Recenze (103)
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
No to mě podržte. Co to má být? Ošklivka, která povede jednou oděvní podnik, nebo co? Vždyť je to až moc nerealistické.
Tak jde čas (1965) (seriál)
No to je příhodný název, neboť tento seriál se vyznačuje neunavnou stavbou trapných rádoby nasebe navazujících serií.
Rodinná pouta (2004) (seriál)
O rodině, kterou trápí jedna trampota za druhou. Chudáci, je mi jich až líto.
Uprchlík (1993)
Napínavý děj, až do konce. Neunavný boj jednoho doktora, který bere spravedlnost do svých rukou. Někdy je to potřeba, poněvadž přístup příslušných orgánů je lačný(někdy).
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Jedno z mála děl české kinematografie, na který se dá koukat. Ukázka toho jak to bylo dřívějších dobách těžké.
Příliš vzdálený most (1977)
Snad první flm co jsem viděl, kde si Britové a Američani uvědomili, že si vzali příliš veliké sousto.
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Vělice pěkně zfilmované dílo, jenž zachycuje lásku, odvahu a odhodlanost.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Opět Rowan Atkinson ve své proslulé roli báječného komika, ale přednost dávám seriálu, poněvadž tam vyniká jeho umění a tím je humor.
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Ano,musím konstatovat, že je to fenomenální ,,návrat". Poněvadž jsem se vrátil do doby, kdy jsem seriál ,,Hvězdná brána" sledoval. Opět mě potěšil humor Richarda Deana Andersona a nezastřela se ani krásná a přitom chytrá Amanda Tapping. Sice v tomto veledíle nezachránila Svět přímo ona, ale napomohla svéráznému Benu Browderovi. Skládám klobouk dolů, před tímto veledílem.
Invaze světů (2005)
Suché, bez příběhu, aby hned ze začátku přilítly potvůrky z vesmíru a nějaký doktůrek byl při tom to je snad zlý sen.