Reklama

Reklama

VOD (1)

Kráľovná zápasí so smrťou v púštnej oáze. Jej syn Prince sa vydáva na zúfalú cestu hľadať mýtický liek, ktorý by ju zachránil. Mladík sa čoskoro ocitne v smrteľnom nebezpečenstve, keď ho prenasleduje Warlord (James Franco) so svojou zločineckou bandou na motocykloch. Prince sa zoznámi s atraktívnou androidkou Ash (Suki Waterhouseová), ktorá má vyššie ambície, než len poskytovať sex a iné služby miestnym bojovníkom. Bude sa môcť Prince spoľahnúť na svoju novú priateľku Ash, keď sa dostane do rúk démonickej ženy, známej ako Drug Lord (Milla Jovovichová)? (TV JOJ)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (74)

Mikecat 

všechny recenze uživatele

Ako sa mohla Mila dať nahovoriť na túto púštno bike narko frašku. úvod sluboval niečo zaujímavé, keď mladíci na motorkách vstúpili do striptízového klubu a použili strelnú zbaň, čo bola vtedy vzácnosť. Vynikajúci nápad s ovládateľnou modro-zeleno okou sexi roboženou na povel, ktorá sa vzoprie programu - dovtedy tak za 3*, následný zbytok filmu nezachráni ani lesbo scéna robotky s feťáčkou ani záverečné jatka ani princ zachraňujúci spolu s robotkou svoju matku/Lucy Liu/. ()

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Postapokalyptický svět, jaký známe už od dob snímku ´Šílený Max´ (1979), ve kterém mladý chlapec hledá lék pro svou umírající matku. Hodně jednoduchý děj příběhu, který ve filmovém zpracování nedosahuje ani devadesáti minutové stopáže, působí, jako obyčejná povídka ničím nezatěžující diváckou představivost. Všude samý gang vzájemně se napadající, androidi v ženské podobě sloužící jen pro sexuální choutky (feministky nechť se na tento film raději ani nedívají), avšak je tu jedna pro zabíjení, která, jaký div, nečekaně obrátí, a všude nic než suchá pustina, kde si nikdy nikdo není ničím jistý. Při srovnání s předchozími postapokalyptickými filmovými počiny ze stejného prostředí, je tento snímek jednoduchý více, než je nutno. Námět naprosto bez originality, neboť jde o zpustošený svět, po ničivé válce, jehož důvodem byl vědecký pokrok. Žádné divácké překvapení se tedy skutečně nekoná. Robotika byla prohlášena za budoucnost, umělá inteligence byla oslavována jako nové náboženství a výsledkem bylo vyvrcholení deštěm bomb zasahuje celý svět. A po zkáze světa na přeživší dolehla ničivá nemoc. Dá se říct, že snímek ledasco vykrádá z toho, co tu už nesčíslněkrát bylo, což vyvolá nemalou kyselou pachuť v diváckém zájmu. A to tu je navíc ještě větší kalibr a to v podobě politické ideologie ohledně LGBT. Lesbické roboty mohla vymyslet opravdu jen hlava pomazaná. Zkrátka a dobře, tento snímek je shlédnutelný snad jen okem shovívavým a nebo jen když je potřeba nějak zabít přebytečný čas. ()

Reklama

Ceberus 

všechny recenze uživatele

Ugh... Mega ultra low budget kousek natočený snad ve třech rozpadlých opuštěných lokacích a v poušti, jistě o mnoho řádů levnější než třeba Mad Max nebo Vodní svět. Nedivil bych se, kdyby většinu rozpočtu spolkli přehrávající Franco a Jovovich, kterou už si teda po téhle zfetované divošce dovedu představit třeba i v roli Harley Quinn. Předlohu psal předpokládám podobně zfetovaný autor, kterému se asi jedné noci zdálo o lesbické sexy robotce plnící přání na povel, tak okolo toho postavil nějaký pseudoděj a prohlásil to za scénář. Proč je do role matky, kterou by odehrála kdejaká komparzistka, obsazená Lucy Liu, to jsem vůbec nepochopil - leda že by si ji připravovali na naivně očekávaný další díl. Mila Jovovich by jistě zaujala i v hlavní roli robotky, ale nutno uznat, že ta postava herecky nenabízí vůbec nic, tak se Mile nedivím, že si radši střihla vyšinutou drogovou královnu. Spolu s robotkou se podobně nepředvedl ani Prince. ()

