Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Jednoznačně nejlepší přátelé na světě. Každý má nejradši jiného (u mě vedou ti, co vlastně měli mít úplně nejméně prostoru - díky bohu za to, že si to tvůrci rozmysleli a Phoebe s Chandlerem tak mohou bavit naplno). Vtipu je to na 6 hvězdiček (v pětihvězdičkové soustavě), ale najde se tu celý zástup dalších emocí - láska, smutek, někdy i rozčarování.. Jednoznačně nejlepší sitcom na světě.
Ztraceni (2004)
Upřímně? Na tomto seriálu jsem si nejspíš vybudoval závisLOST. Nemůžu se dočkat dalšího dílu hned, jakmile skončí současný. Ztraceni jsou, podle mého, seriálem s nejlepšími hereckými výkony, vynikající hudbou, kamerou, perfektní kombinace napětí, vtipu, romantiky i nadpřirozena.. První sezóna perfektní, pětihvězdičková, druhá v průměru slabší, ovšem s některými díly vysoce nadprůměrnými (Dlouhej podfuck), třetí je zajímavá ještě méně, což však vynahrazuje akční řada čtvrtá a (zatím) fenomenální řada pátá.. Snad to tvůrci nepokazí šestou řadou - tou poslední - a vytvoří závěr, který si tenhle seriál zaslouží a který všechny přinutí podívat se znovu.. A abych jenom nechválil - na LOST mě štve ta pauza, která mezi jednotlivými řadami je...
Simpsonovi (1989)
Legenda, co si o tom budeme povídat:)
M*A*S*H (1972)
Tento legendární seriál u mě v poslední dobou prožívá jakousi renesanci. Přestože jsou si díly jakž takž podobné, nevadí to. Přestože můžete po prvním dílu nasadit dvoustý a po dvoustém první, nevadí to. Nikdy neomrzí. A já ho miluju..
Black Books (2000)
BoJack Horseman (2014)
Naruto: Šippúden (2007)
Mononoke (2007)
True Blood: Pravá krev (2008)
Nikterak moc jsem se zpočátku o tento výtvor nezajímal. Pak přišel konec páté řady LOST a s ním i otázka: Čímpak si zkátím to roční čekání? Odpovědí byl seriál MASH a právě Pravá krev.. První díl jsem shlédnul s menšími rozpaky - seriál, ve kterém není zrovna moc akce přeci nemůže fungovat.. A vida - funguje. Dosaďte si totiž za upíry jakoukoliv rasovou skupinu, a hle - vítejte v realitě. Některé postavy se sice občas chovají jaksi nelogicky, přesto jsem neváhal PRAVOU KREV umístit na třetí příčku svých TOP seriálů.. Po několika týdnech a takřka celé druhé řadě - dobře jsem zažráním se do tohoto seriálu udělal, druhá řada je JEŠTĚ lepší a napínavější, takže se těším na každé další pondělí..