Reklama

Reklama

Ztracená kulka

Trailer

VOD (1)

Geniálního mechanika s kriminální minulostí obviní z vraždy. Aby dokázal svoji nevinu, musí vystopovat zmizelé auto a získat důkaz: jednu jedinou kulku. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (112)

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Rychlá, přímočará jízda, určená hlavně pro cílové nenáročné publikum, které si chce u filmu především odpočinout a pobavit se, případně si nahnat i trocha toho adrenalinu. Vytýkat tomuto typu podívané jednoduchost zápletky a částečně i její naivnost a nepřesvědčivost, by zde pak bylo velmi snadné, já se mezi tyto šťouraly a pozéry ale nezařadím, jelikož jak pokaždé u takovýchto snímků tvrdím, zde je jednoduchost a přímost naopak nutností, jelikož cokoliv jiného má neblahý vliv na zábavnost a spád, a o to v nich jde v prvé řadě. O to víc je tu pak milé překvapení, že zde dojde i k několika nečekaným zvratům, to nejpodstatnější každopádně je, že tu funguje akce, které je docela dost, je efektní, nápaditá a chvílemi působí i poměrně nekompromisně, což já velmi rád. S atmosférou je to ale na hraně, sice je tu k onomu typu filmu slušně navozena, na druhou stranu není ani trochu výrazná, což se ale týká i celkového zpracování, které je uspokojivé, ale též nepřináší žádný osobitý tvůrčí styl, jenž by to alespoň trochu ozvláštnil. Obsazení jinak není žádná hitparáda, kdy především hlavní hrdina je takový divnotýpek, i když určité charisma mu upřít nelze, ale ani nikdo z dalších herců tu také není žádný výrazný, či zajímavý ksicht, což se pak následně bohužel odráží i na veškerých postavách, z nichž snad nelze ani vybrat jediného zástupce, který by to byl schopen nějak vyloženě v tomto ohledu pozvednout. To jsou ale už jen detaily, zásadní zkrátka je, že jako akční jednohubka Ztracená kulka rozhodně nenudí, naopak funguje na své možnosti vážně důstojně a zábavně, takže nakonec ve výsledku jde i o docela fajn podívanou. ()

Radko 

všechny recenze uživatele

V rámci žánru akčnej krimi nadpriemerný kúsok. O odsúdenom zločincovi, ktorý privolí spolupracovať s políciou a tak si zjemniť výkon trestu. Prikývnutie na spoluprácu ho napokon takmer stojí krk. Pretože aj medzi policajtmi sa nájde veľa skorumpovaných zmrdov, schopných čohokoľvek. Parádne poňatá akcia, pokus o príbeh s presahom, svižne plynúci dej, zachovávajúci proporcie akcie, odľahčenia akcie i nenápadných moralizátorských sentencií. ()

Reklama

dyfur 

všechny recenze uživatele

........aj francúzi vedia natočiť B-čkový film a la Amerika.....žiaľ.....ale keď už nie je originalita-tak aspoň priemerná imitácia - pozerateľná...ksichty neoslnia ,ale ...čo už......francúzska kinematografia od 90-tych rokov kráčala do prdele a.....už je tam.....kde je staré dobré Francúzsko..... :( ()

Ne__Ty 

všechny recenze uživatele

Příjemné žánrové překvapení. Do kapse strčí The Old Guard a asi i Project Power, kdybych měl odvahu to vidět. Díky devadesáti minutám děj odsýpá a je naplněný solidní akcí, které kraluje honička na dálnici a potyčka na policejní stanici, za kterou by se nestyděl ani Terminátor. A když k tomu připočtu sympatické postavy, které neztratily celý mozek, přehlédnu i jednoduchoučký příběh. Až nebude vědět, co si dát, naordinujte si toto old schoolové ohlédnutí na Netflixu. ()

noriaki 

všechny recenze uživatele

Malá sympatická žánrovka s několika skvělými scénami, syrovou atmosférou a nevýrazným hrdinou. Francouzi tyhle drsné kriminálky uměli už v době kdy v nich zářil Jean Gabin, a čas na tom nezměnil vůbec nic. Příběh je schématický a slouží jen jako kostra pro akci, jíž taky není zrovna přehršel. Slušné řemeslo a nápaditá choreografie vytáhly zážitek nad průměr, ale potenciál byl ještě výš. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (9)

  • Filmovanie snímky prebiehalo vo francúzskom meste Sète v departemente Hérault a trvalo 38 dní. (MikaelSVK)
  • V čase 01:06:00, když policisté staví zátaras, je tmavě modrý Renault Laguna jinak postavený na silnici, než když Lino (Alban Lenoir) zátaras proráží. I druhý Ford má jiné postavení. (Fischa77)
  • Upravený Renault Clio z úvodu filmu má za předními sedadly motor Lamborghini. Zajímavé je, že samotný Renault vyrobil stejnou generaci Clia také s motorem umístěným za předními sedadly. Šlo o variantu Clio V6 s třílitrovým šestiválcem a pohonem zadních kol. Ve dvou sériích vzniklo méně než tři tisíce kusů této sportovní verze. (FIAT 500)

Reklama

Reklama