Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bezstarostnému Ryanovi jednoho dne zazvoní telefon, v němž ho neznámá žena prosí o pomoc. Byla údajně unesena, jmenuje se Jessica a jen náhodou se jí podařilo zprovoznit rozbitý telefon. I když je nejdřív Ryan na pochybách, díky telefonu slyší, jak únosci Jessicu bijí. Chystají se zbít i jejího syna, a to se už Ryan rozhodne jednat. Na policii dojde ke rvačce a místní šerifové na něj nemají čas, a tak se rozhodne jednat sám. Sebere auto bezpečnostní služby a únosce pronásleduje. Kvůli baterii v telefonu je však ztratí. Podaří se mu ale zjistit, že únosci se vydali na letiště pro manžela Jessiky, a rozhodne se jejich plán dalšího únosu zmařit. Ryan navíc odhalí i další tajemství - záznam na videokameře, kde se policisté dopouštějí vraždy. Brzy tedy pochopí, že stojí proti zkorumpovaným strážcům zákona... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (411)

tron 

všechny recenze uživatele

„Viete, že veľryba má trojmetrový penis? Zachráňte záliv!“ Solídne herecké obsadenie (Basingerová, Macy, Evans, Statham, Burgi, Bielová), zručne napínavá réžia Davida R. Ellisa (NEZVRATNÝ OSUD 2) a výborný hitchcockovský situačný námet, odohrávajúci sa takpovediac v reálnom čase. To sú 3 najvýraznejšie plusy, robiace zo solídnej fušky s názvom MOBIL zaujímavý a svižný akčný triler. Srdcovka to pochybujem, že bude. Ale ako oddychová jednohubka prečo nie. P.S. Pôvodne mal snímku režírovať Joel Schumacher (alebo Michael Bay) s Willom Smithom v titulnej úlohe. ()

Legas 

všechny recenze uživatele

Na začátku filmu jsem si myslel, že tu bude pěkná ptákovina. Zvlášť jsem se bavil (na účet filmu), když Kim Basinger dávala dohromady rozbitý telefon. Pak následovala ještě spousta zaběhnutých klišé, ale musím uznat, že s většinou se tvůrci docela vtipně vypořádali. Třeba klasika jako vybitá baterie mobilního telefonu, která mě vysloveně naštvala u Colleteral, je v Cellular zakončená nejlepší hláškou filmu. Režisér David R. Ellis docela nenápadně během děje upozornil, který film natočil před Cellular. Ono je to stejně vidět v celém filmu (dobře zmáknutá akce, napětí i špetka humoru, podložená prostším scénářem). Jeho předchozí kus byl jízda, tenhle také, ale že bych se na ně chtěl hned podívat znova, tak to zase ne. ()

Reklama

petaspur 

všechny recenze uživatele

Neznámí sympaťáci právě unesli vyděšenou Jessicu. Ta však nehodlá čekat na jejich promyšlenou koncovku a s šikovností MacGyverovy sestry dokáže uskutečnit telefonní hovor z rozbitého aparátu. Nezbývá jí než doufat, že ze zásady nespolehlivý hezounek Ryan, který hovor pobaveně přijal, přeloží prohánění uječených plážových myší na později a poprvé v životě zariskuje svou opálenou kůži pro někoho potřebného. ()

Radyo 

všechny recenze uživatele

Spousta klišé, to ano, ale líbil se mi ten přímý tah na branku, bez nějaké leckdy až neuvěřitelně nastavované omáčky okolo. Cellular nabídne možná uvěřitelný, možná neuvěřitelný příběh, jenž umí vtáhnout do děje i přinutit diváka k okusování nehtů (vlastní zkušenost :-) ). Jistě se dá namítnout, že je řada jiných, skvělých thrillerů, tak proč ztrácet čas s tímhle, když je tak klišovitý. Co třeba odpověď "Prostě proto."? Klišé u thrilleru nemusí být nutně na škodu, pokud jsou jen doplňkem scénáře, a nikoliv jeho kostrou. Tady jsou jen doplňkem. Proto dávám 4*. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Na několika místech CELLULAR dokonce překvapil, ale většinu stopáže je to více méně jedno velké klišé. Ale zároveň pohodová zábava na páteční večer. Evans je tady hodně v pohodě a Statham zase v trochu netradiční záporné roli. Mile překvalpila i malá rolička Jessicy Biel. Docela zvláštní je, že se i tihle tři sešli o rok později v dramatu London. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (16)

  • Snímek měl původně tzv. turnaround status, což znamená, že studio vlastnící práva se ho vzdává, a tak si film může zakoupit jiné studio. Takto se dostal Mobil ze Sony do New Line Cinema. V této pozici se však neocitnou jen filmy, které nejsou úspěšné, pochodili takto i Černý jestřáb sestřelen či Traffic: Nadvláda gangů. (imro)
  • Pro scenáristu Chrise Morgana to byl v podstatě celovečerní debut, protože do té doby se mu sice dařilo prodat několik scénářů, ale žádná z jeho prací nakonec nebyla použita. (imro)

Reklama

Reklama