Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (146)

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Tunri odpad!

všechny recenze uživatele

Po třetině filmu jsem si řekla, že aspoň jednu hvězdičku za to, jak se nasměju u těch rozmazaných retrospektiv a dementnímu vysvětlování úplně všeho. Ale pak přišlo vyprávění u táboráku v barber shopu a zamilovanost a já už jenom řvala NE TO NEJDE NE UŽ NE UŽ NEMŮŽU NE a muselo se to vypnout. Nedá se to, nepouštějte si to. Zestárnete. Je to strašně trapný, mizerný, jakoby amatérský film z devadesátek s obřím rozpočtem na obsazení nebo já nevím k čemu to přirovnat. Je to mimo. Všechna klišé tam jsou. Celý je to navrch přikrytý takovýma hereckýma talentama jako Karlos vole Vémola se skvělou rétorikou, že jsou potřeba titulky. Třešničkou je drsný nájemný (ale NEMOHOUCÍ) zabiják s bílou šálou a parkinsonem v podání Krampola. Nic, nevim jak to dopadlo, sorry jako. Koukat třeba na tureckou telenovelu dává větší smysl. Jo a to ještě netušíte, kdo koho v tom filmu opíchá, to je na tom nejbizarnější. ()

Reklama

Cooller odpad!

všechny recenze uživatele

čekal jsem nějáké drama s pozustalim Krampolem kterého by ke konci Přeučil předstirajici retardaci zabil třeba lžičkou a Majera nějak kulisácky zachránil, ale dostal jsem jen vyloženě vynucenou nostalgii - podobně jako u posledního Matrixu bylo doslova nutné prolnout to sem-tam scenou z předchozích dílů, protože jinak nebylo vicemeně možné si ty xichty správně zařadit. Jediný kdo mi zustal v paměti byl malej Grunza a ten tady pro jistotu ani nepromluvil. Z nevychovaných dětí tehdy sršila přirozenost, na většině jejich dospělích verzí je ale vidět že se herectví dál nijak nevěnují. Ciganu v Chanově bylo zřejmě malo tak si pro jistotu dotahli i pidlovokýho Vemolu. Magnusek i Godla z toho filmu byli v rozhovorech nadšení, já bohužel už tolik ne, momentů kdy jsem se nenuceně zasmál bych tentokrát spočítal na dlani jedne ruky. ()

borohub 

všechny recenze uživatele

Váhám jestli jsou horší Bastardi 2, nebo Bastardi 4. Mně totiž přijde, že Magnusek vzal všechno špatného z předchozích Bastardů a dal to do jednoho filmu -- voilà a máme tu Bastardy 4 reparát. Na Bastardech se mi líbily hlášky, které téměř až "zlidověly" (si pamatuji jak jsme je jako puberťáci docela četně používali). Bastardi 4 se snaží některé tyto hlášky "připomínat" (a hrát na nostalgickou strunu), jenže to nefunguje. Příběh je opět za hranou absurdnosti, logiku není třeba hledat - žádná tam není. Konec naprosto stupidní. Moc jsem nepochopil roli Petra Reifa, která hrál bachaře a zároveň i bodyguarda, nevím jestli to byl nějaký hlubší záměr, nebo nedostatek komparzu. 15% ()

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Abychom pochopili hloubku Magnuskovy patologie, je třeba si uvědomit, že v původní trilogii stvořil převážně romské děti tak zlé a zkažené, aby je jím ztvárněná postava mohla systematicky zabít a zachovat si sympatie vyprávění. V Reparátu pak nechá romské postavy vyjadřovat za tyto vraždy vděk, nechá se jimi opakovaně prohlašovat za „jednoho z nich“. Godlovi napsal sestru ztvárněnou modelkou Gabrielou Gášpárovou, aby mohla mít s o patnáct let starším protagonistou s vzezřením Tomáše Magnuska náznak milostného románku. Godla také Magnuskovi opakovaně vysvětluje, o kolik je chytřejší a že by si bez něj neporadil. Magnusek si tedy ve svém filmu stvořil hloupého romského kamaráda, aby mu mohl být mentorem a vzorem. Ten člověk absolutně nemá stud! Celí Bastardi jsou produkt neukočírovaného mesiášského komplexu v kombinaci s absolutní filmařskou neschopností. Je to kouzelné. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Natáčení probíhalo od jara 2021 v minimálním štábu kvůli pandemii covid-19. Natáčelo se mj. na těchto místech: Základní škola Česká Skalice, Věznice Plzeň, Dům s pečovatelskou službou Penzion v Boskovicích, Základní škola T. G. Masaryka Náchod, Royal Music Club Náchod, Bazén/Sauna – Sport. zařízení města Náchod, Městský úřad Náchod a další. Film se po roční přestávce dotáčel v červnu 2022 na Letišti Vysokov, obci Zvole, Malé Poříčí a u obce Václavice. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

Reklama

Reklama