Reklama

Reklama

Recenze (9)

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Komisar Milian nahani particku vyrostku z lepsich rodin, kteri zacnou z nudy prepadavat a vrazdit. Doslova femme fatale (Eleonora Giorgi) je zde milenkou toho nejslusnejsiho z padouchu, a zaroven se snazi spolupracovat s policii. Vytecnym vtipem je, ze jedna z postav si prozpevuje ustredni hudebni pokres (ve scene ve stodole). To si odjinud nepamatuju. Film ma vyrazne postavy a je moc pekne natocen. Zaroven je zajimavy jakymsi pokusem o presah do intlektualne spolecenskych vod (viz proslov komisare k rodicum pachatelu, rozhovor komisare a Ley, atd.) Neni to podle meho uplne typicke poliziotteschi, je to totiz mnohem filmovejsi, coz me osobne vubec nevadilo. Rozhodne je to v zanru dilo vyjimecne a nadprumerne. 4+ ()

borsalino 

všechny recenze uživatele

To bylo sakra syrové, žádné crcání s psychologickými profily, příběhy, milostnými avantýrami..., natáhnout kvér a jde se na to. Přestože na snímku zapracoval zub času, tak film stále vede k zamyšlení, že se venku stále potulují týpci z "lepších" rodin, pro které je běžný život nudný a z malých klukovin se postupně propracují až na dost slušné psychopaty. Jen ta radostná hudba mi lezla na nervy. Závěr však prozrazuje, že někteří z nich mají alespoň špetku ruzumu. Rozhodně film stojí za shlédnutí. ()

Reklama

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

„Takový normální zabijáci“ v italském subžánru poliziotteschi, který dokonce svým motivem připomene i slavný westernový příběh o Butchi Cassidym a Sundance Kidovi. Možná i proto byl snímek v Itálii v době uvedení obrovským hitem. Jedná se tedy o takzvaný útěkový film o třech ozbrojených a skutečně nebezpečných kamarádech, ke kterým se později přidá přítelkyně jednoho z nich. Motivem jejich řádění jsou samozřejmě peníze a jejich synonymum je, že koho potkají, stává se potenciální obětí. Každý má svůj ucelený charakter, čímž je dějství o to zajímavější. Šílenostem je tedy učiněno za dost a o to horší je, že bezmyšlenkovitá střelba, a ne zrovna malý počet mrtvých, je pro ně jen zdroj zábavy. Scéna ze supermarketu by se asi dala považovat za vrchol všeho. Tempo má dobrou energii, čímž vytváří svižnou podívanou. Automobilové honičky jsou neobvykle docela dlouhé, avšak dobře odvedené. Vražedná filmová zábava končící tak, jak asi měla. Takže drsná italská kriminálka, která filmové fanoušky tohoto žánru nezklame. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Najlepsi film rezisera Romola Guerrieri -Girolamiho budea si 10 000 dollar per un massacro. Toto snad ani nie je poliziotteschi, trvari sa to ko krimi/fryler. Jo, Karle Chrochte, viem, ze scenar napisal Fernando di Leo, ale to bol u mna pod/priemerny reziser, a jeho filmy mi svinsky rychlo vyfucali z hlavy uz par minut po dopozerani. Milian bol kubansky katolik povodne a ako herca ho zboznujem, len tu bol .. zbytocny. To vylupenie banky je snad najdementnejsia lupez aku som videl, bez napatia, tempo je priserne, dialogy otrasne, kulisy plane ....nezachranilo to ani par autonahanciek - aj tak to boli stare polorozpadnute a hrdzave kraxne : 40 % ()

fragre 

všechny recenze uživatele

Hodně vyspekulované, tak až to ruší iluzi reality, na které tyto povídačky stojí. Nezkušení mladí flinkové a při tom hnedle na počátku v revolverové přestřelce skosí řadu zkušených policistů - a mají při tom mušku, jak kdyby poctivě léta trénovali - co střela to zásah. Pak nemaskovaní vyloupí banku, která snad nemá žádné zabezpečení. A k dovršení všeho natrhnou triko i profesionálním kriminálníkům, kteří zde vypadají jako naivní blbci. Ovšem akcí se tu něšetří - stále kvílí brzdy a pneumatiky, práskají výstřely nebo jsou aspoň kozy ven. Sice se to tváří jako sociální drama s moralistním koncem, ale je to jen akční voyeuristický škvár. ()

Zajímavosti (3)

  • V 59. minutě kamera detailně zabere policejní auto, které se po kolizi převrací. Když se ale dostane do klidné polohy, lze v autě spatřit figuríny. (Šéfik)
  • Ve scéně, kdy skupina lupičů v autě zastaví na mostě nad dálnicí, jde o stejný most, který v jiném polizotteschi Milano calibro 9 (1972) podjíždí Ugo Piazza (Moschin Gastone). V dalších záběrech je k vidění i mýtná brána a odbočka na Arese, kudy Ugo v dramatickém závěru Milano calibro 9 (1972) projíždí. (Šéfik)

Reklama

Reklama