Reklama

Reklama

Obsahy(1)

SuperStar je zpět! Poprvé v historii nejoblíbenější pěvecké show v Čechách a na Slovensku usedne za porotcovský stůl hned pět velkých osobností česko-slovenského showbyznysu: moderátor a showman Leoš Mareš, zpěvačka a finalistka 1. česko-slovenské SuperStar Monika Bagárová, skvělá herečka Patricie Pagáčová, výjimečný muzikant a bavič Marián Čekovský a legendární Paľo Habera. Buďte společně s nimi na začátku hledání nové SuperStar! (TV Nova)

(více)

Recenze (60)

Toka 

všechny recenze uživatele

Superstar je reality show a přesně tak je k tomu potřeba přistupovat. Jako hudebně založenému člověku se mi u toho skvěle relaxuje a leckdy i někteří zpěváci potěší mou hudební duši. K formátu není co dodat, ten přináší vše, co by člověk od podobné soutěže mohl chtít. Casting s dobrými i špatnými výkony, dynamické čtveřice, doplňující se dvojice, solo s kapelou. Víc toho opravdu nepotřebuju. Vypadá to, že díly jsou o něco více sestříhané, aby se natáhl čas, než začnou živé přenosy a skončí karanténa. Co se týče poroty, tak za mě je to jeden z nejlepších výběrů, který kdy Superstar měla. Překonat ho mohlo snad jenom trio Osvaldová, Soukup a Hejma. Palo Habera je jako porotce v podstatě už nutností. Jestli o něj Superstar někdy přijde, tak je to její konec. Habera je velmi charismatický člověk a hodnocení jsou bez výhrady objektivní. Monika Bagárová si sama soutěží prošla a přináší pohled, který ostatním porotcům může uniknout. Novým objevem je bezpochyby Marián Čekovský. Jeho roli po těch pár dílech vnímám podobně jako u Pala. Marián by se měl stát trvalým osazenstvem. Svým profesionálním vhledem a lidskostí skvěle doplňuje ostatní porotce a kontrastuje s Palem. Aby toho nebylo málo, tak občas na klavír doplní zpěváky a to je vždycky radost poslouchat. To bychom měli hudební křídlo. Patricie Pagáčová je hodně kritizovaná a dle mého neprávem. Je terčem kritiky převážně z toho důvodu, že není hudebně založená. Jenže tuhle soutěž, celé finále s deseti zpěváky nerozhodujou lidé jako Marián nebo Palo, ale právě obyčejní lidé hudbou nepolíbení, jako je Patricie. A přesně proto do té poroty patří. Její úkol je hodnotit soutěžící i podle prachobyčejných sympatií. Tento kvartet doplňuje Leoš Mareš, který se z pozice moderátora přesunul do pozice porotce a podle mého to byl skvělý tah produkce. Leoš má dostatek sebereflexe na to, aby věděl, kde je jeho místo. A to vyplňuje naprosto přesně. Z části porotce, z části moderátor. Tím, že sedí v porotě, tak si mnohem častěji utahuje ze svého hudebního "talentu" a odlehčuje atmosféru jak pro diváka, tak pro samotné soutěžící. Tuto roli dělá z pozice porotce překvapivě lépe, než jí dělal jako moderátor. K samotným soutěžícím se mi hledá cesta o něco hůře, než v posledním ročníku z roku 2018. Trvalo to v podstatě až do finále, kde se to úplně otočilo. Z finálové pětice jsem to přál čtyřem z nich. Celkově vzato, když přimhouřím oči nad zkrácením formátem živých přenosů nebo produkčních failů, byla tato řada nejvíce autentickou záležitostí za celou dosavadní šestnáctiletou existenci soutěže. Některé ročníky mi splývají, tenhle si budu jednoznačně pamatovat. ()

