Reklama

Reklama

Černý medvěd

Trailer

Obsahy(1)

V odlehlém domě u jezera v Adirondackém pohoří hostí hudebník Gabe (Christopher Abbott) a těhotná bývalá tanečnice Blair (Sarah Gadonová) záhadnou režisérku Allison (Aubrey Plazaová), která hledá inspiraci pro svoji filmovou tvorbu. Všichni tři se ocitnou ve vypočítavé hře chtíče, manipulace a žárlivosti, aniž by věděli, jak moc to zkomplikuje jejich životy; umělecké aspirace ženy, která prochází tvůrčí krizí, stírají hranici mezi autobiografií a imaginárním filmovým scénářem. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (30)

Skeksis 

všechny recenze uživatele

Prvá časť filmu - totálne klišé, ktoré by sa dalo zhrnúť do troch viet, druhá časť - totálny chaos, a v podstate tiež klišé. Aubrey Plaza mám rada, zahrala to dobre, aj keď neviem načo. Mozgová mŕtvica v devätnástich, či kedy to mala, jej možno dopomohla k tomu tupému výrazu. Inak nuda, pri ktorej som si spravila tri zádery na prstoch a trikrát vyleštila okuliare. ()

Renfield 

všechny recenze uživatele

Přišlo mi, že jsou karty jasně rozdané, někde dojde ke sblížení, jinde díky tomu k problému. Otázkou tak bylo pouze to, jak k tomu dojde, jenže... Ano, první polovina tam skrze perfektně napsanou dialogovou smršť směřuje, zdaleka však není pouze o tom, řeší se toho opravdu hodně. Zprvu se nese ve velmi příjemné atmosféře, která však postupem času graduje až do toho momentu. A po něm? Lux Æterna dle Lawrence M. Levina? Něco na ten způsob, ovšem tady se v tom dá hledat mnohem víc. Závěrečná vyhrocenost první části, je však mnohonásobně překonána, tohle je do extrému vyhnaná jízda, ve které zase výborně funguje ústřední trio, jenom trochu jinak a přesto stejně. Christopher Abbott a Sarah Gadon výborní, Aubrey Plaza fantastická. 80% ()

Reklama

JB2203 odpad!

všechny recenze uživatele

V dějinách světové kinematografie existuje několik "zvláštních" filmů, které jsou skutečnými uměleckými díly, ale existuje i přehršle "zvláštních" filmů, které by rády uměleckými díly byly, leč ve výsledku diváka pouze ubíjí svou pseuduartovou úmorně festivalovou útrpností. A zde se jedná bohužel o druhý případ. Polonahá, permanentně omámená dívčina, zmítající se v možných zákoutích do filmové řeči distribuovaných příběhů tvůrcovy rozjitřené mysli, jaksi na výlučnost nestačí. Iritovaly mě typicky americké - rádoby intelektuální - dialogy, taktéž ve výrazu přepjaté charaktery i slepená dějová klišé. Od druhé části to byl už spíše než umělecký zážitek pouze zoufalý vnitřní boj. Po hodině mě to už sr...lo tak, že jsem tuto odysseu v zájmu zachování své psychické stability vzdal. Jak už jsem tady několikrát napsal, americké filmové indie záležitosti jsou pro mě (až na výjimky) nekoukatelné. ()

WincKruspe 

všechny recenze uživatele

Tak na tenhle film jsem se těšil už od ledna, takže moje očekávání byla vysoká. Samozřejmě kvůli Aubrey, protože by to neměla být její další "April" role. A taky, že ne. Aubrey s každým přibývajím rokem dozrává ve všestranou herečku a ve druhé polovině tohoto filmu je naprosto brilatní. Opravdu skvělý výkon, hrát víc jak polovinu filmu opilou a to důvěryhodně bylo fascinující sledovat. Má prostě talent, nemá jen nejzajímavější oči v Hollywoodu a nejspíš by si za svůj výkon zasloužila cenu. Pro někoho, kdo ji nezná nebo její ostatní role, to asi nebude tak zajímavé, ale tohle je určitě její nejlepší výkon. Snad bude podobných filmů točit víc. Ale je potřeba ocenit i celý film. Je skvěle napsaný, takže se od něho ke konci neodtrhnete a nakonec bude vše dávat smysl. ()

solisoli 

všechny recenze uživatele

Uff, tak to bol poriadny nárez nezmyselnosti pohnútok vložených do tajničky, ktorú rozlúštiť by bolo hádam, nemožné. Celé to pripadalo, ako by Patricia O'Neill, ako Allison, prišla na samotu hľadať , inšpiráciu scenára, pre filmový príbeh. V tých jej psychózach si všetko predstavovala, tak živo, že popri vymýšľaní scenára si hneď zriadila výrobný štáb s prítomným celým realizačným tímom, až jej z toho poriadne začalo hrabať. Aj po úskaliach, keď produkčná dostala sračku a rozdávala prdy celému tímu /proporcie na to mala/, ako na páse, zase samotná Allison sa zaľúbila do režiséra, ktorý ju podvádzal, za čo sa ožrala, ako hovädo, až sa tam z nenazdania zrazu objavil medveď, čo bude asi tou najväčšou záhadou tohto pomäteného projektu, sa dielo podarilo. Áno, dielo sa jej nakoniec podarilo, keď si hrdo a spokojne odfukovala na móle pri jazere nad dokonalosťou. O tej dokonalosti a spokojnosti u diváka sa, až tak tvrdiť nedá. Ten keby sa hlbšie vžil do toho fasungu, by skončil najskôr na psychiatrii. Nakoniec, niečo to predsa len pripomínalo. Čo na to, pán Fellini. ()

Galerie (7)

Reklama

Reklama