Režie:
Jiří Sequens st.Hudba:
Zdeněk LiškaHrají:
Vladimír Brabec, Rudolf Jelínek, Miloš Willig, František Němec, Ladislav Mrkvička, Vladimír Ráž, Josef Větrovec, Emil Horváth ml., Renáta Doleželová (více)Série(3) / Epizody(30)
Obsahy(2)
Seriál detektívnych príbehov zo života českej spoločnosti. V časoch pre mnohých pamätníkov dávnej, ale tiež i nie až tak veľmi vzdialenej minulosti, mal zločin mnoho podôb, no len jedného spoločného nepriateľa... Legendárneho českého kriminalistu Jana Zemana (Vladimír Brabec) – výnimočného muža, ktorý sa vďaka obdivuhodnej húževnatosti a vytrvalosti vypracoval v podstate z nuly až na majora Zboru národnej bezpečnosti (ZNB). (TV Dajto)
(více)Recenze uživatele dyfur k tomuto seriálu (27)
Třicet případů majora Zemana (1974)
moja zaujímavosť:Hlavnú úlohu mal pôvodne stvárniť Štefan Kvietik. Seriál mal vtedy režírovať Jaroslav Šikl. Po jeho smrti réžiu prevzal Jiří Sequens, ktorý herca odmietol. Dostal aspoň úlohu kuchára Vládu v časti "Tatranské pastorále". (dyfur) ()
Smrt u jezera (1974) (S01E01)
Kvalitný úvod : spracovanie,herecké výkony a napokon i námet detektívny..Politiky iba minimum - len to čo muselo byť. ()
Vyznavači ohně (1974) (S01E02)
.....i druhá časť majora Zemana mala dobrú úroveň,dobrý príbeh - aj keď neviem či po vojne sa prejavilo-bolo by sa prejavilo toľko humanizmu voči nemeckej armáde.....asi skôr nie...ale to by bol už iný príbeh. ()
Loupež sladkého "I" (1974) (S01E03)
......trocha politiky,ale inak dobrá krimi časť...... ()
Rubínové kříže (1975) (S01E04)
....taka skrytá politika....ukrývanie bývalých nacistov v kláštore a pomáhanie im.....ale inak v ppodstate obrudružný príbeh.... ()
Hon na lišku (1975) (S01E05)
...ano rok 1948...takže vieme o čom bol tento diel...o uvedomení si budúceho majora Zemana.....politika roku 1948.... :( ()
Bestie (1975) (S01E06)
........jedna z tých TOP častí....skôr detektívka ako politikum-tej tam len minimum čo sa muselo.... ()
Strach (1975) (S01E08)
…..jedna z tých najlepších častí....ozaj mrazivé - napínavé.... ()
Loď do Hamburku (1975) (S01E09)
.....ešte to šlo,ale už to naznačovalo,že bude veľa politiky..... ()
Vrah se skrývá v poli (1975) (S01E10)
...drsný záver prvej série...politiky bohato,ale nejako mi nevadilo...... to očakávanie niečoho temného,tragického prevážilo..... ()
Křížová cesta (1976) (S02E01)
……hmmm Zemana ako seriál mám rád,ale táto čast ...tak skôr nie.... ()
Kleště (1976) (S02E02)
...a opäť ten motív Bláhu....ozaj nič moc....tá jeho "premena" po plastickej operácii - žiaľ komické :( ..... ()
Romance o nenápadné paní (1976) (S02E03)
...taký priemerný diel...ani moc politický ,,,ani príliš detektivny... ()
Kvadratura ženy (1976) (S02E05)
.....absolútna klasika v Majorovi Zemanovi....ale aj ako samostatné dielo výborné...detektivka ako má byť.... ()
Dáma s erbem (1976) (S02E06)
.....a celkom pohodová časť...akurát ak je už u niektorých ludí toľká nenávisť k protisocialistickému zriadeniu - prečo ste ich sudruhovia nasilu držali v ČSSR ?...........bojovať proti zločinu to beriem,ale toto nie..... ()
Prokleté dědictví (1976) (S02E07)
.....politiky moc nie,ale časť len priemer -ani-ani..... ()
Modrá světla (1976) (S02E10)
............ ()
Pán ze Salcburku (1978) (S03E01)
..... ()
Tatranské pastorále (1978) (S03E02)
.......asi moja najobľúbenejšia....asi pre lokalitu Starého Smokovca a okolia....príbeh dobrý ,čaro dôverne poznajúcich exterérov,v podstate apolitické akurát ten Emil Horváth ml.....možno tak mal hrať a naplnil režisérove predstavy,ale pre mňa vo veľa momentoch vystupoval ako slovenský,dedinský bambulo.... ()
Šťastný a veselý (1978) (S03E03)
...vlastne sa nič nedialo...divný Silvester plný blbých scénok...do trocha majora Zemana.....a .....nič.....horúci kandidát na cenu:Najblbšia časť :) ()
Reklama