Reklama

Reklama

Obsahy(1)

David (C. Dobrý) nikdy nechtěl být policejním informátorem. Chtěl v klidu prodávat drogy a vydělávat velké peníze. Vést bezstarostný život. Chvíli mu to vycházelo, ale pak ho objevil policista z protidrogového Blažek (V. Neužil). Přitlačil ho ke zdi a David neměl na vybranou. Prozradil skoro všechno, co věděl o česko-vietnamském obchodu s pervitinem. Blažek ale chce víc. Chce stálé spojení. Chce se dostat až nahoru, k samotným hlavám mafie. „Malých ryb“ už zatkli spousty. Zavřeli pár varen pervitinu, ale hned vyrostly nové a obchod jel dál. Blažek už toho má dost. Chce vyhrát za každou cenu, i kdyby neměl hrát tak docela podle standardních policejních pravidel. Na oddělení několika lidem nevěří, vlastně věří jen sám sobě, a ještě nezkušené policejní analytičce Petře Vávrové (L. Krobotová). Právě tu si vezme jako partnera na akci, která by měla stoprocentně vyjít, protože tip na ni má přímo od Davida. Ale věci se často odvíjejí jinak, než je pravděpodobné… (Česká televize)

(více)

Recenze (61)

Praprase 

všechny recenze uživatele

Tak nevím, jestli byl režisér pod vlivem něčeho, nebo jsem si já měl dát něco do žíly případně nitrák pod jazyk. Policejní stránka filmu je ubohost a snad tohle nikdo odborně nemohl řídit. Jestli ano, tak teoretik... Děj lehce psychedelický ve smyslu "kolik višní, tolik třešní, ale pravý smysl nám uniká..." Druhý díl se přinutím skouknout z vědeckých pohnutek jen s důtkami v ruce, s roubíkem v hubě a análním kolíkem... tohle bude maso... ()

pidla 

všechny recenze uživatele

Lze pochopit, když někteří recenzenti oceňují Taušovu snahu rozvířit zatuchlou hladinu českého televizního rybníka. Méně pochopitelné ale je, když ho považují za novátora. Těžko lze dnes za experiment pokládat to, co Godard, Fellini a další dělali už před 60 lety. Tito obdivovatelé by si měli doplnit vzdělání v oblasti vývoje filmové řeči. Navíc u Tauše je především patrná úporná snaha dělat to za každou cenu a hlavně jinak, šokovat, bez ohledu na realitu, smysl a věrohodnost. Viz laciné a přitom absurdní atrakce typu "sídlo protidrogové centrály v opuštěném kostele". To, že řada tvůrců podobné postupy nepoužívá není dáno tím, že by neměli takovou invenci jako Tauš, ale zkrátka proto, že by jim to připadalo trapné. ()

Reklama

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Smažky sobě. Tauš v rauši, který zjevně xmrti rád masturbuje u Kašpara Noého, Kretýna Dupijého a jiných mentálních soulsquaterů, odkryptoval další flašku toluenu se Šifrou, pustili si k tomu Mr. Kokota a mocinky se jim líbil. Výsledkem jsou rybím okem nasnímaní dva trapní, brutálně přehrávající slizcí čuráci a trestuhodné plýtvání skvělými dejvickými herci jako komparzem, kde veškeré dění i dialogy připomínají skupinové sezení retardovaných anonymních narkomanů. Úsměvné je, že když se z té naservírované plagiátorské konzervy prošlých lysohlávek poblijete, nazve vás PR toho zoufalce, co tohle produkoval, konzervativním divákem. A v podstatě je to pravda. Když po sobě někdo bude hodinu před konkávní kamerou roztírat hovna, citovat u toho s afektovanou dickcí napřeskáčku z kontextu vytržené žalmy v maďarštině, přiblble se jim chichotat a vám se to celé děsně zalíbí, jste bezesporu liberální divák s vytříbeným smyslem pro novátorství a nemasovou kulturu. Vždycky jsem se domníval, že piloty seriálu by se měly točit tak, aby diváka zaujaly a nutily ho sledovat další díly. Tohle je opět inovativní postup. Odpudilo mě to natolik, že jsem ihned všechny ostatní díly smazal a raději pro sichr i zformátoval disk, abych náhodou z dalšího sledování nedostal neodolatelnou chuť na inhalaci nějaké dobroty s „S 6001“ na etiketě. ()

elery 

všechny recenze uživatele

Co to bylo? Cvičení prvního semestru FAMU? Pan profesor ještě nestačil kameramanovi říct něco o gradaci obrazu, kompozici, ostrosti, pohybu kamery? Profesor na scenáristice zatím nestihl promluvit o stavbě a logice příběhu, natož o psaní dialogů? Herci Dejvického divadla se hodí do komediální nadsázky, nikoli do věci, která by měla zachovat snahu o nějakou skutečnou věrohodnost příběhu. ČT není dobrá platforma pro podobné pokusy, v hlavním vysílacím čase už vůbec ne. ()

a-ja 

všechny recenze uživatele

Ne... Home video, které točil kdosi s parkinsonem a ještě měl objektiv zamatlaný asi indulonou (je to prostě ´vyblitý´)... No a o zdeformování ksichtů, braných širokáčem, už snad ani nemá cenu se zmiňovat. Zvuk stejně příšerný jako kamera, děsná hudba (ano, včetně závěrečné písně - kromě toho, že je to nuda nehorázná, už mám delší dobu pocit, že nám Mařenka Rottrová, při vší úctě, trochu šišlá)... Nesympatické postavy v nesympatickém prostředí holobytů (jedinou výjimkou z obého jsou Davidovi rodiče, ale ani kvůli chlapáckému tátovi Přemyslu Burešovi nebo policajtovi Martinu Havelkovi další díl nedám). A policejní služebna v kostele? Jestli to má být ´zvláštní´, tak je to teda spíš blbý... Herecké výkony taky žádná sláva, C. Dobrý asi měl zůstat u modelingu a prkenná, hysterická, nesmyslně patetická, zato angažovaná Krobotová v Dejvickém divadle (tam jí to holt s taťkou jde)... A magor s měnícími se vlasy a třemi housenkami (obočí a pod nosem) na ksichtě? Hmm... ()

Galerie (16)

Zajímavosti (1)

  • Dodávka, kterou má v první epizodě René (Miloslav Pecháček) dovézt prekurzory, má polskou poznávací značku GD 4852. V Polsku ale může mít takovouto poznávací značku se šest znaky jen motocykl nebo traktor. (Martin_L)

Reklama

Reklama