni. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Reklama

Reklama