Reklama

Reklama

Obsahy(1)

SuperStar je zpět! Poprvé v historii nejoblíbenější pěvecké show v Čechách a na Slovensku usedne za porotcovský stůl hned pět velkých osobností česko-slovenského showbyznysu: moderátor a showman Leoš Mareš, zpěvačka a finalistka 1. česko-slovenské SuperStar Monika Bagárová, skvělá herečka Patricie Pagáčová, výjimečný muzikant a bavič Marián Čekovský a legendární Paľo Habera. Buďte společně s nimi na začátku hledání nové SuperStar! (TV Nova)

(více)

Recenze (60)

svadlenaX odpad!

všechny recenze uživatele

To myslíte vážně? Jak může v PĚVECKÉ soutěži sedět Mareš s Pagáčovou, kteří neumějí zpívat? Paradox je ten, že zrovna oni dva jsou na soutěžící nejvíc zlí a povrchní. Speciálně pak Pagáčová. Dál - jak může hodnotit zpěv Bagárová, která je naprosto podprůměrná zpěvačka s nulovým rozsahem a vyklepaným hlasem, a která při Shallow raději předstírá, že nezná text, protože to jednoduše nezazpívá (hlavně že si tam všichni děsně točili selfie aby byli IN, takže si text mohla vygooglit)? Klesl u mě i Habera, který se snížil k tomu, aby dělal v této řadě porotce. Zlaté časy, kdy to ještě bylo o zpěvu a v porotě seděli skladatelé, textaři, učitelé nebo zkušení zpěváci s letitou praxí. Další věc: ty jejich rádoby domácí či selfie videa jsou s těmi rámečky (přidanými v postprodukci, protože normálně tohle kamera nepřidává) vtipná - dole v levém roku je 1080p/60fps ale kvalita videa je naprosto otřesná. Když už něco fejkujete, dělejte to alespoň pořádně. ()

Toka 

všechny recenze uživatele

Superstar je reality show a přesně tak je k tomu potřeba přistupovat. Jako hudebně založenému člověku se mi u toho skvěle relaxuje a leckdy i někteří zpěváci potěší mou hudební duši. K formátu není co dodat, ten přináší vše, co by člověk od podobné soutěže mohl chtít. Casting s dobrými i špatnými výkony, dynamické čtveřice, doplňující se dvojice, solo s kapelou. Víc toho opravdu nepotřebuju. Vypadá to, že díly jsou o něco více sestříhané, aby se natáhl čas, než začnou živé přenosy a skončí karanténa. Co se týče poroty, tak za mě je to jeden z nejlepších výběrů, který kdy Superstar měla. Překonat ho mohlo snad jenom trio Osvaldová, Soukup a Hejma. Palo Habera je jako porotce v podstatě už nutností. Jestli o něj Superstar někdy přijde, tak je to její konec. Habera je velmi charismatický člověk a hodnocení jsou bez výhrady objektivní. Monika Bagárová si sama soutěží prošla a přináší pohled, který ostatním porotcům může uniknout. Novým objevem je bezpochyby Marián Čekovský. Jeho roli po těch pár dílech vnímám podobně jako u Pala. Marián by se měl stát trvalým osazenstvem. Svým profesionálním vhledem a lidskostí skvěle doplňuje ostatní porotce a kontrastuje s Palem. Aby toho nebylo málo, tak občas na klavír doplní zpěváky a to je vždycky radost poslouchat. To bychom měli hudební křídlo. Patricie Pagáčová je hodně kritizovaná a dle mého neprávem. Je terčem kritiky převážně z toho důvodu, že není hudebně založená. Jenže tuhle soutěž, celé finále s deseti zpěváky nerozhodujou lidé jako Marián nebo Palo, ale právě obyčejní lidé hudbou nepolíbení, jako je Patricie. A přesně proto do té poroty patří. Její úkol je hodnotit soutěžící i podle prachobyčejných sympatií. Tento kvartet doplňuje Leoš Mareš, který se z pozice moderátora přesunul do pozice porotce a podle mého to byl skvělý tah produkce. Leoš má dostatek sebereflexe na to, aby věděl, kde je jeho místo. A to vyplňuje naprosto přesně. Z části porotce, z části moderátor. Tím, že sedí v porotě, tak si mnohem častěji utahuje ze svého hudebního "talentu" a odlehčuje atmosféru jak pro diváka, tak pro samotné soutěžící. Tuto roli dělá z pozice porotce překvapivě lépe, než jí dělal jako moderátor. K samotným soutěžícím se mi hledá cesta o něco hůře, než v posledním ročníku z roku 2018. Trvalo to v podstatě až do finále, kde se to úplně otočilo. Z finálové pětice jsem to přál čtyřem z nich. Celkově vzato, když přimhouřím oči nad zkrácením formátem živých přenosů nebo produkčních failů, byla tato řada nejvíce autentickou záležitostí za celou dosavadní šestnáctiletou existenci soutěže. Některé ročníky mi splývají, tenhle si budu jednoznačně pamatovat. ()

