Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Afroameričan Cassius Green (Lakeith Stanfield) je na mizine, býva v garáži svojho strýka v Oaklande, nemá na nájom a hľadá si prácu. Zamestná sa ako operátor telemarketingu v call centre, kde zistí, že má úžasný talent maskovať a meniť svoj hlas. Keď počúvne radu staršieho kolegu Langstona (Danny Glover), aby s klientmi hovoril výlučne belošským prízvukom, začne sa mu v obchodovaní neuveriteľne dariť. Stane sa populárnym superoperátorom a predajcom s najlepšími výsledkami, vymaní sa z biednych pracovných podmienok a raketovo stúpa po kariérnom rebríčku. Dokáže však čerstvá celebrita odolať nemorálnej ponuke vedenia korporácie za astronomický stomiliónový honorár? Vstúpi do sveta mamonu so všetkými dôsledkami? Vedenie korporácie WorryFree plánuje geneticky modifikovať svojich zamestnancov pomocou prášku, ktorý ich premení na hybridné tvory - silnejšie, poslušnejšie a ziskovejšie. Steve Lift (Armie Hammer), výkonný riaditeľ WorryFree, ponúkne Cashovi 100 miliónov dolárov, ak sa stane hybridom a najbližších päť rokov bude pôsobiť ako falošný revolučný vzor pre všetkých zamestnancov, ktorí ešte váhajú, či sa dajú dobrovoľne zotročiť, aby robili (aj vyzerali) doslova ako kone. V prvej chvíli je Cash presvedčený, že niečo také neurobí za žiadny balík peňazí... (TV JOJ)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (64)

Yoda sama 

všechny recenze uživatele

Hravý, zábavný protisystémový filmík, ktorý rozpráva o dôležitých problémoch a svojsky uchopuje kritiku konglomerátov, avšak od absolútnej diváckej angažovanosti s dejom ho odtrhuje svoja vlastná rozlietanosť. Našťastie je to jeden z najoriginálnejších filmov roku, takže sa dá s ľahkosťou prekusnúť aj ten bizarný zvrat so sto percent peruánskym koksom a všetci, včetne belošských hlasov, sú dobre obsadený. ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

O Sorry to Bother you slýchám už od premiéry, přečetl a slyšel jsem dost amerických reflexí, abych chápal, jakou hodnotu ten film má pro určité publikum a jak důsledně je ten film napojený na zeitgeist. Viděl jsem taky rozbory všech detailů, kterých je film plný. Takže nevím, jak úplně ho hodnotit - sám bych si všech těch detailů nikdy nevšiml, a sám bych nikdy ten film nezasadil do dostatečného kontextu. Kdybych o něm nic neslyšel a teď si ho pustil, přišel by mi jako celkem standardní satira vyvedená velmi neotesaným stylem, kdy těžko říct, kde končí stylizace a začíná režijní nezkušenost debutujícího Rileyho. Taky si nejsem jistý, jak moc pro mě funguje ten pseudo-brilantní protagonista, který z nějakého důvodů dokonale ovládá ústřední práci, ačkoliv to nedává příliš smysl. Na druhou stranu díky tomu je v tom filmu kus opravdové agrese a hrany. Takže bych vážil nějakou sympatii s ne úplnou přehledností a artikulovaností. Ale někdy nic z toho není podstatné a důležitější je, jak ten film funguje jako symbol, což o Sorry to Bother you v některých kruzích v Americe rozhodně platí. Tak co s tím? Je to důležitý film, je to zajímavý film, i když nevím, jak moc je dobrý. ()

Reklama

vurhor 

všechny recenze uživatele

Magický realismus já rád. Ještě když je vtipný, je to vyložená lahůdka. (ať žije Louis de Bernieres!) Sorry to bother you začíná jako velice slušná a milá komedie, která se ale později přetransformuje do ujeté a alegorické kritiky dnešního kapitalismu a buržoazie. A čím ujetější to je, tím víc film ztrácí na síle. Je to škoda, protože v průběhu filmu je mnoho momentů, kdy to je opravdu vtipný. (rapovací scéna, kdy hlavní hrdina zpívá jen ,,nigga shit!") Zároveň ale jako kdyby se filmu s každou další částí čím dál tím víc bortila určitá scénáristická stabilita, tím důvodem může být právě ono snažení se o vytvoření co největšího satirického bizáru, který by možná fungoval víc, kdyby ho tam nebylo tak šíleně moc. Říkám si, že kdyby film úplně vynechal tu nadpřirozenost, vedlo by se mu líp (hlavně s ohledem na ten humor), ovšem zároveň to je i něco, díky čemuž tak nějak vyčnívá. Kdo ví, třeba to na někoho bude působit lépe, za mě snímek trochu překročil míru a začal v tom mít trochu bordel, ovšem nemůžu říct, že by to nebylo docela zábavný. Lepší 3* ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Originální reflexe doby v níž žijeme, další etapa kapitalismu. O nebezpečích z pokusu asimilovat se do bílého světa. Film nutí diváka ujasnit si jeho morální postoj. Černý zaměstnanec telemarketingové firmy Cassius Green (Lakeith Stanfield), který má přítelkyni Detroit (Tessa Thompson) umělkyni s nízkou mzdou najde zázračný klíč k úspěchu v práci, který vede k materiální slávě. ()

Devadesát Dva 

všechny recenze uživatele

Osvěžující a bizární záležitost, která se s každým krokem vydává jinam, než očekáváte (a nebudu spoilovat). Z další tradiční komedie v rozjezdu se film přehupuje do sociální antiestablišmentového, sociálního dramatu, až do fantasy a sci-fi mixéru v závěru, kterážto WC scéna a péro přijdou jako blesk z čistého nebe. Slušná dávka, myslím, že takovejhle ping-pong žánrama si naposledy pamatuju z Wheatleyho 'Kill List' (rodinné drama - hitmanovský thriller - temný horror). ()

Galerie (35)

Zajímavosti (4)

  • Během scény v baru, když je postava Dannyho Glovera (Langston) dotázána, proč netancuje, odpoví větou: „I'm too old for this shit,“ kterou proslavila jeho role Rogera Murtaugha ve filmové sérii Smrtonosná zbraň. (bigjames)
  • V jednu chvíli nosí Detroit (Tessa Thompson) náušnice s frázemi: „Bury the rag a deep in your face.“ Jedná se o úryvky z písně „The Lonesome Death of Hattie Carroll“ od Boba Dylana, což je protestsong o chudé afroamerické ženě zavražděné bohatým bělochem. (bigjames)

Reklama

Reklama