Tvůrci:
Nick SantoraRežie:
Stephen HopkinsScénář:
Nick SantoraKamera:
Peter LevyHudba:
Tony MoralesHrají:
Kiefer Sutherland, Boyd Holbrook, Tiya Sircar, Daniel David Stewart, Andy Buckley, Malcolm Goodwin, Rosalie McIntire, Tristan Cunningham, Brian Geraghty (více)Epizody(14)
-
Wrong Place, Wrong Time (E01)
-
Smile for the Camera (E02)
-
Run! (E03)
-
Going Underground (E04)
-
When Mike Met Clay (E05)
-
A Lifeline (E06)
-
Again (E07)
-
Hunted Becomes the Hunter (E08)
-
C. Bravo, Esq. (E09)
-
Getting the Gang Back Together (E10)
-
When Mike Met Ronnie (E11)
-
Changing Direction (E12)
-
When Mike Met Colin (E13)
-
How It All Ends (E14)
Videa (1)
Recenze (17)
Až tak tupé som to nečakal. Ľudia tu robia nezmyselné veci a osemminútový formát im nedáva žiadny priestor na ich obhajobu. Činy takej miss Patel sa dajú vysvetliť jedine tým, že je proste záporná postava, rovnako ako hon na Mikea Fierra, bez jediného náznaku dôvodu, či podozrenia. Pretože iné vysvetlenie im scenár nedá. Akčňák pre jednoduchých ľudí. Najsmiešnejší bol ten moment, keď chceli ukázať jak Mike evakuuje ľudí z garáže scénou, keď do nej vbehne a na jedno auto zakričí “Go!” Dávam 2*, paradoxne len za ten miniformát, pretože zostrihané do celovečeráku by to bol čistý odpad. ()
Vykradnutý Uprchlík či U.S. Marshals v ktorom Kiefer Sutherland nedosahuje úroveň Tommyho Lee Jonesa, ani ďalšie postavy sa svojimi výkonmi nepribližujú tým zo spomínaných dvoch filmov a príbeh, ktorý v niektorých momentoch nie je vôbec zlý, sa príliš zbytočne snaží byť politicky korektný čo v niektorých momentoch vyznieva až neskutočne smiešne. Čo sa týka formátu, prestrihy medzi jednotlivými epizódami využili tvorcovia nato aby nemuseli zapĺňať medzery v deji, niekomu to môže vyhovovať inému nie, najviac to vyhovuje týpkom ktorým klikáte na 4 až 5 reklám predtým, ako si seriál môžete pozrieť. ()
O něco lepší než Die Hart, ale pořád příliš zkratkovité, neučesané a neschopné prezentovat Quibi formát jako životaschopnou a hlavně smysluplnou formu pro seriálovou produkci. Moc nepomáhá ani to, že hlavnímu duu by to více slušelo, kdyby si prohodili role. Nebyla to vyložená bolest, ale není důvod, proč tuhle kopii filmu z roku 1993 doporučit. ()
Taxe mi to líbí! Jednoznačně vydařený experiment pro postižence s mobily přirostlými k držce. Žádné giga na epizodu při nákupu a pěkně deset minut na díl, takže scénárista ani režisér neměli čas ukájet své artistické ambice, vatit to dávivými rodinnými hovnotami a skoro ani rasisticky přenegrovávat. Výsledkem je svižný, solidně natočený i zahraný, jednoduchý, účinný a zábavně klišovitý mikroseroš o tom, jak prostě jeden frajer honí druhého, až ho nakonec vyhoní, a všechno dobře dopadne. Něco jako když Herysna poskáče 24 hodin, pročež doktor Kimbl nemá ani minutu na plácání nepodstatných obstrukčních kokotin. Samozřejmě nic pro olupené zádumčivé panice, existenciálně hloubavé artové hnědopichy či přežvykovače degenerativních superdementních leporel. ()
Ze všech Uprchlických filmů a seriálů znám jen ten s Fordem, a z toho si tento seriál opravdu nebere. Je tu pár odkazů (společná scéna v metru, chycení dalšího zločince) ale to je tak vše. Finančně dosti podhodnocené, což je nejvíce vidět na pocejní stanici a absence větších akcí. Nesmí chybět všemožná feministická podlejzačka, ženy odmítají poslouchat rozkazy přísných šéfů, protože na ně křiči, příšerná novinářka si jede svojí vlastní superženskou linku.... Kiefer s Boydem to bohužel sami bez scénáře neutáhnou. ()
Galerie (5)
Photo © Quibi
Reklama