Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film vznikl sestřihem původní televizní série a jeho hrdiny jsou opět manželé Holanovi s dětmi Evou a Honzíkem. A samozřejmě také dvě chobotničky, které děti vymodelovaly z prapodivné podmořské hmoty. I tentokrát působí figurky, pojmenované Modrý a Zelená, svou nezvyklou živostí a neutuchající zvědavostí řadu zmatků, nejprve ve Lhotě, kde jsou děti na prázdninách u dědy, a potom na pražské Kampě, kde Holanovi bydlí. Andrea, která zpívá menší role v Národním divadle, a Honza, jenž pracuje jako řidič kamionu, právě prohrávají vážnou manželskou krizi. Honza už se dokonce odstěhoval do karavanu na dvoře. Děti jsou z rozkolu rodičů smutné a chobotničky se rozhodnou dát rodiče dohromady. Pochopí, že příčinou sporů jsou Honzovy cesty do ciziny a Andreino zpívání, a tak jim to chtějí překazit, čímž všechno ještě zhorší. Navíc způsobí v divadle i na Kampě řadu zmatků a pozdvižení. Samy se vzápětí ocitnou v nebezpečí, protože kolem začíná kroužit Georgeův vědecký tým, který pátrá po ztracené hmotě. Potápěč Andreadis je přesvědčen, že o ní děti vědí, a je jim stále v patách. Zachraňovat manželství Holanových a ještě se skrývat před Andreadisem, to je však i pro tak zázračná stvoření obtížné. (TV Nova)

(více)

Recenze (110)

Billie777 

všechny recenze uživatele

Druhý díl, stejně tak povedený jako díl první, o malých chobotničkách, dětech a jejich rozvádějících se rodičích. Nakonec samozřejmě všechno skončí dobře. Ikdyž všechno... To, co se stalo na konci s chobotničkama mi přece jenom jako holce hrozně vadilo. Asi proto jsem měla vždycky radši díl první. Ale i tak za čtyři hvězdy. A navíc ta vánoční atmosféra je v tomhle filmu opravdu kouzelná. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Nebýt Pavla Zedníčka a Dagmar Havlové, tehdy ještě Veškrnové, nebyly by chobotničky ani zdaleka tak dobré. Přeci jen mi letní komedie přišla o něco lepší. Ale své kouzlo ve Vánoční Praze má. Tenhle film je již skoro jedna z tradic Vánoc. Kromě skvělých výkonů dětských herců jsou ale ostatní výkony dospělých herců chabé a celkově scénář sotva utáhne film na hodinu a půl. Konec je však dojemný a hudba je již značně poznatelná pro tento film. Řekl bych, že se opravdu povedla. ()

Reklama

PlayEasy 

všechny recenze uživatele

Výsledky z ostatních webů: IMDb - 6,7/10 | Rotten Tomatoes - ? | FDb.cz - 74,1% | "Chobotnice" o Vánocích v televizi ani nelze minout, když je Nova vysílá každý den ;) ... Jinak velmi podobné jedničce - průměrný snímek, skoro úplná absence pořádného humoru, film vytahují především uvolněné herecké výkony, mistrovské hlasy Filipovského a Bohdalky a v našich zemích tehdáč průlomové triky. Ale té vánoční atmosféry je tam opravdu poskrovnu! 60% ()

joelly01 

všechny recenze uživatele

Ale ano, pridam.. pridam komentar! Chobotnicky jsou spolu s "Certy nejsou zerty" a "Krakonos a lyznici" mym zasadnim stedrovecernim filmem. Proste at uz travim stedry den kdekoliv a jakkoliv, tak tyto filmy v prubehu dne proste videt musim, neb jinak hruza nejhorsi, nestesti na pristich deset let, jezdci Apokalypsy atakdale atakdale... No, i tak davam "jen" ctyri hvezdy.. Tak nejak mi trochu vadi ten prilis dominantni/majetnicky, misty az hystericky pristup deti k k chobotnickam. Zvlaste scena kdy Zaneta Fuchsova na ne rve "Pritoky Labe!!! Kde jsou???!!!??? mi prijde tedy opravdu vice nez nevhodna! Tak! ()

ZHODNOTITEL 

všechny recenze uživatele

Každé Vánoce, během kterých jsem to viděl už jako malý kluk v TV reklamě (nejčastěji moment, kdy Veškrnová otvírá dveře k vánočnímu stromku) mě štvaly. Já nevím, jestli je to víc o nějakém smíchu, nebo rodinné krizi. Každopádně na Vánoce mi nepřijde, že by to mělo patřit na obrazovky. Ale v jinou dobu bych se na to už taky nepodíval. Hvězdu dávám za animace. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (7)

  • Byt Holanových se nachází v Praze v ulici U lužického semináře. V záběru, kdy tatínek vychází z domu, je to dům s číslem popisným 100. Okna i balkón, ze kterého byl vyhozen klavír do Čertovky, se ale nachází na čísle popisném 94. (Gareth_Jones)
  • Ve scéně shození klavírů do Čertovky je možné na okamžik zahlédnout konstrukci, na které je nástroj zavěšený. (Jirka_Globus)
  • Když veze operní mistr maminku Andreu (Dagmar Veškrnová-Havlová) večer po představení domů a vjíždí autem do dvora, jde zřetelně vidět, že na místě spolujezce sedí úplně jiná žena než Dagmar Veškrnová-Havlová. (Stupet)

Reklama

Reklama