Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Na začátku to bylo takové reprezentativní manželství krásné ženy a úspěšného muže. Jenže Magda touží po dítěti a manžel, odjíždějící opět na jednu ze svých služebních cest, jí připomene, že si ji vzal právě proto, že žádné dítě nechtěla. V noci vzbudí Magdu telefon. Nemocnice ji informuje, že měl manžel dopravní nehodu. Žena jede okamžitě za ním. Na místě zjistí, že manžel utrpěl jen lehčí zranění. Jeho spolujezdkyně je na tom daleko hůř. Zjištění, že jí byl muž nevěrný, ještě není to nejhorší... (Česká televize)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (58)

Piškotka 

všechny recenze uživatele

Na můj vkus příliš mnoho náhod najednou. Nehoda, smrt, cizí dítě, prašivá kočka....Dějově mi to občas nesedělo, ale utrpení bylo patrné. Langoš jako chladný egoista nezklamal, Jitku Schneiderovou mám navždy zapsánu jako takovou tu dospělačku ze Samotářů. Ale snažila se maximálně. Její touhu po dítěti postupně uspokojoval syn zemřelé manželovy milenky. Ten jí dal pěkně do těla, navíc to bylo takové to pihaté nevinně vypadající dítě s duší ďábla. Konec přitažený za vlasy, ale to nevadí. Ovšem František Němec vyšinul z role, byl to psychoterapeut nebo právník, nebo snad 2 v 1? A ještě jedna věcná. Sociální pracovnice ze sociálně právní ochrany dětí obvykle nechodí tak načinčané a v kostýmcích jako nějaké pojišťovací agentky. Při návštěvě sociálně slabších rodin by to působilo příliš rušivě až povýšeně. Natož při výkonu předběžného opatření. To by se jejich fasáda včetně hadříků mohla notně poškodit. ()

Bilky 

všechny recenze uživatele

Asi by bolo spravodlivejšie hodnotenie 3* kedže miestami film dosť kolísal a hlavne mi chýbala hlbšia analýza LANGMAJERovej postavy, ale mam slabosť pre česke "inscenácie" a u nás sa u nič podobné netočí :( Vlastne ano ale vydavajú to za kinofilmy :) KARAMBOL mi pripomenul vynikajúcu sériu SOUKROME PASTI a to nielen náladou a spracovaním (ktoré hodnotím pozitívne) ale aj spomínanou nevyrovnanosťou a niekedy nie veľkou vierohodnosťou konania postáv kedže chýbala väčšia charakterizácia. Veľmi dobre zahrala SCHNEIDEROVÁ ako aj detský predstaviteľ. Aj keď na skoršie epizódy cyklu OBĚTI (Svědek, Přepadení, Hadí tanec) tento film nemal, je to určite jemný nadpriemer českej TV tvorby. ()

Reklama

ostravak30 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tak tohle je jeden z nejzvláštnější příběh celé série. Stát se opravdu může cokoli. Manžel je nevěrný, má milenku a žena, která se dosud nechala vydržovat musí najednou do práce. Manžel jí to sice vyčítá, ale byl to právě on, komu to také vyhovovalo. Magda si ovšem zcela správně nevybírá život v luxusu kompenzovaný přivřením očí a snaží se zaopatřit sama. V tomto ohledu působí opravdu více než úsměvně, jaké má na úřadu práce požadavky. A tu se náhle příběh dostává do totální absurdity. Manželka se začne starat, po různých peripetiích, o dítě manželovy milenky. Ten ji o to nejprve žádá, dokonce chce, aby bydlela v jejím bytě, ale pak se sám odstřihne. To celé samo o sobě je totálně absurdní. Tím spíš, když se Magda snaží uplatit otce milenčina syna. Tady se ukazuje, co může způsobit zoufalost touhy po dítěti. A taky, jak i špatný námět může být relativně snesitelně zobrazen, když je dobře zahrán. ()

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Tento snímek jsem měla v úmyslu zhlédnout díky obsazení mého oblíbeného herce Jiřího Langmajera a sympatické Jitce Schneiderové, kterou jsem zatím viděla v Samotářích. Po chvíli se středem mého hlavního zájmu stala excelující Jitka a také roztomilý a pihatý, avšak chvílemi zároveň přidrzlý a nesnesitelný lotřík v podání Matyáše Valenty. Myslím, že z toho kluka něco bude. ()

twengo 

všechny recenze uživatele

Snad zajímavý námět, ale velmi špatně realizované. Naprosto nepřesvědčivé chování hrdinů, logické lapsy v příběhu, a k tomu nevyvážený rytmus, na kterém se podepsal i spíše nahodilý střih. Režisér herce nevede, ale dává jim zbytečný prostor, ve kterém se oni ztrácejí, nejvíce pak J. Schneiderová, jejíž víceméně psychologicky plochá postava nedokáže celý film utáhnout. Český film opět ukázal jak tragicky mu chybí důsledně zvládnuté řemeslo, a nelichotivě odkazuje k hrůze televizních inscenací let osmdesátých. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama