Reklama

Reklama

Trabantem tam a zase zpátky

  • Slovensko Trabantem tam a zase zpátky (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Velká cesta kolem světa končí! Poslední výprava uzavírá cesty žlutých trabantů napříč kontinenty ve velkém stylu. V týmu tentokrát není žádná žena a putování smečky mužů v čele s cestovatelem Danem Přibáněm nabírá často divoké obrátky. Žlutý cirkus jede z Indie až domů. Překonává Himaláje i diktatury, láme výškové rekordy i prchá před policií. Přestože jde mnohokrát do tuhého, mezinárodní česko-slovensko-polská posádka bojuje se všemi nástrahami s černým humorem, sebeironií a občas na hraně politické korektnosti. Film Trabantem tam a zase zpátky definitivně dokazuje, že není třeba drahých terénních vozů, aby člověk projel celý svět a zažil jeden z nejdojemnějších návratů. (Aerofilms)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (84)

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Trošku postrádá smysl vidět film, pokud jste měli co do činění se skvělým seriálem, ale na zpříjemnění večera při sedmičce vína... proč ne. Moc chválím nápad přijít se seriálem, protože do dvouhodinové stopáže celovečerního filmu, se toho opravdu moc nevejde, jak se ukázalo. Zajímavá destinace, nádherné záběry (zejména dron), vše skvěle ohudebněné, velmi sympatická posádka. Snad jen střih mohl být o něco lepší, ale upřímně bych to moc nechtěl dělat. Probírat se v časovém presu takovou hromadou záběrů a snažit se z nich vycucat to nejlepší, to byl velmi těžký úkol. A velkou Achillovou patou celé této expedice byl časový press. Ať už vinnou antikoncepčního selhání, končících víz, či snahou o rychlý průjezd "drahých" zemí. Indie byla luxusní, ale zbytek divák viděl tak nějak pouze z rychle jedoucího vlaku, což byla velká škoda. Každopádně jsem moc rád, že celý projekt vznikl, protože je to zkrátka vždy takové milé pohlazení na duši a nedám na žlutý cirkus dopustit. Bude-li další výprava, tak se rozhodně s velkou chutí opět podívám. ()

vyfuk 

všechny recenze uživatele

Menší rozpaky, ať už jakékoliv. Bez kuchaře. I tak ale. Tento film vlastně dokáže ukázat spousty věcí. To, že pro mne asi seriál vždy bude liší zážitek, protože mi zde chyběl aspekt příprav v Česku, tuna byrokracie okolo a podobné hrůzy na začátku. Film vás nekompromisně šoupne do Indie, kde strávíte spousty chvil. Až neuvěřitelně moc. Ze skoro dvou hodinového filmu tam strávíte skoro půlku. Na jednu stranu docela ale důležitou a oprávněnou. Protože jestli něco dokážou Trabanti, tak je to znázornění toho jak skvěle to v oné krajině vypadá. A to se s dronem a skvělými kamerovými záběry povedlo až dech beroucím způsobem. Děj umí být mnohdy i příjemně napínavý a vy vlastně jste rádi, že prožíváte další dobrodružství s Trabanty. K tomu asi není moc, co říci. Kdo ví, tak ví. Půjde do kina a užije si to. A pak ho čeká seriál, který celou onu srandu popíše ještě v tom nejlepším možném stylu. Ani nemluvím o stylové potitulkové scéně ve stylu Marvel. ()

Reklama

mike007 

všechny recenze uživatele

Nádherný film, jen ten konec se mi zdá docela odfláknutý. Asi jako kdyby si ve střižně uvědomili, že už mají víc než je potřeba, přitom děj je stále někde v polovině, a tak se jak mávnutím kouzelným proutkem najednou nacházíme na kopci v Banskej Bystrici a pak honem rychle šup za doprovodu fanoušků do cíle. Ale i tak to bylo nádherný. Pořád je to tak hezky udělaný, že máte pocit jako kdybyste tam byli s nimi. Ten jejich zážitek z cesty je ve filmu interpretovaný dokonale. A i jsem se řádně natlemil :D "This is fantastic car!". "Fantastic???". "Yeah, it's plastic, it's fantastic!". :D :D :D ~ 5/5 ()

nonick1 odpad!

všechny recenze uživatele

Žlutý cirkus se rozhodl – navzdory nebo natruc (?) celosvětovému poselství pomatené švédské autistky – zanechat tentokrát svou nepřehlédnutelnou uhlíkovou stopu na trase Indie - Nová Ves pod Pleší, kde v místní autoopravně obě bakelitová monstra druhdy hibernují po dobu, než se Danu Přibáňovi podaří sehnat peníze na jeho další taškařici. Po předchozím zaneřádění zbytku světa čmoudícími poruchovými východoněmeckými dvoutakty už ostatně na zeměkouli nezbývá mnoho míst, která by se s jejich výfukovými zplodinami důvěrně neseznámila, snad s výjimkou Antarktidy. Jako obvykle záměrně značně nesourodá parta tentokrát toužebně čeká na pomyslného polského Godota, který by do fádního reportu vnesl trochu toho rozruchu, ale ten se v podobě poněkud oplácanějšího Radoslawa zjeví jako deus ex machina až někde v Uzbekistánu, a tak vydržet svéráz náčelníkova dirigování se daří pouze čím dál objemnějšímu a zarostlejšímu Marku Slobodníkovi a také Vojtěchu Duchoslavovi, který hned po svatebnímu obřadu dal své těhotné manželce vale, přičemž permanentně naléhá na žluté cirkusáky, aby to stihli domů do termínu porodu (možná proto je na těch „posledních“ pět tisíc (!) kilometrů na trase Samarkand - Praha vyhrazeno jen pár minut). Na rozdíl od natahovaného seriálu, kde první dva díly byly vlastně zbytečné, je film alespoň lépe sestříhán, jakkoliv oproti cestě napříč Jižní Amerikou je to v podstatě potvrzení, že jde pouze o další, již několikrát vyvařený guláš, jehož (pa)chuť by už snad nezabrala ani v Prostřeno! ()

Jaro_slav 

všechny recenze uživatele

Dramaturgicky slušný, technicky fakt výborný (hlavně kameramani některej holyvůdskejch slintů by se mohli učit), a když to člověk pojme jako velkou upoutávku na seriál a proloží přednáškou, nehrozí mu ten směšnej omyl někerejch recenzentů nazývat to cestopisem. V roce 2019 je pro kina klasickej cestopis mrtvej žánr a tomu je třeba výslednej produkt uzpůsobit. ()

Galerie (22)

Zajímavosti (6)

  • Po závěrečných titulcích následuje ještě jedna scéna. (griph)
  • Cesta byla dlouhá 17 237 kilometrů a posádka ji zdolala za pět měsíců. (mar48)

Reklama

Reklama