Tvůrci:
Chris CarterHudba:
Mark SnowHrají:
Gillian Anderson, David Duchovny, Mitch Pileggi, Robert Patrick, Annabeth Gish, William B. Davis, Tom Braidwood, Bruce Harwood, Dean Haglund, Nicholas Lea (více)VOD (1)
Série(11) / Epizody(217)
Obsahy(2)
Pravda je tam venku a agenti FBI po ní v tomto fenomenálním sci-fi seriálu pátrají a pokoušejí se vysvětlit zdánlivě nevysvětlitelné. Jejich podivné případy se týkají sledování UFO, setkání s mimozemšťany a únosů… a prakticky všeho paranormálního. (Disney+)
Recenze uživatele Gardenboy k tomuto seriálu (10)
Akta X (1993)
Akty X sú jeden z najlepších seriálov v histórií televízie. Prvé dve série sa právom považujú za to najlepšie, čo sa dá vidieť. Seriál si drží vysokú úroveň až do nejakej 6 série, potom to ide rapídne dolu vodou v rátane raitingov. Za spomenutie stoja diely "Hniezdo", "Tiene", "Ľad","Lazar","Shapes","Darkness Falls","3","The Host","Colony","Dod Kalm","Memento mori","Synchrony","Home","Monday","Koniec","Počiatok",,"William","Zakladateľová mutácia","Familiar","Nič netrvá večne". Tento seriál je legenda. Hodnotenie jednotlivých sérií : 1. séria 4*, 2. séria 5*, 3. séria 4,5*, 4. séria 5*, 5. séria 3,5*, film 5*, 6. séria 4*, 7. séria 4*, 8 séria 3,5*, 9 séria 3*, film I want to believe 2,5*, 10 séria 2*, 11 séria 4* ()
Série 1 (1993) (S01)
Prvá séria bola rozjazdom. Síce je považovaná za legendu, ale to len preto, že bola prvá a šokovala. To čo prišlo neskôr bolo ďaleko lepšie po všetkých stránkach. Preto si musím nechať rezervu v hodnotení. Je to za 4* ()
Série 2 (1994) (S02)
Tu sa už príbeh naplno rozbehne a začínajú sa objavovať mytologické epizódy, ktoré rozvíjajú príbeh na pozadí jednotlivých prípadov. ()
Série 3 (1995) (S03)
Čím ďalej tým lepšie, ale pre niekoľko divných, akože "humorných" alebo jednoducho len opäť divných epizód nemôžem ísť na plné hodnotenie. ()
Série 4 (1996) (S04)
Pre mňa najlepšia séria doteraz. Dovolím si tvrdiť, že bez slabých momentov. Ešte aj humorná epizóda Small Potatoes ma dostala. Paráda. Zbožné prianie aby 5 séria pokračovala v tomto smere. (Ja viem ... ja viem ... :( ) ()
Série 10 (2016) (S10)
Jediný dobrý diel? Slabé, veľmi slabé. Mytologické diely jak z pendolína, čo tam robila "vtipná" epizóda a dva scenáristicky veľmi slabučké diely. Takto si comeback nepredstavujem. ()
Můj boj 1 (2016) (S10E01)
A prečo nie? Konšpiračná teória o ovládnutí sveta oligarchami upgradeovaná o UFO zložku. Šílene pritiahnuté za vlasy, ale vychádzajúce pravdepodobne z reálnych základov. Teda okrem toho UFO. Je to natočené "starým" štýlom na ktorom si Akty X vybudovali svoju slávu. A prekvapujúco to funguje aj po dvadsiatich rokoch. ()
Zakladatelova mutace (2016) (S10E02)
Parádny diel, ktorý zase naráža na šílene prekombinované konšpiračné teórie. Keby tvorcovia mierne ubrali plyn a trochu zjednodušili hlavný dej, tak to mohlo byť za 5* ()
Setkání s příšerodlakem (2016) (S10E03)
A to malo byť akože čo??? ()
Série 11 (2018) (S11)
Hodnotenie v modrých číslach je pre túto sériu kruté a neadekvátne. Porovnajte to so sériou 10, naozaj na tej istej úrovni? Minimálne 6 dielov úplne parádnych (Plus jedna, Ghouli, Kote, Sledujúci, Dúverne známy démon, Nic netrvá večne), dva celkom uchádzajúce mytologické, jeden nepodarený a jeden komediálny (rozumej trápny). Výsledok nie je vôbec tak slabý. Za mňa 4*. ()