VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (148)
Z mých komentářů/recenzí k jednotlivým epizodám jasně vyplývá, že mě seriál naprosto rozsekal. Člověk by si řekl, co může být tak úžasného na seriálu o natáčení filmu tak známého, že je předem jasné, jak to celé dopadne. No, nestačil jsem se divit. Musím se s velkou úctou k tvůrcům přiznat, že jsem byl často napjatý jako šle prostorově náročného milovníka produktů hamburgerového řetězce, a ať už jsem zrovna byl, nebo nebyl v napětí, užíval jsem si nádherně propracovanou atmosféru a herecké výkony. Doufám, že se na této záležitosti nebude šetřit oceněními, protože byla dokonale napsaná, zrežírovaná a zahraná. Cenu by si v každém případě zasloužil casting, protože jsem byl z mladých verzí všech těch hereckých ikon naprosto unesený. Varování!!! Pokud se budete chtít na seriál podívat, dejte si ho v původním znění! Dabing by vás připravil o zážitek. Minimálně v případě Giovanni Ribisiho a Matthew Goodea. Jo, a abych nezapomněl, Colin Hanks mi znovu dokázal, proč ho mám radši než jeho taťku. / Poučení: I když jsou ti okolnosti nepříznivé, vytrvej. ()
Dokonale zpracovaná dramatizace výroby jednoho z nejlepších filmů všech dob. Tak asi nějak takto lze v jedné větě popsat seriál The Offer, který se do pomyslné hollywoodské továrny na sny zanořuje opravdu důkladně. Veškeré myslitelné atributy jsou zde totiž absolutně podřízeny vysoké míře realističnosti - byť samozřejmě s několika příběhovými, lehce povrchními zkratkami. Z každého políčka na Vás tedy dýchá neopakovatelná dobová atmosféra, kterou navíc ještě tvrdí drsné kontury nelítostných zákulisních hollywoodských machinací, díky kterým je "porod" mistrovského díla Francise Forda Coppoly o to více intenzivnější. V této části je záhodno zmínit herecké výkony, jenž jsou precizně vyumělkované (Miles Teller a Matthew Goode!) a do celkového vyznění příběhu dokonale zapadají. Sladkou třešničkou na dortu jsou pak drobné pomrknutí směrem k divákovi, které zahřejí snad každého filmového fanouška u srdce. Co tedy dodat na závěr? Pokud si všechny výše zmíněné ingredience sečtete dohromady, vyjde Vám opulentní desetihodinová jízda, v níž si každý filmový nadšenec opravdu něco najde. Všechno zde funguje jako dobře promazaný stroj, pročež Vám tento vybroušený klenot mohu s čistým svědomím jen a jen doporučit. No a já? Já si jdu znovu pustit epickou ságu rodu Corleone! (SkyShowtime) „Maybe We Don't Kill, But Maybe This Book Is About Finding The Reason We Would.“ ()
Ako sa točila legenda, keď nikto ani netušil, že sa legendou raz stane. Skvele odhalené pozadie toho, ako sa vlastne film robí vo všeobecnosti. Je to vojna egocentrikov, hereckých nafúkancov, ale aj presadenie sa totálne neznámych ľudí, ktorí by možno pri inom rozhodnutí nikdy nič neznamenali, no zrazu je z nuly Al Pacino. Výborne podaný príbeh toho, ako za každým záberom stojí veľká námaha, drina a polená pod nohami hádže tá pravá mafia. Ide o mimoriadny doplnok k celej Trilógii, veľa vecí divákovi dopne až teraz a vidí ich inak. Takže seriál vlastne ponúka možnosť pozrieť si Kmotra znova a iným spôsobom vďaka novým informáciám. Samozrejme, bez poznania filmu nemá seriál význam pozerať, ale Kmotra nevideli naozaj len v ústave pre nevidomých. Jediné, čo v seriáli bilo príliš do očí, ako očividný záujem pretláčať nejakú doktrínu z dnešnej doby, bol ten boj silnej ženy Juno Chrámovej o ženské práva. Neškodí, keď sa to spomenie, keď sa to ukáže, ale niektoré pasáže tu boli vyslovene len z toho dôvodu. ()
kus starosvětské filmařiny o tom jak se točil jiný kus starosvětské filmařiny, který je i po padesáti letech oprávněně považován ze jeden z nejlepších filmů všech dob. Fanoušci Kmotra, kteří ho nejen viděli, ale zajímali se i o pozadí jeho vzniku se sice nic až tak zásadně nového nedozví a spíš si zopakují známá fakta, ovšem nelze zastřít, že bylo víc než fajn si o tom jen nečíst, ale i se podívat jak to všechno bylo a čím vším si museli tvůrci projít aby mohl Kmotr vzniknout...80% ()
4,5* Po Babylonu pokračujeme Kmotrem aneb Once Upon a Time on Hollywood part 3 a opět o kousek lépe než to natočil Quentin. The Offer byl prvních 8 dílů jasná 5ti hvězdičková záležitost. Bohužel kvůli odfláknutým posledním 2 dílům nemohu dát s čistým srdcem 5 hvězd. Nic to ale neměnní na neskutečné feel-good jízdě, skvělém obsazení a celkovou výbornou chemií hlavních protagonistů. Všechny reálné postavy jsou navíc suprově obsazené a zahrané a je tak radost sledovat fejkového Branda s Pacinem, či Coppolu s Puzem jak si mnohdy notují ještě lépe než skuteční herci v Kmotrovi. Já se hlavně opět optám, proč o tomto seriálu nikdo neví? Proč se o tom nemluví? Kde jsou ty nominace na ceny? ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Francoise (Nora Arnezeder) v jedné scéně naráží na stanovisko Irska vůči 2. světové válce. Irsko opravdu odmítalo uznat tuto světovou rozepři a nazývalo ji „výjimečným stavem“. Z tohoto důvodu nepodpořilo žádnou ze spojeneckých zemí. (HellFire)
- Hlas Irv Goldsteina poskytuje Adam Arkin, ktorý epizódu režíroval. (Arsenal83)
- Keď Robert Evans (Matthew Goode) hovorí so svojou sekretárkou o obsadení Waltera Matthaua do filmovej verzie Podivný pár (1968) (postavu, ktorú Matthau na Broadwayi vytvoril), je viditeľná rámovaná fotografia Matthaua na stene za ním. (Arsenal83)
Reklama