Režie:
Oriol PauloKamera:
Bernat BoschHudba:
Fernando VelázquezHrají:
Mario Casas, Aura Garrido, Alexandra Jiménez, José Coronado, Martina Gusmán, Juana Acosta, Susi Sánchez, Gonzalo de Castro, Ana Wagener, Anna Alarcón (více)VOD (1)
Epizody(8)
Obsahy(1)
Neúmyslné zabití uvrhne mladého muže do víru vražedných intrik. A zrovna když se mu podaří najít lásku a svobodu, strhne ho jediný telefonát zase zpátky. (Netflix)
Recenze (157)
Jestli jsem do nového roku vkročil něčím správným, je to stoprocentně výběr španělského seriálového thrilleru od mého už teď definitivně oblíbeného rejži Oriola Paula, co se nám po svých geniálních filmových počinech (dva mi stále chybí) opět vydal zavařit mozky a zase se mu to podařilo. Nedoporučuju tenhle skvost komukoli, kdo si jde večer k televizi jen odpočinout. Ale kdo si chce užít neutichající jízdu, co mu nedá spát, bude tady naprosto správně. [viděno na Netflixu] ()
Je to určitě nadprůměr. Několik příběhových linek, které se průběžně spojují a zase odpojují, přičemž nikdy nevíte vše, a tak si stejně jako detektivové průběžně stavíte a zase demontujete různé hypotézy, kdo, co a proč udělal. Určitě to má napětí a dokáže to vtáhnout. Mám samozřejmě i výhrady, které ale seriálu berou jen jednu hvězdičku. ČÁST Z NICH JDE ASI VNIMAT JAKO SPOILER, TAKŽE POZOR!!!!! Ex kurvy jsou tu až nadpřirozeně chytré a elegantní, a mají skvělé zuby, a celá ta část s nimi je prekombinovaná. Druhá věc je konečné odhalení reality, které mne jednak napadlo už někdy v půlce a které je vlastně dost scenaristicky laciné. Tohle by nikdy nedělal, nedává to racionálně smysl, takhle sám sebe položit. ()
Naprostá nečekaná španělská paráda. První díl Vás úplně rozloží ve stylu Mementa a když už si myslíte, že od druhého se budou věci vyjasňovat, dostanete ještě větší porci neznáma. Záhy se bojíte, aby z toho nebyla zbytečně zamotaná fraška, ale od poloviny seriálu to naopak nabere jasný přímočarý akčně thrillerový spád, u kterého si okoušete i ten poslední nehet na ruce. Nemohu si vzpomenout, kdy naposled mě seriál takto potěšil. ()
Oriol Paulo zatím fakt boduje. Seriál má skvělou atmosféru a neustálé dávkování zvratů nebo nových informací, které mění děj a posunují pozornost z jednoho na druhého - to přesně jsem žrala už na Contratiempo. Líbil se mi příběh o striptérkách, ty flashbacky patřily k tomu nejlepšímu. Jediný, co mě trochu lezlo krkem, byl záměrně/nechtěně super prkenný Mario Casas s věčně naraženým totálně vyprázdněným výrazem, a pak taky ta poslední epizoda, tam už to prostě tolik negradovalo a úplný dovysvětlení už bylo takový umělý a divný. Jinak ale super, fakt se těším, s čím Paulo přijde příště. ()
Španělé se teda vodvázali. Takovejch nápadů, takovejch zvratů a jedna mazanější postava než druhá. Oriol Paulo i Mario Casas jsou zárukou vysoký kvality, ale řekl bych, že tady měli co dělat, aby ten blázinec udrželi na kolejích. Seriál frčí od prvního dílu, někdy je záhadnej, někdy až nepříjemnej a divák musí dávat safra pozor, aby se neztratil. Plnej počet nakonec nedám jen z důvodu, že to bylo příliš překombinovaný, ovšem thriller je to prvotřídní. 80% ()
Galerie (76)
Photo © Netflix
![Nevina - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/165/435/165435158_1ec746.jpg)
Zajímavosti (3)
- Seriál byl natočen podle stejnojmenné knihy od Harlana Cobena z roku 2005. (SONY_)
- Krátko pred koncom epizódy si môžeme povšimnúť, ako Mateo (Mario Casas) sedí s deťmi v obývačke a spoločne pozerajú film. Konkrétne sa jedná o španielsku animovanú rozprávku z roku 2019, Klaus. (TomX2)
- Ve 2. minutě, když Emma (Juana Acosta) tančí u tyče v nočním klubu, slyšíme v pozadí skladbu „Third Day of a Seven Day Binge“, která vyšla jako první singl z devátého studiového alba „The Pale Emperor“ od amerického zpěváka Marilyna Mansona v roce 2015. (Trajektt)
Reklama