Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Rodiče už mají po krk toho říkat na všechno „ne“, a tak nechají děti, aby si pro jednou určily pravidla samy. (Netflix)

Videa (5)

Trailer

Recenze (121)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Čakal som bláznivú komédiu a musím uznať, že je cítiť z toho ten pokus pripraviť divákovi presne takýto zážitok. Otázka už len znie, do akej miery je táto komédia vtipná. Podľa môjho názoru nie veľmi, nie je tu zapamätovateľná scéna, nie je tu niečo, kedy vybuchnete smiechom. Nezachránila to ani sympatická Jennifer. ()

KuceraJohny 

všechny recenze uživatele

Stačil mi název filmu a bylo jasné, že si ho hned pustím. Bohužel to nenaplnilo svůj potenciál a tak jsme sklouzli k tuctové americké rodinné komedii, ve které však vše aspoň do poloviny vypadalo, že opravdu překvapí. Největším problémem je asi rychlost jak se věci mění. Film začne a z ničeho nic už je tu Yes day, čekal jsem, že k tomu bude trochu delší předehra. Naštěstí to nebylo vůbec na škodu. Vlastně právě naopak najednou je z filmu neuvěřitelně vtipná komedie utržená ze řetězu. Možná však tvůrcům došli nápady a tak Yes day velmi brzy "skončil". Jasně nějaký zádrhel jsem čekal, ale aspoň z mého pohledu přišel velmi brzy. Po polovině snímku tak už akorát sledujeme to co jsme viděli už tisíckrát. Nesouhlas dětí s rodiči aby si nakonec uvědomili, že ty rodiče nejsou jen tak pro nic za nic. Jsem si však téměř na sto procent jistý, že pokud by tento snímek běžel v televizi, když jsem byl malý určitě by se z něho stal můj oblíbený film, jelikož bych dnes pro mě nedokonalosti přehlédl. Bohužel dítě už nejsem a tak hodnotím pouze třemi hvězdičkami, které však nejsou pro snímek ostudou. Na film se klidně při líném dopoledni nebo uvolněném večeru znovu podívám a vtipné je jak začátek trefně vystihuje mou rodinou pozici jakožto rodiče. ()

Reklama

JetDryerFan 

všechny recenze uživatele

Film by se dal okomentovat a shrnout jedním jediným slovem a to je klišé. Ale aby to nebylo tak krátké, rozvedu to na předvídatelné klišé, trapné klišé, opravdu ne vtipné klišé a nudné klišé. Film i přes veškerou svou snahu opravdu nesrší humorem (všeho všudy jsem se jednou pousmála), vleče se a v závěru se dočkáme jen jednoho silnějšího okamžiku, díky němuž nedávám odpad! Tohle se prostě nepovedlo. ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Pohodová rodinná komedie, která je pro děti fajn, ale pro dospělé je to bída. Humor infantilní a průměrný a některé scény byly vyloženě cringe, naopak si myslím, že kdyby podobné komedie cílily i na starší skupinu diváků, byly by přijatelnější. Oceňuju tady snahu Edgara Ramireze o komedii, ve které ani nebyl špatný, ale on se prostě narodil s charakterem do krimi detektivek a ne do filmů pro děti... ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Ucil jsem se,ze kazde dite aby se citilo bezpecne,potrebuje vymezit hranice.Dospeli, kteri meli v detstvi "prokopnute" hranice se v dospelosti chovaji patologicky.V praci vam treba klidne vlezou do vasi zasuvky.Tento film je velmi,velmi hloupy, ale velmi malym detem se to muze libit. Je presne to, co je. Zapletka "ano" a "ne" bude urcite u ciloveho publika rezonovat.Libily se mi hlasky jako "potrebuji milenialku,ktera tu bude sedet do deseti, jist bezlepkove buritos a tweetovat hashtagy" ()

Galerie (51)

Zajímavosti (3)

  • Natáčení probíhalo v Kalifornii (USA). Zábavní park, který rodina navštíví, je Six Flags Magic Mountain. Tento park se objevuje například v úvodních titulcích seriálu Krok za krokem (od r. 1991). (SONY_)
  • Když tatínek Carlos (Édgar Ramírez) veze Ellie (Everly Carganilla) do školky, pustí z rádia písničky „I Am a Gummy Bear“ od Gummibär a „Epic“ od Faith No More. (SONY_)
  • Závěrečné titulky obsahují bonusovou scénu. (SONY_)

Související novinky

Netflix letos utratí za obsah 17 miliard dolarů

Netflix letos utratí za obsah 17 miliard dolarů

21.04.2021

Streamovací gigant Netflix pokračuje v trendu obřího utrácení za nový obsah. Nově bylo odhaleno, že služba hodlá v letošním roce zase vypláznout neuvěřitelných 17 miliard dolarů. Tedy stejně tomu… (více)

Reklama

Reklama