Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Řekové říkají, že jenom ženy, které omyly své oči pláčem, mohou vidět jasně. Pro Manuelu toto přísloví neplatí. Té noci, kdy auto srazilo jejího syna Estebana, pláče, až jsou její oči úplně suché a současnost i budoucnost splývají ve vzdálené temnotě. V hlavě se jí promítají poslední zápisky jejího syna. „Dnes ráno jsem prohlížel máminu ložnici, až jsem našel svazek fotografií. Všechny byly v půli přestřižené. Předpokládám, že tam byl můj otec. Mám ten dojem, že právě tato půlka v mém životě chybí." Matka mu nikdy neřekla, kdo byl jeho otec... ovšem hledat v Barceloně muže jménem Lola není vůbec snadné... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (292)

Vitex 

všechny recenze uživatele

O Almodovarovi se říká, že dokáže naprosto šílený scénář, který by vypadal jako uplná blbost, kdyby vám ho někdo vyprávěl, natočit tak, že je z toho nakonec dobrý film... Vše o mé matce je režisérsky hodně dobře zvládnutý, ale ten scénář jsem pořád nedokázal překousnout... jeptiška(nebo co) těhotná s tronsvestitou, zfetovaná lesba ...sice jsem se nesmál, ale pořád mi to připadalo jako úplná blbost... kdyby mě to aspoŇ šokovalo... nemůžu pořád dojít na to, co je na tomto filmu zajímavého... asi polepšená přešitá prostitutka, která v divadelních šatnách kouří na požádaní... ()

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Almodovar je genius. Rozumí ženám, mužům, transsexuálům i transvestitům. Podivné postavy nechá proplouvat podivnými ději, zato s jemnými lidskými dialogy, které musí dojmout každého, kdo není úplné dřevo. V tomhle filmu nelze vypíchnout nic nad jiné, protože všechno je dechberoucí- herci, režie, scénář, kamera, hudba.......... ()

Reklama

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Film ktorý je považovaný za najlepší alodóvarov film ma úprimne sklamal. Nie však preto lebo bol zlý ale skôr preto lebo som sa ani za živý svet nedokázal stotožniť s postavami. Almodóvar je známy tým že obľubuje ženské hrdinky a práve v tomto filmu to ukazuje na 200% Všetky zúčastnené herečky - Roth, Parades, Cruz sú neskutočne pôsobivé a každá nám predostiera svoj životný príbeh v ktorom sa vždy pojednáva o veciach skutočných a to s tohoto filmu robí neskutočne pôsobivý zážitok. Almodóvar absolutne rúca všetky tabu a ukazuje transvestitov a ženy vo svetle ako to nikto iný nedokáže. S jemnou poetikou. Pamätnými postavami a mierným pátosom. Almodóvara mám naozaj rád lebo mi umožnuje sa pozrieť na druhú stranu barikády. Niečo ako Freud ktorý ale vie o čom kráča v tom ženskom svete. Preto sú jeho filmy také výnimočné. V celku sa jedná o pamätné dielo hraničiace s genialitou, ktorej dialógy sú prešpikované životnými pravdami aj bolesťami. Ale ako som už povedal nemohol som sa stotožniť so ženou. Nikdy som to poriadne nedokázal preto ma emotívne scény nechali chladným aj keď scéna v ktorej sa manuela dozvie že rosa má AIDS ma hlboko dojala. Nejde ani tak o TO či som sa stotožnil alebo nie ale skôr či dojalo alebo nie. Mna tento film dojal a považujem ho za najkrajší svojho druhu ale predsa len mám radšej hovor s ňou. Muži sú omnoho citovo zložitejší. Dokazuje to aj Almodóvar všadepredstieranou transvestititou. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Almodóvar už ode mě v minulosti párkrát obdržel 4* a bylo by zajímavé tito tituly srovnat se snímkem Vše o mé matce, kde jsem začal Almodóvara a jeho filmový styl mít plné zuby. Filmařinu má nesporně v krvi, jenže co s tím, když jeho film obsahuje spoustu melodramatických zvratů jak z laciné latinoamerické telenovely. Je to teatrální a postavy a jejich jednání jak z jiné planety. Nejsem takový puritán, aby mi vadili transvestité, homosexuálové a prostitutky, jenže do Almodóvarova světa se jiné postavy pomalu ani nedostanou. Navíc to, jak buduje jejich vzájemné vazby, je hodně chtěné. Dvě ženy, které se navzájem nikdy neviděly, si při prvním setkání sdělují velmi intimní a velmi zásadní informace, které by člověk nejspíš rád uchoval v tajnosti a svěřil jen velmi blízkému a důvěryhodnému člověku. Nemůžu si pomoct, ale jakkoliv je Almodóvar daleko kultivovanější v odhalování svých sexuálních libůstek než řekněme Passolini, už mě jeho touhy a celý svět unavuje a dám mu vale. Celkový dojem: 45 %. ()

claudel 

všechny recenze uživatele

V zásadě mám Almodóvarovy filmy rád, ale tady jsem se španělským mágem neprotnul. Příběh mi nesednul, nepochopil jsem, co tím chtěl autor říct a proč se některé postavy chovaly tak, jak se chovaly, navíc některé z nich byly tuze protivné. Jediným paprskem byla tradičně Penélope Cruz a její postava dokázala chytit za srdce. ()

Galerie (69)

Zajímavosti (17)

  • Úvodní scéna s autonehodou je parafrází úvodní scény filmu Premiéra (1977). (garmon)
  • Agradův (Antonia San Juan) monolog vychází ze skutečné příhody, kdy jednou v argentinském divadle selhala elektronika a režisér zrušil představení. Herečka Lola Membrivesová se tehdy publiku nabídla, že pokud zůstane, bude jim vyprávět o svém životě. (džanik)

Související novinky

Miniprofil Pedro Almodóvar

Miniprofil Pedro Almodóvar

04.01.2007

Stačí říct \"Mluv s ní\" a každý, kdo se alespoň sem tam otře rukávem o pokladnu kina, ví, že jde o jeden z nejlepších filmů režiséra Pedro Almodóvara. Kino Aero nám v režisérově miniprofilu během… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno