VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (148)
Už dlho tu nebol seriál, kde by boli tak výrazne protichodné názory filmových kritikov a divákov. Pre porovnanie, aktuálne na IMDb 8.6/10, tu 92% a teraz pozor na Metacritic 48, Rotten Tomatoes 57%. Nejdem tu teraz filozofovať a rozhodne sa mi nechce tie recenzie čítať. Čiste subjektívne, divácky je The Offer zábavný, cool seriál, s parádnymi postavami. Príbeh hovorí sám za seba, koho by už nebavilo pozadie vzniku možno najlepšieho filmu ever? Ja som sa bavil kráľovský. Dve epizódy možno ubrať šli. (8/10) ()
„Look, we have a problem!“ Kolikrát tahle věta zazněla? Rošády kolem natáčení a další rošády kolem rošád o natáčení… Na začátku bylo žhavé zboží. A správné ruce u kormidla z něj udělají fenomén. Americký spisovatel s italskými kořeny Mario Puzo měl dluhy a těžkou hlavu z toho, že neúspěšnými romány „promarnil“ několik let života. Jeho žena nadhodí, ať zkusí mafiánský příběh. Vznikla látka z prostředí italoamerické mafie, román kombinující gangsterku s rodinnou ságou. A dodnes obrovský úkaz. Husté kotlety, silné obroučky, široké límce a mladý producent s tváří, úsporným projevem a pronikavým hlasem Milese Tellera a s peripetiemi, než svůj vysněný snímek dostane k divákům. Nahlédnutí za kulisy fajn, otázkou je, zda to muselo být v deseti epizodách. Moc situací, moc postav, řada výplňových scén. Očekával bych nějaký ten humor, přál bych si dravost, uvítal bych méně zdlouhavých scén. Ale celkově jde spíš o můj problém. Respektuju totiž, že se filmový Kmotr nesmazatelně zapsal do dějin kinematografie a najdeme ho snad v každém žebříčku nejlepších filmů všech dob, já na něm ovšem nikdy zvlášť neujížděl. Prostě viděno (první díl víckrát), splněno. Pro fanouška musí být čirá radost sledovat to, jak vznikaly legendární scény, já k nim ale jednoduše nepatřím. Navíc úplně nejsem fandou filmů a seriálů o vzniku jiných filmů a seriálů. I tak jsem si (docela) užíval prostředí, kulisy i atmosféru, herci se navíc se svými předobrazy vypořádali velmi slušně. Každopádně není to cool, je to historie. Ač obrovského fenoménu. ()
Seriálová dokonalost. Decentní a s úctou k autorům vytvořený pohled na to "jak natočili Kmotra". Neuvěřitelné momenty, zajímavé postavy, propletenost vztahů a velmi dobří herci často i v netypických rolích. Kdysi jsem byl v ateliérech Paramountu a z filmu je strašně cítit ta atmosféra kreativního filmového prostředí, které bojuje o své místo v záři reflektorů. Kdo alespoň víte, že Kmotr existoval, dejte si první film, pak tuhle sérii a pak znovu film. Kontext patří k umění. ()
Po třech marných pokusech jsem se smířila s tím, že se nikdy nestanu obdivovatelkou Kmotra, je daleko pravděpodobnější, že mě unudí k smrti. Proto jsem se značnou nedůvěrou přistupovala k tomuto seriálu, který má být poctou právě filmu Kmotr. Počáteční pochyby však vyprchaly již po pár minutách úvodního dílu. Na tomhle seriálu je dobře prostě všechno, daleko přesahuje televizní formát a jednotlivé epizody jsou dostatečně robustními filmovými díly, aby bez uzardění mohly hupsnout na velké plátno. Při sledování Nabídky jsem si znovu připomněla, proč mám tak ráda ty pohyblivé obrázky, čím umí být podmanivé, okouzlující a jak moc umí vstoupit do života. Absolutně není důležité, který film považujete za ten stěžejní, nejdokonalejší, zkrátka ten, na který byste se chtěli podívat jako na ten poslední film vašeho života. Důležité je, jestli nějaký takový film znáte. Pokud ano, tak je tenhle parádní seriál pro vás ideální. ()
Musím říci, že mám letošní podzim opravdové štěstí na seriály. Člověk tak nějak kouká na to, co na něj vyskočí, nebo se o tom hodně píše a nebo mluví. Jak už to tak ale bývá, klenoty se musí trošku hledat. A jsem moc rád, že jsem našel dálší. The Offer je opravdu skvěle zpracovaný seriál, kde některé díly nefungují jako seriálové díly, ale spíše jako filmy jdoucí po sobě. Což je samo o sobě neuvěřitelné. Naprosto precizní herecké výkony, formování postav, skvělá dramaturgie s hudbou. Ale hlavně scénář a režie, tohle dát dohromady a pak to na place ukočírovat...Klobouk dolů. Prostě pecka! 5* a 97% ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Al Pacino (Anthony Ippolito) hovorí Albertovi S. Ruddymu (Miles Teller), že keď sa dozvedel, že nebude obsadený do Krstného otca (1972), prijal hlavnú úlohu vo filme Gang, ktorý nevedel poriadne strieľať (1971). Tento film bol založený na živote "Crazy" Joe Galla (Joseph Russo), ktorý sa tiež objaví v tejto epizóde. (Arsenal83)
- Barry Lapidus (Colin Hanks) označí poslední gangsterku studia Paramount za „nevkusnou sračku“. Naráží na film Bratrství (1968), jehož neúspěch v kinech podkopal důvěru studia v podobnou tematiku. Není tedy divu, že Kmotra (1972) provázela pověst problémové produkce. (HellFire)
- Když se Carlo Gambino (Anthony Skordi) snaží přesvědčit Joea Colomba (Giovanni Ribisi), aby přestal veřejně podporovat svou organizaci bojující za práva italských Američanů, použije slova „máme naši vlastní věc“. Sicilská mafie často označuje sama sebe jako Cosa Nostra, což v italštině znamená „Naše věc“. (HellFire)
Reklama