Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (47)

Visáč 

všechny recenze uživatele

Pokračovanie Horečky sobotní noci sabotuje disproporcia medzi scenárom (ktorý je regulérna zlátanina aj na dobové pomery) a réžiou. Tá je typicky "po stallonovsku" osemdesiatkovo vymazlená, t.j. s dôrazom na efektný vizuál: výrazné nasvietenie, eklektický strih a prepálené montáže. Story namachrovaného frajírka o dobytí broadwayskej muzikálovej scény je prekvapujúco unylá a chýba jej ten mladícky drajv originálu. Disko malo v 83-om po funuse a songy Bee Gees tú módnu bezradnosť iba podtrhujú. Sú to iba neškodné popíky a v kolaborácii s opakovanými detailami na Travoltov (vysmiaty alebo spotený) fejs pôsobia divne. Aj to Slyove hitchcockovské cameo vypadá jak učebnicový ego-trip. ()

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Ať si kdo chce co chce říká, Silvesteru Stalloneovi se tímto svým scenáristickým a režijním počinem povedl naprostý majstrštyk. Snímek má sice o něco rychlejší tempo a je scenáristicky více bohatší na události, avšak jako pokračování hudebního fenoménu své doby 'Horečka sobotní noci' (1977) obstál důstojně a naprosto fenomenálně. Příběh se odvíjí několik let poté a prozrazuje, že Tony Manor v podání Johna Travolty i nadále tancuje i když jeho zájmy jsou už zase někde jinde. Sice je stále provinčním frajerem z Brooklynu, avšak má na to stát se hvězdou na Broadway? Film opět o snaze dosáhnutí svého snu a překonání osudových překážek. Hudební fenomén své doby Bee Gees nepřestane hrát své hity a taneční kreace nezmizí z filmového plátna. Opět je na co se dívat a opět s působivým příběhem. Kritika dle dobových zpráv na snímku sice nenechala nic suchou, avšak pro Stalloneho to byl nejen komerční úspěch. I když to při dnešním pohledu vyznívá podivně, film byl prostě úspěšný. Nezapomenutelná je frajerská houpavá chůze Tonyho Manora zakončující snímek. Přesně takto film 'Horečka sobotní noci' začínal, tudíž se jedná o velmi povedené zakončení. Snímek vyzařuje ohromnou energii nejen co se týče tance, ale i v motivaci dosáhnout svého cíle a radosti ze života. P.S. Kolik diváků si všimne samotného Silvestra ve scéně z přeplněné ulice, ve které do něj Travolta ve své roli vrazí? ()

Reklama

Paldiny

všechny recenze uživatele

Zo Stalloneho pera a pod jeho taktovkou nevznikol len Rocky, ale aj sequel k Horúčke sobotňajšej noci. Našťastie dal Sylvester na Rockyho slová, že nevie spievať ani tancovať a herectvo i to ostatné prenechal povolanejším. Johnyho fyzičke ale dohovoril v tom najlepšom. Príbeh je z tých jednoduchších, Travolta alias Tony má na háku svoju priateľku a iná kráska zas Travoltu. Do toho plniaci sa sen o dobývaní Broadwaya, tóny Bee Gees, tanec, tanec a ešte raz tanec. Ten zo začiatku nič moc, ako sa však začnú komplikovať vzťahy a aktéri presúvajú do finále, elektrizujúce napätie je hmatateľné. Svoje tomu pridáva moc pekná zostava ponurého muzikálu "Satanova ulička". Isteže by sa dalo namietať do naivity vzťahov charizmatického tria, ale povedzme si úprimne, v mnohom zrkadlia svet zaľúbených. Ten tiež nebýva premyslený a logický. Film sa stal divácky úspešným, prečo potom o ňom už dnes nikto nevie? Asi preto, že žánrovo v Stalloneho kariére vyčnieva zhruba tak ako v prípade nešťastného debutu. Popritom rozpráva rovnakú pesničku ako v prípade Talianskeho žrebca a čo sa týka Johnnyho, tam hrá predsa len druhé husle. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Patrně nikoho soudného by nenapadlo, že by film o broadwayském baletu měl napsat a natočit někdo jiný než známý elastický labuťák Sylvester Stallone. A já bych si moc přál vidět, kterak svým svěřencům režisérsky předtančoval jejich party. Nicméně výsledek mne nepotěšil, i když bych na Satanovu uličku určitě zašel raději než na klasického Louskáčka. To však není žádné vítězství, protože kdyby žádný balet nikdy nevznikl, tak by můj život rozhodně nebyl o nic chudší. Ale zpět k filmu. Přerod brooklynského arogantního parchanta v manhattanského arogantního parchanta mě vůbec nebavil, nicméně hudební doprovod mi byl sympatický a poskakování na jevišti mi na tváři několik ironických šklebů také vykouzlilo. ()

Han22 

všechny recenze uživatele

Staying Alive není takový průser, jak je tu hodnocený. Je to celkem fajn film na který se dobře kouká, ale bohužel pokračování dokonalé Horečky, která byla o několik tříd lepší, měla krásný příběh a na konci to vypadalo, že Tony dospěl a bude žít se svoji láskou. Teď ji podvádí, ničí a chová se jako totální hajzl a to se mi vůbec nelíbilo. Navíc ta hudba a tanec... taneční čísla mě prostě nebavila, nebyla v tom energie a totéž s Bee Gees, kteří byli v Horečce na vrcholu s stvořili nesmrtelné hity, ale to co tu pouští je jen třetiřadý odvar bez nápadu. Finální šou s šílenými kostými a choreografií však opravdu stojí za to. PS: Jak přišel Travolta k takovým svalům? Zfleku by mohl do nějakého akčního filmu. EDIT 2024: Tady musím hvězdičku ubrat. Taneční čísla fajn, finále super, Travolta ve formě. Bee Gees ovšem katastrofa, ve filmu prakticky není jediný hit (možná Far From Over od F. Stallona). Apříběh... člověk si myslel, že Tony v Horečce dospěl, ale tady se chová jako ještě větší kretén než tam. Má hodnou, skoro svatou holku, ale kašle na ni, podvádí ji, přímo před ní flirtuje s jinou a ještě žárlí že se baví s muzikantem. A leze za bezcitnou ženskou, která se chová stejně jako on, což nedokáže pochopit a taky na ni žárlí. Na konci asi prozře, ale moc tomu nevěřím... kromě toho je celá ta love story příšerně dementní jak z bravíčka; nevím co jsem na tom před lety viděl. PS: Stephanie z prvního dílu je pryč bez jediné zmínky a proč tohle proboha točil Stallone to fakt nechápu. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)

Reklama

Reklama