Reklama

tyna97 

všechny recenze uživatele

Hvězdička za Palův zpěv hned v prvním díle. Dále uvidíme. Březen – porotci mají absolutní hudební hluch, slyší něco, co tam není a naopak neslyší to, co tam opravdu je. "Poprvé v historii 5 porotců". Proč?! Složenina z moderátora (ne, zpěvák to není), herečky, někoho, koho bohužel ani neznám, Bagárové (která se chová, jak kdyby daný "zpěváky" stvořila sama a která mě dost uzemňuje svými /za mě/ hrozně neupřímnými a umělými proslovy, o jejích podivných outfitech nemluvím, na to by Nova mohla udělat jinou "soutěž") a Pala, který si to všechno musí trpět již od samých začátků téhle nesmyslnosti. Životní příběhy vládnou všemu a když jej nemáš dostatečně zajímavý, silný a dojemný, NEpostoupíš. ()

herr_carter

všechny recenze uživatele

Vrchol svinstva a žumpa největší ! O tom, kdo bude nebo nebude superstar, rozhodují nezpěváci a špatní herci. Jediný platný člen poroty, zpěvák Habera, zase svou pozici znevažuje totální a přehnanou arogancí a ani se ten maniak neumí do televize obléct. Solaříková by zase z fleku mohla rozdávat svůj um na výpadovce na Znojmo. Fakt šílené, zajímalo by mně, kdo vybírá porotu a jaká jsou kritéria ( i když v momentě, kdy Cristovao reprezntuje v eurovisi, si člověk asi musí zvyknout, že žije v Absurdistánu)................ ()

Azrail 

všechny recenze uživatele

Musím říct, že letos to byl jeden z vůbec nejslabších ročníků. Samozřejmě na tom má velkou vinu Covid-19, který soutěž prakticky "vyplenil", obral o několik kol, obral o živá vystoupení před plným hledištěm a tím pádem i o celkový feeling. Ale nejen z tohoto důvodu byl ročník za mě slabý, ale i kvůli porotě a účinkujícím. Začal bych tou porotu. Habera je stálice a k němu nemám nic. Marián je super týpek a také mi vůbec nevadil. Co se týče Moniky Bagárové, tak já její tvorbu sice vůbec nemusím, ale není mi nijak nesympatická a hlavně je to zpěvačka, takže nemůžu říct o její účasti v porotě ani popel. Co je za mě už smutnější element, je začlenění moderátora a hlavně HEREČKY. Jak mohou takto nekompetentní osoby rozhodovat o osudu zpěváků a vůbec hodnotit zpěv? To máme tak málo slušných hudebníků, že musíme sahat k takovýmto řešením? Nemyslím si. A co se týče samotných účinkujících, tak určitě nemohu říct, že by nikdo neuměl zpívat (a sám zpívat neumím, takže ani nemám právo někoho soudit), ale minulý ročník (2018) se mi prostě zdál o 100% lepší a plný kvalitnějších umělců. Samotná finálová trojice byla výborná a vítězka si myslím svůj titul zasloužila. Ale pokud bych to měl porovnat z tou předloňskou, tak u mě vítězí na plné čáře právě ona. A kdybych měl svým skrovným názorem porovnávat celou nejlepší desítku, tak je to za mě neskutečně obrovský kvalitativní rozdíl a i umělci z předloňské dvacítky (tedy ti, co se ani neprobojovali do TOP 10) se mi líbili daleko víc, než mnozí z letošní TOP 10. Ale vždycky se prostě neurodí (nebo to je prostě jen mými osobními preferencemi), s tím se nedá nic dělat. Mohu jen doufat, že příští ročník už neovlivní žádná pandemie, že se zase přihlásí dostatek kvalitních umělců a hlavně že se producenti nad sebou zamyslí a porotu obsadí opět jen kvalitním materiálem z branže. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (7)

  • Poprvé v historii se SuperStar vysílala na obou televizích TV Nova a Markíza zároveň ve stejný čas. (TheSlezy)
  • V superfinále, které bylo 31. 5. 2020, přišlo celkem 675 000 SMS hlasů. (TheSlezy)
  • Závěrečný finálový díl soutěže Superstar sledovalo v průměru víc než milion diváků starších 15 let. Byl to nejlepší výsledek nedělního večera. (TheSlezy)

Reklama

Reklama