Recenze (373)
Babe (1992)
George Ruth - Babe byl to čemu se říká wonderboy. Netrénoval, pil jako duha, kouřil a přesto odpaloval jeden homerun za druhým a pravidelně nasíral polovinu ameriky zatímco druhá polovina mu za to tleskala. Jeho gesto kdy ukázal kde odpálí homerun je v dějinách sportu neopakovatelný okamžik. Tento film je pocta jeho talentu a John Goodman odvedl dobrou práci
Petrolejové lampy (1971)
Čepek a Janžurová v životních rolích a navíc v životní formě
Spalovač mrtvol (1968)
Nepochybně vrchol české kinematografie. Od jisté doby nejím věnečky a rakvičky, protože se mi okamžitě vybavují všechny scény z filmu. Je neuvěřitelné, že stejný herec co hrál Radostu v Kulovém blesku tady hraje vyšinutého kolaboranta. Juraj Herz režíroval mistrovsky.
Vyšší princip (1960)
Fantastická atmosféra a vynikající Smolík. Toto považuji za nejlepší český film. Druhý český film u kterého se mi ježily vlasy a běhal mi mráz po zádech (jinak samozřejmě Spalovač mrtvol)
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Krásná pohádka, legendární po-po-potvůrky
Wild Wild West (1999)
Dodnes si pamatuji zklamání, které jsem z tohoto filmu utrpěl. Kline, Branagh, Hayek - kvůli tomu jsem byl ochoten přetrpět i "herectví" Willa Smithe. Místo toho trpíte kvůli všem a všemu. Celkově nepodařené a nevyrovnané
Timecop (1994)
Tak po půlhodině sledování jsem si opět připoměl, proč jsou filmy s Van Dammem tak slabé. Jeho CHARISMA :-D by zabilo jakýkoliv trhák. Tohle byl ve své době stěží průměr. Celkem dobrý námět poněkud nešťastně zpracovaný a podaný. Teď je to tak na 40%
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Zítra si ohodnotíme kolotoč. Co vy na to? Zavzpomínáme se slzou v oku na Pavlíkovy beďárky ... Hry bez hranic byla fantastická soutěž, ale hodnotit jí na filmové databázi mi přijde jako na sportovní diskusi řešit teorii relativity. DOPLNĚNÍ - po geniálním rozhovoru s jedním diskutérem - toto hodnocení odmítám stáhnout, ale alespoň ohodnotím v hvězdičkách a tam je to jasných 5 :-)
Taková normální holka (1999)
Nechápu tu spoustu mírných hodnocení. Já to bohužel měl puštěné za zády jako zvukovou kulisu a musím říci, že i tak to byl otřesný zážitek. Přítelkyně zhruba ve 3/4 usnula a já to mohl s díky na rtech vypnout. Tohle tu už bylo stokrát a 99 těch verzí bylo mnohem lepších. Ono dokonce i zrnění na obrazovce je totiž zábavnější
Tanec s vlky (1990)
To nejlepší z Kevina Costnera, životní dílo