Kamera:
Simon DennisHrají:
David Corenswet, Darren Criss, Jim Parsons, Patti LuPone, Jake Picking, Kerry Knuppe, Michelle Krusiec, Rob Reiner, Mira Sorvino, Paget Brewster (více)VOD (1)
Epizody(7)
-
Hurá do Hollywoodu (E01)
-
Hurá do Hollywoodu, 2. část (E02)
-
Psanci (E03)
-
(Kamerové) zkoušky (E04)
-
Skok (E05)
-
Meg (E06)
-
Konec jako z Hollywoodu (E07)
Obsahy(1)
V poválečném Hollywoodu se může skupinka ctižádostivých herců doslova přetrhnout, aby dosáhla svého a uplatnila se v showbyznysu. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (108)
Zhruba v půlce to ztrácí tempo, ale člověk to všem těm odvážným minoritním holkám a klukům přeje, takže přivře oči nad lehce patetickým závěrem. Byť je ta zákulisní hollywoodská zvrácenost a prohnilost někdy mírně iritující, v zásadě jde o dobrou reflexi produkčního pozadí a procesu utváření hvězd. Byť byly jednotlivé postavy celkem ploché a nesly spíše konkrétní funkci, svou pozicí v příběhu, motivacemi a cíli rozhodně stály za pozornost. Navzdory všem těm dámám v popředí jsem stejně nejvíc fandila postavě Claire Wood, blonďaté dcerunce z movité rodiny filmového mogula, která by jednoduše mohla být závistivá bitch, ale je to prostě normální hodná a přátelská holka. ()
Po prvních třech, resp. čtyřech dílech jsem byl nadšený. Temný, ale přesto vtipný Ryan Murphy v nejlepší formě. Sliz a hnus Hollywoodu bez přehnaného pozlátka. Skvostné herecké obsazení - Jim Parsons tímhle u mě definitivně nechal Sheldona daleko za sebou. Darren Criss mě tam bohužel začal celkem štvát... asi už mu prostě nevěřím "straight" role. Ale nakonec svým herectvím do celkového vyznění seriálu zapadl dokonale. Což tedy není z mé strany pochvala... bohužel... A TADY BUDOU JEMNÉ SPOILERY Zhruba v pátém díle se to u mě začalo dost povážlivě lámat. Ta tam byl původní temný tón začátku a jako mávnutím kouzelného proutku tu máme ukázkovou cukrkandlovou limonádu jako u Glee. Zde je ovšem ten podstatný rozdíl (pro mě). Ke Glee jsem s tímto přistupoval, k Hollywoodu ne. Moc jsem si o něm nezjišťoval, první díly mě dokonale "zaháčkovaly", proto jsem tím koncem o to víc zklamaný. Promiň, Ryane, ale pokud nastíníš v prvních dílech, že pomalu všechny postavy jsou svým způsobem svině (některé až na hraně kriminálu), tak ti prostě nemůžu věřit to, že se nakonec všechny (ANO, VŠECHNY) "redeemnou". U někoho to bylo zpracováno super - šéfproducent Dick a Ernie - u někoho to působilo trapně - "Sheldon" - případně až komicky - Ace, šéf studia. V jedné scéně máme hořící kříže KKK, puf, pár minut na to protesty plošně utichly, protože film se povedl a slaví úspěch. Ano, teď už vím, že Ryan chtěl natočit pohádku. Ostatně i tagline k celé minisérii je "What if you could rewrite the story?" Ale já v tom vidím bohužel jen zabitý potenciál, který první půlka minisérie nastínila. Můžete to brát tak, že si objednáte krvavý steak, ale dostanete výtečný moučník. Někdo si pochutná, zaplatí a odejde z restaurace, někdo se půjde hádat s kuchařem. Já patřím do té druhé skupiny... ()
Seriály vo mne doteraz dokázali vyvolať rôzne emócie. Až do zhliadnutia Hollywoodu sa však u mňa nikdy nedostavil neodbytný pocit, že na scenári museli pracovať dvaja ľudia s diametrálne odlišnými predstavami o výslednom diele. Úvodné tri epizódy poskytujú divákovi pútavý pohľad za oponu, ktorý má pramálo spoločné s idealizovanou predstavou o takzvanom zlatom veku filmu. S nástupom zápletky sledujúcej natáčanie kontroverzného filmu sa však celý príbeh mení na rozprávku z akéhosi paralelného sveta, v ktorom ani predpojatosť, rasizmus a homofóbia časti populácie USA nemajú šancu proti jednotlivcom, ktorí v sebe dokážu nájsť dostatok odvahy na to, aby im otvorene čelili. Nedostatky spojené s touto nekonzistentnosťou, ktoré sa okrem nepravdepodobných vyústení konfliktov čiastočne odzrkadľujú aj na zvláštnych zmenách charakterov niektorých postáv, sa pochopiteľne pri hodnotení nedajú prehliadať. Rovnako by však nebolo fér kvôli nim prejaviť neprimeranú snahu seriál potopiť, najmä keď pre mňa od začiatku až do konca predstavoval ako celok kvalitnú filmovú zábavu. (75%) ()
Nic pro homofoby. Pořádně mě to chytlo až v polovině, když se rozjely přípravy filmu, ale pak mě tahle feel good pohádka o prorážení menšin v Hollywoodu nepustila, i když je odvyprávěná dost divoce, scenáristi se s tím neserou a sypou tam konflikty, které se vyřeší za deset minut, postavy hrozně vysvětlují sebe sama a cliffhanger s pálením filmu byl hodně laciný. Ale už během sledování jsem měl chuť natočit film a změnit svět. Parsons skvělý ve skvělé roli, obzvlášť v interakci s kouzelně štěněcím Pickingem jako Rockem Hudsonem. ()
Seriál jednoznačne a jednostranne orientovaný len na to jedno – pseudo utláčané menšiny. Nuž Netflix. Ale aj tak to bolo dobré, hlavne prvá polovica seriálu, a to z dôvodu demaskovania Hollywoodu. Ja som si vôbec nevzal za svoju tú myšlienku utláčania chudákov teplých a černochov. Za svoju som si vzal ideu, ktorá tu bola ukázaná a ktorá možno ani nebola zámerom libtardského režiséra, a to je nastavenie zrkadla Hollywoodu – panuje tam zvrátenosť, vyšinutosť, minimálne dve tretiny ľudí sú tam na práškoch, poriadajú sa tam orgie všetkého druhu a k rolám sa dostávate len skrze posteľ. Bolo to tu ukázané často i vtipne a teda hlavné posolstvo pre mňa plynúce je jasné – nikto z tých takzvaných celebrít si nezaslúži obdiv, nemajú žiadny morálny kredit. ()
Galerie (177)
Zajímavosti (6)
- Jackovi (David Corenswet) kostýmy byly hlavně inspirovány Jamesem Deanem a Marlonem Brando. (SONY_)
- Každá postava měla specifickou barvu kostýmu. (SONY_)
- Herečka Holland Taylor poslala kostymérkam Lou Eyrich a Sarah Evelyn fotky svojej mamy z 30.a 40. rokov, aby im pomohla s prieskumom módy v danej dobe. (dwdb)
Reklama