Reklama

Reklama

Pátrání

  • USA Searching (více)
Trailer 3

Obsahy(1)

Když Davidovi Kimovi (John Cho) zmizí šestnáctiletá dcera, policie se pouští do vyšetřování. O 37 hodin později ale nemá žádnou stopu a David se rozhodne prohledat jediné místo, kam se ještě nikdo nepodíval: její laptop. V supermoderním thrilleru, jehož vyprávění se odvíjí prostřednictvím zařízení, která používáme ke každodenní komunikaci, musí David nalézt digitální stopy jeho dcery dřív, než nadobro zmizí. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 3

Recenze (465)

Zeck 

všechny recenze uživatele

Směšně nerealistická kriminální zápletka zaobalená do až iritujících video screenů monitorů, displejů a obrazovek, skrze které se celý děj odehrává. Iritující je to především z toho důvodu, že se nejedná o nic originálního a přesně tímto způsobem vzniklo už před lety několik filmů, které byly ve většině případech propadáky a šílenost v dvouhodinovém pozorování pracovní plochy hlavní postavy byl jedním z hlavních důvodů, proč tomu tak bylo. Aktuálních 84 % u tohoto hypu mě tedy poměrně šokuje, jelikož na rozdíl od těch hororů kde jeden klik myší mohl znamenat smrt, zde vysloužilý MCBP hláškař a zoufalý fotr předvádí až tristně fádní klikačku na facebooku, což je asi to nejnapínavější, co za celý film předvede, krom "šokujícího" odhalení fake profilu s profilovkou z fotobanky. Kouzlo nového a nevšedního napětí z notoricky známého prostřední každého uživatele internetu zde neexistuje, protože to zkrátka nic nového není, takže člověk po příjemné stopáži dojde k závěrečným titulkům a zjistí, že technické zpracování filmu viděl už šestkrát jinde (a lépe) a samotná pointa je tak stupidní, že to vlastně ani nestálo ze zhlédnutí. 50 % ()

6thSun 

všechny recenze uživatele

Film skvěle funguje jako obžaloba nekontrolovatelných on-line možností a selhává na úrovni krimi, zejména v závěrčné části, která je tam bůhví proč uměle naplácnuta. Dvacet minut před koncem se tak strhne lavina nesmyslných scénáristických kliček, ani ty ale nedokáží úplně přebít silný dojem, který zanechalo předchozí dění (i když v posledních minutách už je to jenom těsně). ()

Reklama

gogo76 

všechny recenze uživatele

Prvá tretina filmu ma veľmi nebavila, možno na mňa až príliš počítačovo ladený look mi trochu prekážal. Postupne sa to však začína zamotávať a môj pocit z filmu sa postupne zlepšoval. Záverečné odhalenie bolo dosť nečakané, pretože nám scenáristi podhodili zopár falošných záchytných bodov. Hlavne záver ma prinútil pridať štvrtú hviezdu. Nakoniec celkom fajn, netradične pojatý film, ktorý ulahodí najmä mladým, ktorý nevedia bez monitora a internetu žiť. 80%. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Nebudem tvrdiť, že čaro Pátrania tkvie v inovatívnej zápletke, popravde sme tento typ pointy už videli, ale určite v horších filmoch. Dôležitejšie je, že zvolená, revolučná forma nakrúcania príbeh vôbec nebrzdí, naopak mu dodáva ďalší rozmer a relatívne prevarenej zápletke výrazne dodáva na napínavosti. Zvolená forma je totiž zmotivovaná spôsobom vyšetrovania či už doma alebo na polícii. Chaganty sa samozrejme v povestnom druhom pláne snaží poukázať, okrem myšlienky, ktorú film na konci ponúkne, na nástrahy, aké predigitalizovaná doba ponúka a kupodivu to nepôsobí vôbec nadbytočne alebo nezdravo výchovne. Film drží diváka neustále v napätí, možností riešenia záhady je skutočne veľa a scenár s tým umne narába. Ono pôjde aj o to, ako prijmete záverečnú poitnu, nemusí presvedčiť každého. Ale o ňu primárne nejde, ide o to, ako sa k nej otec dopracoval. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

„NEZNAL JSEM JI. SVOJI DCERU...“ /// Další filmovej přírůstek na téma – co vlastně víme o svých dětech. Ne o těch v plenkách … Dlouho je to takovej „rozumnej“ (jakože takhle to nějak funguje) příběh. Dcera v píči a fotřík… vlastně postupně taky. Jde samozřejmě o sociální média, nejen Fcb, ale tak nějak všeobecně o jakýkoliv. O tom, jak se na nich chováme – zase všeobecně, takže film obsáhne skoro všechno. A ukazuje, co jsme (většinou) zač. Téměř všechno se odehrává online, nebo přes kamery – prostě taková je doba. A že se ztrácej děti? Taková je doba. Brzy to bude LIVE na netu. A zase bude civilizace o kus dál… Krimi drama ze současnosti pro ty, kteří si nás právě zapli. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zůstali jsme sami a nevím, za co doma můžu a za co (asi) ne. 2.) Zjistím co udělat, aby mě nikdo nenašel. 3.) Thx za titule „Sarinka.luc“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

Galerie (17)

Zajímavosti (52)

  • Keď David (John Cho) vyhľadáva informácie o detektívke Vick (Debra Messing), jeden z odkazov uvádza, že jej predchádzajúce prípady sú vraždy starého muža Marleyho a lúpeže Harryho a Marva, čo oboje odkazuje na film Sám doma (1990). (Pat.Ko)
  • V záverečnej scéne je zobrazené okno s nedávnou aktivitou priateľov. Najvyššia aktivita od priateľa pochádza od Timura Bekmambetova, čo je vlastne producent filmu. (Pat.Ko)
  • V česky dabované verzi se cca v čase 23:30 David Kim (John Cho) prostřednictvím aplikace FaceTime ptá Jonaha Emmiho (Joseph John Schirle), co dělal v úterý večer. Zároveň však do excelovské tabulky zapisuje Thursday Night, což znamená čtvrtek večer. (the_anubis)

Související novinky

Režisér Wanted chystá vertikální blockbuster

Režisér Wanted chystá vertikální blockbuster

14.02.2020

Pokud jste si právě přečetli nadpis novinky a netušíte, co si pod pojmem vertikální blockbuster představit, pak nemějte strach, to zatím totiž nikdo. Režisér a producent Timur Bekmambetov (Wanted,… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno