VOD (1)
Epizody(10)
-
Místo u stolu (E01)
-
Varovné výstřely (E02)
-
Roztmívačka (E03)
-
Správný odstín žluté (E04)
-
Políbit prsten (E05)
-
Rovný chlap (E06)
-
Pan producent (E07)
-
Překročit hranici (E08)
-
Takoví jsme (E09)
-
Nápad a odvaha (E10)
Obsahy(2)
Filmový a televizní producent Albert S. Ruddy se spolu s Francisem Fordem Coppolou v roce 1972 pouštějí do natáčení filmu Kmotr, a to navzdory četným produkčním neúspěchům a střetům s italsko-americkou mafií. (SkyShowtime)
Videa (2)
Recenze (143)
Skvělý, tohle je prostě skvělý, všechno se povedlo, herecký ansámbl nesmírně sympatický, zejména tedy pánové Miles Teller jako Al Ruddy a Matthew Goode v roli šéfa studia.. Příběh o natáčení filmu Kmotr je poutavý, zajímavý, místy strhující (např. obsazení Al Pacina nebo střet s mafií).. Přijala jsem tuto sérii jako poctu tvořivým a nespoutaným umělcům, kteří nechtějí a možná ani neumějí být svázaní pravidly či zažitými postupy.. Krásný zážitek, plná palba.. ()
Nebudu nic zastírat, moc jsem se nebavil. Přišlo mi to celé strašně ploché a řekl bych někdy až trošku otravné. Seriál nešel pořádně do hloubky a místy působil až jako komedie, což by jeden v názvu hledal marně. Kdybych neměl rozkoukáno už asi pět dílů, možná bych to vzdal, takhle jsem byl nucen vydržet až do konce. Nejlepší na celém filmu mi přišla určitě postava F.F. Coppoly a pak také Mária Puza, jinak nic, co bych si nějak hlouběji zapamatoval. ()
Naprosto vynikající seriál. Člověk co má rád Kmotra, ale i obyčejný divák, je nadšen. Dobová stylovka s množstvím faktů, které člověk znal a se spoustou dalších, které jsou novinka. Okolo natáčení byl solidní šrumec a toto zpracování to vystihlo naprosto skvostně. Člověk pak má chuť si Kmotra hned zase pustit, což jsem udělal a vychutnával si v něm ty drobnosti o kterých se v seriálu hovořilo. Skvělé obsazení, úžasní herci. Hned to zapadlo mezi mé nejoblíbenější seriály vůbec. Navíc jsem rád, že je to jednosériová záležitost a nevzniká tak z toho vaření z vody. Skvělé, skvělé, skvělé! ()
Obavy, jestli je taková látka vůbec potřeba, trochu rozptýlilo vysoké hodnocení tady na CSFD a pár pozitivních recenzí ze zahraničních webů. No a nakonec jsem té upřímné lásce k Puzově a Coppolově dílu podlehl (a bránil jsem se chvíli jako vždycky, když kvalitu předběhne hype). Láska tvůrců seriálu The Offer k filmu Kmotr je ale více než přesvědčivá (včetně potitulkových scén z natáčení) a kdo má Kmotra rád (mám ho v TOP2 společně s dvojkou), je tady doma. Břitkost dialogů nešetřící slovíčkem fuck na každém rohu dělá ze seriálu solidní komedii Scorseseho typu. Výjimečné scény (setkání s Marlonem Brandem, večeře před začátkem natáčení, výstupy naspeedované asistentky v podání Juno Temple a snad každá scéna s Matthew Goodem v roli Roberta Evanse - životní role?) ujišťují, že dramaturgové o seriálu přemýšleli, chtěli doručit zážitek a zasazení do historických reálií je baví. Co se týče produkce samotného seriálu, tak tam vyhrává na celé čáře nadšení všech zúčastněných a přebíjí jinak standardní nedostatky produkce pro televizní obrazovky. The Offer je seriál, který v životě rád uvidím i vícekrát, protože se u něj dobře bavím po celou jeho dálku s úsměvem na rtech :) A samozřejmě, že po shlédnutí si člověk musí pustit i Kmotra samotného, ne-li celou trilogii a má chuť i na všechny filmy Marlona Branda a Al Pacina a Francise Forda Coppoly a nakonec i Paramountu. A ten to udělal sakra dobře, protože tím předpokládám zvelebil půlku své databáze na online VOD portále. A do toho sedlo, že zrovna čtu životopis George Lucase, který s Coppolou strávil nemálo času :) Hollywood v plné parádě! P.S. I nad tím sebepochvalným pojetím Ruddyho jde přimhouřit oči :) ()
Nebyl jsem si jist, co mě čeká. První díl mě nijak extra nezaujal. Muselo si mě to získat postupně a nebýt mé oblíbené látky, ani nevím jestli bych se k tomu dostal ke konci. Seriál má později silnou dynamiku, dobré scény i dobrý náhled. Postavy jsou cokoliv jen ne vám lhostejné. Málokdo by se nadál, že takový film dostane takové dostupné doplnění. Asi v něčem dost přitažené za vlasy, ale na to už se asi historie nezeptá. Filmová určitě ne. Hezký příspěvek do diskuze. ()
Galerie (199)
Zajímavosti (21)
- Táto epizóda správne ukazuje, že Marlon Brando sa nezúčastnil na udeľovaní Oscarov v roku 1973, ale omylom je tu zúčastnený Anthony Ippolito ako Al Pacino - ten však bojkotoval v ten rok Oscary takisto. Brando poslal namiesto seba Sacheen Littlefeather (tu ju hrá neuvedená herečka), aby predniesla politický prejav proti hollywoodskemu zobrazovaniu domorodých Američanov a upozornila na patovú situáciu vo Wounded Knee. Pacino bojkotoval ako protest za to, že bol nominovaný na „Najlepšieho herca vo vedľajšej úlohe“, aj keď mal vo filme viac času na scéne ako Brando (ktorý bol nominovaný na najlepšieho herca a aj to vyhral). (Arsenal83)
- Patrick Gallo, ktorý hra Puza, je len o tri roky starší ako Dan Fogler, ktorý hrá Coppolu. Avšak v skutočnosti bol rozdiel 19 rokov. V dobe natáčania Krstného otca (1972) mal Puzo po päťdesiatke, zatiaľ čo Coppola mal tridsaťjeden. (Arsenal83)
- Juno Temple (Bettye McCartt) na adresu Janis Joplin povie: "Je smutné zomrieť kvôli nejakej zrušenej švédskej trojke." Je to narážka na informácie, že v dobe svojej smrti, 4. októbra 1970, mala Joplin dvoch partnerov: snúbenca Setha Morgana a milenku Peggy Casertu. Joplin na túto noc pozvala obidvoch k sebe, kde sa mali "zabaviť". Ani jeden z nich sa však nedostavil, a tak si nachystaný veľmi silný heroín (údajne až desaťkrát silnejší než bežne) dala sama a podľahla smrteľnému predávkovaniu. (Arsenal83)
Reklama