Tft 

všechny recenze uživatele

Očekávat originální post-apokalyptický film by bylo naivní, ale že i očekávání béčkového rip-offu Fury Road bude pošetilost, to už mě trochu překvapilo. O kvalitách filmu nejlépe hovoří fakt, že se ani v závěrečných titulkách James Franco nepasuje do role režiséra, přehodil radši veškerou vinu na chudáka Bruce Thierry Cheunga. Future World je nejlínější pokus o filmařinu letoška, prázdné dialogy, ploché postavy, scénář, který nejspíš ani neexistuje a celé to působí spíš jako, že se James Franco koukl na Mad Maxe a tak ho napadlo si užít dovolenou v poušti, zajezdit si na motorce, vzal si k tomu pár kámošů a štáb poskládaný z ožralých trempů, který je u toho natočí. Následně zjistil, že by z toho mohl vymáčknout film, zneužil tak svých kontaktů, zatáhl do téhle tragédie ležící spící Lucy Liu, přehrávající Millu Jovovich, na after party po natáčení potřeboval DJ, tak zavolal Snoop Dogga a aby se neřeklo, že se před natáčením nepřipravil, ve svém karavanu rychle zkouknul The Bad Batch, tam se mu zalíbila Suki Waterhouse a tak jí chuděru do toho zatáhl taky. Příběh vymyslel během návštěvy záchodu před první klapkou a tak nějak si představuju, že vznikl tenhle směšný, trapný a nudný pokus o film. Jestli si někdo myslel, že The Disaster Artist bude zlom ve Francově tvorbě, tak ten se šeredně mýlil, protože tohle je dost možná to nejhorší, co bylo letos natočeno. 12% ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Další "madmaxovská" odnož a (skoro) parodie - třeba zrovna na pokleslou produkci osmdesátých let. James Franco své režijní projekty určitě nebere příliš vážně a to samé chce i po svých hereckých kamarádech. Tudíž Mile Jovovich doporučil, aby svoji kreaci mrchy vyšperkovala něčím zhuleným, Suki Waterhouse měl jen za robotickou děvku, ze Snoopa Doga udělal rovnou pasáka a z Margarity Levijeva nadrženou lesbu v okovech. A všechny vypustil do pouštních lokací, přidal nadsázku, kde s nimi rozehrál sympatické postapo, co se tváří téměř áčkově. Franco je prostě sympatický blázen, který si libuje ve svém světě jiných filmů, které si dělají srandu ze sebe, na (drahou) konkurenci dlabou, ale současně z ní těží. Film působí výpravněji a nákladněji, než by se dalo čekat, což je plně funkční pro potřeby příběhu. Hlavní ometák je nejslabším článkem, Jeffrey Wahlberg ničím nezaujal. Ale jsou zde celkem početné dynamické akční pasáže, nějaká ta zhýralost a originalita. Zatímco The Domestics s Kate Bosworth naservírovalo grindhouse, tohle se přiklání k dvojce Mad Maxe. Má to i nějaký příběh. Ometák hledá lék pro svoji umírající mámu a putuje za ním lán cesty, na jisté utajované a obávané místo A střetává různé existence. Děj nebrat moc vážně, těšit se z dobrých hereckých akvizic, které se ve filmu zjevují postupně, a dál nad tím celým nemá smysl bádat. Je z toho cítit "véhaesková" naivita i roztomilá krvavost. Uběhlo to rychle, je to časově velmi přijatelné a neklade to na diváka žádné zvláštní nároky. 10/10 ()

Galerie (15)

Reklama

Reklama