Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (149)

tnp101 

všechny recenze uživatele

Magnuskovo nekončící snaha o natočení něčeho skvělého je stejně sympatická jako naštváníhodná. Tyhle filmy jsou prostě už z podstaty žumpa úrovně TV Barrandov. Na druhou stranu si nevzpomínám, že by jsem se u předchozích dílů takto bavil. Čtyřka dosáhla té pomyslné hranice profesionálně vypadajicího filmu s polo až amatérským štábem, díky čemuž je téměř každá scéna něčím divná. Film nikomu nedoporučuji, ale osobně jsem se bavil. 30% ()

Kebabkony odpad!

všechny recenze uživatele

Kladu si otázku proč vůbec čtvrtý díl vyšel, protože už druhý a třetí díl byly totální propadáky. Jednička sice taky není žádný skvost, ale z celé této série je asi nejlepší (nejlepší na poměry této série). V tomto filmu nefunguje vlastně vůbec nic. Dialogy jsou debilní a ještě k tomu debilně nazvučené, herecké výkony jsou otřesné a často ani hercům nerozumíte, protože neumí mluvit. Příběh vůbec nedává smysl a ani ničím nepobaví. Asi největší sračka je úplný konec, kdy se nám něco rozjede, ale v půlce se nám to utne a máme titulky a vy si říkáte, co kurva to je vše. To jsem na to chtěl jít do kina. No díky bohu, že se tak nestalo, protože vím jak ty kina vypadala, ale whatever. Poslední věc, která mě zaráží. Jak může člověk, který nemá čistý trestní rejstřík učit. Tento film je čistý bizár. 2/10 ()

Reklama

Tadas 

všechny recenze uživatele

Magnuska mám celkem rád, nejvíc ho obdivuji za to, že napíše scénář, ještě to celé režíruje a do toho hraje hlavní roli. Sám vím, jak extrémně náročné to je a za to má můj obdiv. Co se týče Bastardů, celou sérii filmů mám rád, samozřejmě první díl je prostě první díl, ten už se překonat nedá, ovšem Reparát má zas takový jiný nádech oproti ostatním, ale příběh mi nesedí tak dobře a celkově je to takové zvláštní... člověk fakt musí pochopit tu Magnuskovu filozofii. Kdybych měl hodnotit jen scénář a film jako takový, dávám jednu hvězdičku, ale já dám tři, za tu práci a snahu se k Bastardům po tolika letech vrátit. Jsem zvědavý, jaký bude pátý díl, jestli teda bude. ()

Cooller odpad!

všechny recenze uživatele

čekal jsem nějáké drama s pozustalim Krampolem kterého by ke konci Přeučil předstirajici retardaci zabil třeba lžičkou a Majera nějak kulisácky zachránil, ale dostal jsem jen vyloženě vynucenou nostalgii - podobně jako u posledního Matrixu bylo doslova nutné prolnout to sem-tam scenou z předchozích dílů, protože jinak nebylo vicemeně možné si ty xichty správně zařadit. Jediný kdo mi zustal v paměti byl malej Grunza a ten tady pro jistotu ani nepromluvil. Z nevychovaných dětí tehdy sršila přirozenost, na většině jejich dospělích verzí je ale vidět že se herectví dál nijak nevěnují. Ciganu v Chanově bylo zřejmě malo tak si pro jistotu dotahli i pidlovokýho Vemolu. Magnusek i Godla z toho filmu byli v rozhovorech nadšení, já bohužel už tolik ne, momentů kdy jsem se nenuceně zasmál bych tentokrát spočítal na dlani jedne ruky. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

As I walk through the valley of the shadow of fat, I take a look in my head and realize there's nothin' left... Ti, kdo tomuhle přitroublému, neumětelskému hovadu pořád financují jeho patotvorbu, která je od dvojky tohoto svinstva pravidelně peklotyčnou urážkou všech opravdových filmů i sebezapadlejších amatérských filmařů, patrně tímhle perou prachy za drogy a obchod s dětmi. Zhnisaný výtěr z análu té nejretardovanější bulvární žumpy se zde hravě snoubí s oligofrenní scenáristikou i downí režií, což je autenticky ještě podtrženo obsazením švidratého opohumanoida Karla Mentálního Výmolu, bytostně odporné, prkenné protekční sufraštětky a ČEZ rentiérky Natálie, ochrnutého Krampuse a padesátičlenné huhňající rodiny Žigových. Opravdu děsivá a bolestivá zkušenost, nade vši pochybnost způsobující demenci, karcinomy očí, bilaterální supurace a tinitus. Kina i platformy, které něco takového šíří, by se měly začít okamžitě vypalovat, jakož i hospitalizovat každý, kdo to pomiluje čímkoliv vyšším než žluklým odpadem. Počítám, že se pan retardované prase, egomaniakálně okouzlen svou tolik úspěšnou kariérní degradací, záhy v pětce vrátí i s kulkou v hlavě, aby definoval zcela nový žánr, a sice cigánsko lopatistický zombífekál. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Na české verzi Netflixu byl první tři dny po uvedení tento film tím nejsledovanějším. (ugugege)
  • V barber shopu kadeřník vyloženě holí strojkem zákazníka, zatímco jeho kolega neustále otírá kartáčem na odstranění zbytku vlasů Tomáše Majera (Tomáš Magnusek). (Nick321)

Reklama

Reklama