Azrail 

všechny recenze uživatele

Musím říct, že letos to byl jeden z vůbec nejslabších ročníků. Samozřejmě na tom má velkou vinu Covid-19, který soutěž prakticky "vyplenil", obral o několik kol, obral o živá vystoupení před plným hledištěm a tím pádem i o celkový feeling. Ale nejen z tohoto důvodu byl ročník za mě slabý, ale i kvůli porotě a účinkujícím. Začal bych tou porotu. Habera je stálice a k němu nemám nic. Marián je super týpek a také mi vůbec nevadil. Co se týče Moniky Bagárové, tak já její tvorbu sice vůbec nemusím, ale není mi nijak nesympatická a hlavně je to zpěvačka, takže nemůžu říct o její účasti v porotě ani popel. Co je za mě už smutnější element, je začlenění moderátora a hlavně HEREČKY. Jak mohou takto nekompetentní osoby rozhodovat o osudu zpěváků a vůbec hodnotit zpěv? To máme tak málo slušných hudebníků, že musíme sahat k takovýmto řešením? Nemyslím si. A co se týče samotných účinkujících, tak určitě nemohu říct, že by nikdo neuměl zpívat (a sám zpívat neumím, takže ani nemám právo někoho soudit), ale minulý ročník (2018) se mi prostě zdál o 100% lepší a plný kvalitnějších umělců. Samotná finálová trojice byla výborná a vítězka si myslím svůj titul zasloužila. Ale pokud bych to měl porovnat z tou předloňskou, tak u mě vítězí na plné čáře právě ona. A kdybych měl svým skrovným názorem porovnávat celou nejlepší desítku, tak je to za mě neskutečně obrovský kvalitativní rozdíl a i umělci z předloňské dvacítky (tedy ti, co se ani neprobojovali do TOP 10) se mi líbili daleko víc, než mnozí z letošní TOP 10. Ale vždycky se prostě neurodí (nebo to je prostě jen mými osobními preferencemi), s tím se nedá nic dělat. Mohu jen doufat, že příští ročník už neovlivní žádná pandemie, že se zase přihlásí dostatek kvalitních umělců a hlavně že se producenti nad sebou zamyslí a porotu obsadí opět jen kvalitním materiálem z branže. ()

Reklama

ForGump odpad!

všechny recenze uživatele

Připadal jsem si jak na nějaké silné droze. Opravdu mě zaráží, co chtějí tvůrci říct tou absolutně neorganickou porotou. Jakou kvalifikaci mají rozhodovat o zpěvu Leoš Mareš nebo herečka Patricie Pagáčová? Před startem jsem si to omlouval tím, že z Mareše se stane později ten přísně utajovaný moderátor, ale to asi nebude, pak jsem si nalhával, že bude nějak přes ty social media Instagram, což zní jako blbost samo o sobě. Nevím, asi bude dělat humor. Nechápal jsem nic. Čekovský evidentně také něco nitrožilně požil, jinak nevím, proč vydává stále nějaké dementní zvuky. Habera chvílemi na to také vypadá a to až tak, že nadměrně používá spojení ''brutálně NE'' či zapomíná, že není v soutěži ČS má talent a není Jaro Slávik. Nejvíc ale fetoval štáb, střihač a scénárista, kdy přivádějí snad pouze samé exoty či divné klony Štikových, relativně zajímavé lidi posílají domu a hoptaunfanjouap pošlou do dalšího kola (ukázalo se o co tady jde a nejde) a absenci moderátora nahrazují zvláštními videi porotců chovajících se jako orangutani. SuperStar is fucked. 10% ()

dogma97 odpad!

všechny recenze uživatele

Ano, s chlastem v ruce a nejlépe se stejně uvolněnými společníky by se ty dvě hodiny daly přežít - pokud by se ovšem tento formát obešel bez aranžovaných scének "budí mě TV štáb a jsem nahá", nepokrytá kalkulace se "zamilovaným párem" a nesnesitelně slizského Mareše, který komentuje výhradně fyzický vzhled zpěvaček a jejich interakce s mužskými kolegy. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Každá série přinese nějaké milé oživení, ať se to samozvaným intelektuálům líbí nebo ne. Tou největší novinkou je bezesporu počet porotců, který se navýšil na pět. Naposledy bavil pohotový Matěj Ruppert, letos to vypadá na muzikanta Mariána Čekovského, který prostě „ví a zná“. Habera se dál nebojí pravdy, kritizovaná Patricie Pagáčová je přirozená a bezprostřední a jen debil od ní může očekávat odborné hodnocení zpěvu. Showbyznys je o řadě dalších aspektů a je potřeba i jiný pohled. Porce zesměšňování nesoudných soutěžících je naopak podstatně menší. Pravidelným divákem se nestanu, ale s vínem se to dá, navíc všem erudovaným chytrákům troufám poradit jednoduchý návod – tlačítek na televizním ovladači je dost. Jsou mnohem škodlivější formáty televizní „zábavy“. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (7)

  • Leoš Mareš dostal za roli porotoce honorář 200 000 eur (5 milionů korun). (ČSFD)
  • Závěrečný finálový díl soutěže Superstar sledovalo v průměru víc než milion diváků starších 15 let. Byl to nejlepší výsledek nedělního večera. (TheSlezy)
  • Poprvé v historii se SuperStar vysílala na obou televizích TV Nova a Markíza zároveň ve stejný čas. (TheSlezy)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno